Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Słaby silnik jak na 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda, że nie zawsze widać jak chodzi obrotomierz. U mnie skala jest w milach, tak więc około 60 to jest 100 km/h. Opony 225 na 17 cali, przejechane 112 tys mil tj. około 180 tys. km. Niestety, u mnie nie osiąga 100 na dwójce. Ja naliczyłem poniżej 10 sekund, nnno może około 9.

Ciekawe jak u innych. Ja wyraźnie odczuwam, że brakuje długości biegu na dwójce tj. około 100 i siły odejścia, ciągu na 3. Zobaczymy jak inne auteczka wyrywają asfalt. Zdrówka :hi: .

Opublikowano

U Mnie do 160 idzie rowno (jeszcze nie musze zapinac 4 tylko caly czas na 3) Wiecej nie jechalem takze nie wiem :tongue4: Jak go przeciagne to osiadam licznikowe 105 na 2.

Opublikowano

witam po przeczytaniu wypowiedzi kolegów i swoich odczuciach z moja chyba tez nie jest do konca ok jak macie wy bo ja na 5 przy 120 km/h mam 4tys obrotów a przy 100km/h mam 3,5 tys jak jest u was

Opublikowano

U Mnie do 160 idzie rowno (jeszcze nie musze zapinac 4 tylko caly czas na 3) Wiecej nie jechalem takze nie wiem :tongue4: Jak go przeciagne to osiadam licznikowe 105 na 2.

chyba troche nie w tym temacie stary.....

Opublikowano
chyba troche nie w tym temacie stary.....

noncze kapito :mysli:

Przy 100km/h to mam 2.5 chyba... musze spr. bo to by bylo dziwne....

Opublikowano
chyba troche nie w tym temacie stary.....

noncze kapito :mysli:

Przy 100km/h to mam 2.5 chyba... musze spr. bo to by bylo dziwne....

tu chodzi o silnik ADR 1.8 125KM a nie o taki jak twój , ty masz chyba troche inne przełożenia

Opublikowano

Chyba było już kiedyś o tym, i chyba przy stówce powinno być 2900 rpm i chyba tak było u mnie kiedy to sprawdzałem, ale dokładnie nie pamiętam :mysli:

Opublikowano

Loco: no to jest właśnie ten gips, aby ciągła równie dobrze na większym przełożeniu. Szczególnie jest to widoczne powyżej 140. Do setki to każdy jakoś tam jedzie, ale dynamika powyżej 180 to już zaleta silników o większej mocy. Można trochę polepszyć parametry poprzez zmniejszenie tarcia i obniżenie temperatury na silniku przy obciążeniu. Audi właściwie się nie przegrzewa, chłodnica jak w autobusie, ale opory można poważnie obniżyć. Takie domowe sposoby na płynną jazdę. :hi:

Opublikowano

powyzej 180 to aeb slabo idzie. Czuc ze zwalnia a spala wtedy chyba z 30l :| Nie to co 2.5tdi :]

220 i 12/13l :] Zwolnienie do 170 6 bieg ogien i wgniata w fotel :kox: Nie moc czuje kierowca o moment obrotowy to jest fakt :cool1:

Opublikowano

U mnie też dużo spala około 200. Tutaj nie ma jak podgonić, bo po 1 nie ma autostrad, a po drugie dość mocno są monitorowane i prędkość powyżej 160 skutkuje zabraniem prawa jazdy. Także szybsza jazda zupełnie odpada. Czasami znajduję momencik na podkręcenie śrubki, ale żadko. Czekam jak otworzy się rynek niemiecki, to będzie można zająć pozycje na zmywaku :evil: nieco bliżej autostrady. :kox:

Panowie czekamy na filmiki, ciekawe czy mozna zejść zwykłym osiołkiem poniżej 9 sekund do setki - znaczy miałem na myśli 1.8 bez turbo. Zdrówka :hi:

Opublikowano

Wątpie , napewno nie moim..

Opublikowano

witam po przeczytaniu wypowiedzi kolegów i swoich odczuciach z moja chyba tez nie jest do konca ok jak macie wy bo ja na 5 przy 120 km/h mam 4tys obrotów a przy 100km/h mam 3,5 tys jak jest u was

Dziwnie... Ja na 5 biegu przy 4000, mam powyżej 150... Cholera, może z moim jest coś nie tak :mysli:..

Opublikowano

Ja też myślałem że coś jest nie tak z silnikiem bo słabo się zbierał z pod świateł ale pogoniłem pare razy nowo otwartym odcinkiem drogi żadko monitorowanym i powyżej 3,5 tyś autko idzie idealnie max ile wycisłem 190 km/h strasznie głośno w aucie :)

Opublikowano

witam po przeczytaniu wypowiedzi kolegów i swoich odczuciach z moja chyba tez nie jest do konca ok jak macie wy bo ja na 5 przy 120 km/h mam 4tys obrotów a przy 100km/h mam 3,5 tys jak jest u was

Dziwnie... Ja na 5 biegu przy 4000, mam powyżej 150... Cholera, może z moim jest coś nie tak :mysli:..

pawelc ale ty masz AWT 1.8 T 150 , a ja ADR 125 to nie ma porownania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...