xcentriq Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Zastanawia mnie jak użyć tego klucza do ściągnięcia łańcucha. Ma ktos jakies instrukcje ? Klucz jest potrzebny do nałożenia łańcucha a ściąga się łańcuch odkręcając wariator... instrukcja tak po skrócie, sklejona przeze mnie. >>> http://xcxc.vot.pl/a4klub/camshaft.pdf 1
skulcz Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Dziękuj bardzo . Swetnie. Teraz do dzieła. Blokady zamówione , jeszcze odbiorę uszczelki i zaczynam działać.
ryku1980 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam.Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak
darek181289 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam. Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak Chodzi Ci o taki metaliczny szum/ jednostajne dzwonienie? czy klepanie/cykanie?
ryku1980 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak Chodzi Ci o taki metaliczny szum/ jednostajne dzwonienie? czy klepanie/cykanie? Tak o wszystko jest troche głośno ale widziałem że w nie ktorych tfsi jest jeszcze gorzej (klekoczą jak diesle).Jeśli wiesz co może jeszcze dolega mojemu silnikowi to poprosze o pomoc. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez ryku1980
darek181289 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 to klekotanie i klepanie to raczej normalna sprawa i nie ma się czego obawiać. Jeśli chodzi o ten metaliczny szum to niech ktoś mądrzejszy się wypowie...
ryku1980 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 to klekotanie i klepanie to raczej normalna sprawa i nie ma się czego obawiać. Jeśli chodzi o ten metaliczny szum to niech ktoś mądrzejszy się wypowie... To znaczy że prawie wszystko jest ok. A ten szum to może jakies łozysko
edguy86 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 A czy możecie podać film z prawidłowym działaniem silnika 2.0 tfsi ?? Za dwa tygodnie będę wymieniał łańcuszek oraz napinacz . Chciałbym później porównać.
afroo. Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 A czy możecie podać film z prawidłowym działaniem silnika 2.0 tfsi ?? Za dwa tygodnie będę wymieniał łańcuszek oraz napinacz . Chciałbym później porównać. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/282241-dzwiek-silnika-b7/?p=4082277 Jeśli po wymianie nadal metalicznie dzwoni to do sprawdzenia N80 i szklanka hpfp.
edguy86 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Tutaj mam filmik temperatura silnika ok 60 stopni. Co sądzicie o tym silniku ??
Rado83 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Witam ,podepne sie do tematu mam wymieniony lancuszek i napinacz ale znalazlem peknieta podkladke ktora jest w srodku dekla sa ta 3 na sprezynie pytanie brzmi czy to jest rozbieralne i czy mozna dokpic te uszczeliki i jak zalozyc ,czy musze wymienic cala pokrywe ????? zalezy mi na szybkiej odpowiedzi bo auto czeka do zlozenia plus mam wyjazd za pare dni dzieki pozdrawiam
Ksiadz Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Z tego co mi się wydaje to cały dekiel. Te trzy podkładki od temperatury też potrafią się uszkodzić, że są bardzo ciasno. Nie wiem jak lepiej to opisać. Jak miałem uszkodzone to właśnie cały dekiel załatwiłem, oczywiście używany, bo nowy chyba 300f jak nie więcej.
darek181289 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 czy mozna dokpic te uszczeliki i jak zalozyc ,czy musze wymienic cala pokrywe ????? chodzi Ci o uszczelkę pod dekiel łancucha rozrządu? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021223032220-EL876673-O18407-uszczelka-pokrywy-rozrzadu.html
Ksiadz Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Chodzi mu o te o ringi które są w środku, jeśli się nie mylę.
Hołowczyc20 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) To są pierścienie nastawnika jest tego 3szt. koszt w ASO to chyba 120zł nr części to 06F198107A i jest to wymienialne. Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez Hołowczyc20
Rado83 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Wielkie dzieki!!! , szkoda ze w also nie jest od reki musze czekac.Chyba ze ktos z was je posada kupie od reki
edguy86 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 A czy muszę tez wymieniać wariator ??
afroo. Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Jak masz wolne dwa tysie w kieszeni to nikt Ci nie zabroni. ; ) Dlaczego chcesz go wymieniać? Co się dzieje? Przede wszystkim na początek przyda się porządna diagnoza zanim zaczniesz na ślepo podmieniać części.
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ja mam jeden kompet tych pierścieni więc jak ktoś coś to pisać na PW.
edguy86 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jak masz wolne dwa tysie w kieszeni to nikt Ci nie zabroni. ; ) Dlaczego chcesz go wymieniać? Co się dzieje? Przede wszystkim na początek przyda się porządna diagnoza zanim zaczniesz na ślepo podmieniać części. Po nagrzaniu się samochodu bardzo klekocze jak diesel. Miałem wymieniać komplet wcześniej jak pisałem ale w Holandii żaden mechanik nie chcę się tego podjąć a w Audi krzyknęli ok 2000 Euro. Za tydzień do PL i tam w serwisie będę robił. W Nl w salonie audi powiedziano mi, że należy tez wymienić wariator dlatego pytam. Jednak jak przeszukałem forum i google to ta część raczej się nie psuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się