turzol Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 a czasem ARL i ASZ nie mają mocniejszej korby i tłoków?
juby_p Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 wstepnie z tego co patrzyłem to w AVF ASZ AWC sa tłoki MAHLE natomiast w ARL są ALCAN ARL z golfa ale kto to wie czy sa mocniejsze, na 220 ps czy 250 nie ruszaj swojego AVF bo to szkoda kasy, bardzo chcesz poprawić swoje samopoczucie to wymień uszczelkę pod głowicą i zastosuj śruby z ARL, wymień śruby korbowodów na nowe i wkręć je na klej, ale to też bym zrobił jak bym musiał jak niema potrzeby zaglądania do silnika to go zostaw w spokoju:) tu masz nietkniętego AVF z 2003 roku http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/a4-1-9-tdi-quattro-gtb2260-modyfikacji-306424/
turzol Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 wstepnie z tego co patrzyłem to w AVF ASZ AWC sa tłoki MAHLE natomiast w ARL są ALCAN ARL z golfa ale kto to wie czy sa mocniejsze, na 220 ps czy 250 nie ruszaj swojego AVF bo to szkoda kasy, bardzo chcesz poprawić swoje samopoczucie to wymień uszczelkę pod głowicą i zastosuj śruby z ARL, wymień śruby korbowodów na nowe i wkręć je na klej, ale to też bym zrobił jak bym musiał jak niema potrzeby zaglądania do silnika to go zostaw w spokoju:) tu masz nietkniętego AVF z 2003 roku http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/a4-1-9-tdi-quattro-gtb2260-modyfikacji-306424/ przestudiowałem ETKE pod wzgledem różnic najmocniejszych PD-ków czyli ASZ, AWX, AVF, BLT, ARL, BTB Wszystkie mają te same wały korbowe, korbowody oraz ich śruby, głowice, wałki, zawory ssące i wydechowe. Różnice są w śrubach do głowicy - faktycznie ARL ma o innym oznaczeniu. Pozostałe różnice to rzecz oczywista - inne dwumasy, pompki
kanu Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Panowie, chciałbym zadać może powtarzające się już pytanie, ale wolę się upewnić, więc troszkę wasz wątek "przybrudzę". Jest sobie 1.9TDI (2007r) oznaczone BRB wiec mała turbawka. Czy turbina z BRD jest zamienna plug'n'play z turbina do BRB ?? Czy trzeba coś modyfikować przy montażu turbo BRD zamiast BRB ?? Pytam dlatego, że nie doczytałem tu nigdzie na forum czy na pewno pasuje bez przeróbek w tym konkretnym modelu A4 B7.
adrian998998 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wejdzie bez problemu. W weekend akurat wsadzałem AWX sprezarkę do takiej:) wiec BRD P2P
kanu Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 no to dobrze sie składa, bo moja BRB zaczyna powoli niedomagać... więc można by włożyć większa i troszkę poprawić soft... może się pomyśli o FMICu jeszcze a jakby się jeszcze kasiorka znalazła to i pompki... Dzięki za info
adrian998998 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 A jeszcze jedno musicie sprawdzic czy sztanga od turbo nie bedzie kolidowac z chlodnicą EGR bo od awx to tak na styk była
PR183 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam wznowie temat mam pytanie: ma do kupienia afn po modach Zmodyfikowany silnik na ok. 160-170KM sam chip na 140KM, do tego wtryski 0.216 z 2.5Tdi 140KM oraz turbo AWX z 1.9Tdi 130KM (opis sprzedajacego) czy ten silnik i sprzegła wytrzyma taka moc??
adrian998998 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Jednostka spokojnie wytrzyma moce tylko aby program był z głową napisany. co do mocy to 216 i awx to ok 160 ps moze wyjdzie jak pompa wyda
PR183 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 czyli nie powinno byc z tym silnikiem problemow??
Kowi87 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 nie powinno, jak sprzęgło padnie to kupisz od wersji 130km i jezdzisz do odsprzedazy kolejnemu bez problemu:wink:
grzechas_audi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 zastanawiam się nad turbiną tylko nie wiem co włożyć tzn z awx czy avf? podobno jest między nimi różnica choć z tego co wyczytałem są takie same... jak jest na prawdę? dodatkowowszyscy piszą o wtryskach 0.216 a czy są inne które można również zamontować? czy przy turbie awx + program + 0.216 (lub inne) da się uzyskać 170km z ajm? myślałem też o turbo brd ale podobno dół ma słaby? jak jest na prawdę z góy dzięki za info
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 zastanawiam się nad turbiną tylko nie wiem co włożyć tzn z (1)awx czy avf? podobno jest między nimi różnica choć z tego co wyczytałem są takie same... jak jest na prawdę? dodatkowowszyscy piszą o wtryskach 0.216 a (2)czy są inne które można również zamontować? czy przy (3)turbie awx + program + 0.216 (lub inne) da się uzyskać 170km z ajm? myślałem też o turbo brd ale podobno dół ma słaby? jak jest na prawdę z góy dzięki za info Jak nie trafia do Ciebie to co napisałem w pierwszym poscie to wiesz co nic nie rób, czytaj czytaj czytaj aż ogarniesz co z czym sie kręci
adrian998998 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 grzechas_audi Napisałem Ci na PW co masz zrobic a nie bedziemy śmiecic tutaj
grzechas_audi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 po pierwsze to z założenia forum jest po to żeby dowiedzieć się i doradzić ludziom a nie cwaniakować bo się napisało posta co i jak... a po drugie to wszystko rozumiem tylko moje pytanie nie tyczyło się wyjaśnienia co jest napisane na początku postu tylko chodziło o coś innego "czytać czytać"
MAGIC87 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 moze juz ktos widział? Wynik na jeszcze bardziej wydajnej turbinie GTB2260VKLR Poźno wstaje ale Nm od 2500-4500
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 po pierwsze to z założenia forum jest po to żeby dowiedzieć się i doradzić ludziom a nie cwaniakować bo się napisało posta co i jak... a po drugie to wszystko rozumiem tylko moje pytanie nie tyczyło się wyjaśnienia co jest napisane na początku postu tylko chodziło o coś innego "czytać czytać" wszystko o co zapytałes było napisane w pierwszym poscie, wiec nikt tu nie cwaniakuje, jak byk masz rozszczególnione etapy dla poszczególnych silników VP czy PD, tam też znajdziesz odpowiedź na jedn oze swoich pytań odnośnie wtryskiwaczy:facepalm: które do niczego Ci nie są potrzebne w AJM, o czym też bys sie dowiedział czytając 1 POST
adrian998998 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Seba te sprężarki wczesniej wstają tylko trzeba umiec wystroic:) Jak masz paliwo to i na zwyklej 2260vk niutona tak szeroko zrobisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się