wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Jak to jest z tym 1AS - czy w koncu w niektórych przypadkach da radę ta funkcje włączyć czy nie? Rozne sa przypadki trzeba pierwsze próbowac zakodowac
lcu Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Podniosłem u siebie dzisiaj machę i wygrawerowane mam 8k0 614 517 GF, zobaczymy w weekend czy coś z tego będzie nie ukrywam że byłoby miło jakby zaskoczył z nowymi gumami Obawiam się że ten mod da się uruchomić, ale tak naprawdę on nie będzie działał tylko pokazywał jakieś fikcyjne wartości...
wrclaguna Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 [Access Security - 16]Wpisujemy kod zabezpieczający 61378 i klikamy Ok .Przechodzimy do kodowania.[Coding - 07] klikamy w Long Helper CodingUstawiamy Byte 1 Bit 3 od 0 do 1 lub Tire Pressure Monitorig activePo zakończeniu kodowania klikamy EXIT w lewym górnym rogu ekranu i wciskamy Do it !Teraz przechodzimy do [17 - Instruments][Coding - 07] -> Long Helper Kodowanie -> Byte 4 Bit 0 - Zmiana 0 - 1lub wybieramy Tire Pressure Monitoring (TPMS)MMI 3GGREEN MENU Wybierz CAR Wybierz cardevicelist zaznacz RDK wybierz carmenuoperation Przewiń do "kontroli ciśnienia powietrza opon", a następnie naciśnij pokrętło. Teraz ustaw ją na wartość 5 Naciśnij Enter aby wrocić do głownego menu Na koniec RESTARAT MMI.
Jumper Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 suuuper opis. niestety u mnie 1AS czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ? Nikt tego jeszcze nie robił Pewnie tylko jest roznica w sterownikach ABS pomiedzy 1AT a 1ASSzkoda ze nie masz 1AT wtedy jeszcze mozna wyrezac HILL HOLD ASSIST w recznym Mozesz naposac wiecej o tym hill hold assist? Bo mam wlasnie 1AT i bym to z checia uruchomil/dodal. Sent from my iPhone using Tapatalk
chrisx Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 witam próbowałem u siebie walczyć z tematem ale nie mam modułu Control Head?? przynajmniej mój kabel go nie widzi, może go nie być??
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 witam próbowałem u siebie walczyć z tematem ale nie mam modułu Control Head?? przynajmniej mój kabel go nie widzi, może go nie być?? 07 CONTROL HEAD ma MMI 2G czyli roczniki do modelu 2009
chrisx Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czyli robię wszystko jak powyżej w ABS instruments Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czyli robię wszystko jak powyżej w ABS instruments Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Opis masz w pierwszym poście
chrisx Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Przy kodowaniu TPMS, w sekcji ABS-Brakes wychodzi mi błąd jak poniżej(zmieniłem bit 3 z 0 na 1): Kodowanie w Control Head mi przyjął. Co może być nie tak? wywala mi taki błąd jak u kolegi przy abs więc chyba kicha Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez chrisx
chrisx Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 tak wszystko zgodnie z opisem, spróbuje jeszcze raz ręcznie zakodować w binary niestety mój 1AS nie współpracuje ze mną błąd cały czas ten sam, nawet vcds przeinstalowałem czy to nie wina programu. no niestety nie można mieć wszystkiego. dzięki za pomocne wskazówki
K2 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Czy jet możliwe ze mam to u siebie ? w wlepce mam 1AT Dzis ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłem takie cudo na fis
komoornik Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 U siebie na pewno nie masz A4 B8.
mgajder Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 suuuper opis. niestety u mnie 1AS czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ? Nikt tego jeszcze nie robił Pewnie tylko jest roznica w sterownikach ABS pomiedzy 1AT a 1ASSzkoda ze nie masz 1AT wtedy jeszcze mozna wyrezac HILL HOLD ASSIST w recznym Jak można ten Hild Hold Assist aktywować?[emoji57] Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
skotmen Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) suuuper opis. niestety u mnie 1AS czy mozna w takim razie dolozyc system numer 1 do takiego setupu ? Nikt tego jeszcze nie robił Pewnie tylko jest roznica w sterownikach ABS pomiedzy 1AT a 1ASSzkoda ze nie masz 1AT wtedy jeszcze mozna wyrezac HILL HOLD ASSIST w recznym Jak można ten Hild Hold Assist aktywować?[emoji57]Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk tuj poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/180950-audi-hold-assist-aha/ Edytowane 31 Października 2016 przez skotmen
spknet Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Mam u siebie 1AS który nie przyjmuje kodowania czy może ktoś zmieniał wsad w sterowniku ODIS-em Engineering na taki w którym idzie to zakodować?
sikszak Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Mam u siebie 1AS który nie przyjmuje kodowania czy może ktoś zmieniał wsad w sterowniku ODIS-em Engineering na taki w którym idzie to zakodować? podpinam się pod pytanie
MarcinOslo Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 ODISem w taki sposob nie da rady.
tjacek Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam, Na początku chciałem podziękować koledze wrclaguna za instrukcję. Zakodowałem bez problemu TPMS w Audi A5 2012 rok używając interfejsu VCP. Przy okazji chciałem się podzielić informacją jak sprawdzałem działanie nowej funkcji. Po zmianie ciśnienia w jednym z kół do 1,5 bar ostrzeżenie o obniżonym ciśnieniu pojawiło się na FIS po przejechaniu jakichś 2 km. Jak dla mnie jest ok. W mojej skromnej opinii firma, która reklamuje się hasłem „przewaga dzięki technice” i podkreślająca bezpieczeństwo swoich pojazdów powinna domyślnie włączać tą funkcję. Widziałem, że w roku modelowym 2015 było to już standardowe wyposażenie, ale wcześniej trzeba było płacić kilkaset złotych. Włączyłem TPMS ponieważ moja żona (która jest głównym użytkownikiem) wpadła w lekki poślizg na przebitej oponie run flat, która nie daje odczuć spadku ciśnienie przy małej prędkości. Akurat w przypadku tego rozwiązania w pełni przychylam się do tego aby TPMS był obowiązkowym wyposażeniem samochodów, szczególnie że dla aut wyposażonych w ABS koszty implementacji to pewnie 0 EUR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się