Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI w A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawia mnie jak użyć tego klucza do ściągnięcia łańcucha. Ma ktos jakies instrukcje ?

Klucz jest potrzebny do nałożenia łańcucha a ściąga się łańcuch odkręcając wariator... instrukcja tak po skrócie, sklejona przeze mnie. >>> http://xcxc.vot.pl/a4klub/camshaft.pdf

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuj bardzo . Swetnie. Teraz do dzieła. Blokady zamówione , jeszcze odbiorę uszczelki i zaczynam działać.

Opublikowano

Witam.
Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak

Opublikowano

Witam.

Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak

Chodzi Ci o taki metaliczny szum/ jednostajne dzwonienie? czy klepanie/cykanie?

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Ostatnio mechanik wymienił mi w moim audi łańcuszek,napinacz i szklanke (zderzak pompy) i po odpaleniu jest ciszej ale po rozgrzaniu jest tak

Chodzi Ci o taki metaliczny szum/ jednostajne dzwonienie? czy klepanie/cykanie?

Tak o wszystko jest troche głośno ale widziałem że w nie ktorych tfsi jest jeszcze gorzej (klekoczą jak diesle).Jeśli wiesz co może jeszcze dolega mojemu silnikowi to poprosze o pomoc.

Edytowane przez ryku1980
Opublikowano

to klekotanie i klepanie to raczej normalna sprawa i nie ma się czego obawiać. Jeśli chodzi o ten metaliczny szum to niech ktoś mądrzejszy się wypowie...

Opublikowano

to klekotanie i klepanie to raczej normalna sprawa i nie ma się czego obawiać. Jeśli chodzi o ten metaliczny szum to niech ktoś mądrzejszy się wypowie...

To znaczy że prawie wszystko jest ok. A ten szum to może jakies łozysko

Opublikowano

A czy możecie podać film z prawidłowym działaniem silnika 2.0 tfsi ?? Za dwa tygodnie będę wymieniał łańcuszek oraz napinacz . Chciałbym później porównać.

Opublikowano

A czy możecie podać film z prawidłowym działaniem silnika 2.0 tfsi ?? Za dwa tygodnie będę wymieniał łańcuszek oraz napinacz . Chciałbym później porównać.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/282241-dzwiek-silnika-b7/?p=4082277

Jeśli po wymianie nadal metalicznie dzwoni to do sprawdzenia N80 i szklanka hpfp.

Opublikowano

Tutaj mam filmik temperatura silnika ok 60 stopni. Co sądzicie o tym silniku ??

Opublikowano

Witam ,podepne sie do tematu mam wymieniony lancuszek i napinacz ale znalazlem peknieta podkladke ktora jest w srodku dekla sa ta 3 na sprezynie

pytanie brzmi czy to jest rozbieralne i czy mozna dokpic te uszczeliki i jak zalozyc ,czy musze wymienic cala pokrywe ?????

zalezy mi na szybkiej odpowiedzi bo auto czeka do zlozenia plus mam wyjazd za pare dni

dzieki pozdrawiam

Opublikowano

Z tego co mi się wydaje to cały dekiel. Te trzy podkładki od temperatury też potrafią się uszkodzić, że są bardzo ciasno. Nie wiem jak lepiej to opisać.

Jak miałem uszkodzone to właśnie cały dekiel załatwiłem, oczywiście używany, bo nowy chyba 300f jak nie więcej.

Opublikowano

czy mozna dokpic te uszczeliki i jak zalozyc ,czy musze wymienic cala pokrywe ?????

chodzi Ci o uszczelkę pod dekiel łancucha rozrządu?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021223032220-EL876673-O18407-uszczelka-pokrywy-rozrzadu.html

Opublikowano

Chodzi mu o te o ringi które są w środku, jeśli się nie mylę.

Opublikowano (edytowane)

To są pierścienie nastawnika jest tego 3szt. koszt w ASO to chyba 120zł nr części to 06F198107A i jest to wymienialne.

Edytowane przez Hołowczyc20
Opublikowano

Wielkie dzieki!!! , szkoda ze w also nie jest od reki musze czekac.Chyba ze ktos z was je posada kupie od reki

Opublikowano

A czy muszę tez wymieniać wariator ??

Opublikowano

Jak masz wolne dwa tysie w kieszeni to nikt Ci nie zabroni. ; )

Dlaczego chcesz go wymieniać? Co się dzieje? Przede wszystkim na początek przyda się porządna diagnoza zanim zaczniesz na ślepo podmieniać części.

Opublikowano

Ja mam jeden kompet tych pierścieni więc jak ktoś coś to pisać na PW.

Opublikowano

Jak masz wolne dwa tysie w kieszeni to nikt Ci nie zabroni. ; )

Dlaczego chcesz go wymieniać? Co się dzieje? Przede wszystkim na początek przyda się porządna diagnoza zanim zaczniesz na ślepo podmieniać części.

Po nagrzaniu się samochodu bardzo klekocze jak diesel.

Miałem wymieniać komplet wcześniej jak pisałem ale w Holandii żaden mechanik nie chcę się tego podjąć a w Audi krzyknęli ok 2000 Euro. Za tydzień do PL i tam w serwisie będę robił. W Nl w salonie audi powiedziano mi, że należy tez wymienić wariator dlatego pytam.

Jednak jak przeszukałem forum i google to ta część raczej się nie psuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...