Tomek1979 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ile u Rogalottiego taki zabieg by kosztowal? Jak możesz odpisz na pw.Dzieki
Piotrek98igo Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 zadzwon ,nikt wrozka nie jest
Armi Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ile u Rogalottiego taki zabieg by kosztowal? Jak możesz odpisz na pw.Dzieki Z takim rocznikiem auta, nie zawracaj sobie Rogalem glowy, chyba ze chcesz sluchac marudzenia:wink: i zaplacic x2 tyle co u konkurencji.
daniels Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ile u Rogalottiego taki zabieg by kosztowal? Jak możesz odpisz na pw.Dzieki Z takim rocznikiem auta, nie zawracaj sobie Rogalem glowy, chyba ze chcesz sluchac marudzenia:wink: i zaplacic x2 tyle co u konkurencji. +5 dokładnie, Witek woli zdecydowanie młode benzynki albo CR
Tomek1979 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ok..rozumiem. Do trochę bardziej sprawnego poruszania polecacie zmienić tylko soft czy i wtryski? Wiecej nie zawracam juz glowy.
ponczo Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ok..rozumiem. Do trochę bardziej sprawnego poruszania polecacie zmienić tylko soft czy i wtryski? Wiecej nie zawracam juz glowy. Jeśli masz motor AHH to wrzuć wtryski z ASV i nie rób żadnego chipa - skontroluj tylko dawkę i kąt i możesz śmiało tak śmigać... Jeśli będzie Ci mało to wtedy zrobisz program... Ja tak mam i przelatałem już około 20 tyś km bez najmniejszego problemu
Tomek1979 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 ok ..dzięki ---------- Post dopisany at 00:40 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- a wtryski asf to 205? czy 216?
Kowi87 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 nie rób dziadostwa:whistling: cały myk polega na wystrojeniu, to jak kupić fest sprzęt RTV/AGD do domu i nie podpiąć do gniazdka, kupić by tylko mieć wtryski i program to 1500zł ale poczujesz za co zapłaciłeś
ponczo Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 ASV to 0,205mm przy ciśnieniach pracy 220/300bar. AFN też ma otworki 0,205 tylko, że ma niższe ciśnienie pracy - są mniej wydajne. Nie wiem o jakim dziadostwie piszesz Kowi... Niech założy wtryski i pojeździ - jeśli mu będzie mało zrobi remap. Już wszystko zostało napisane. Decyzje musisz podjąć sam
Kowi87 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 dziadostwem dla mnie jest zakładanie większych wtrysków i niestrojenie:wink:
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ok..rozumiem. Do trochę bardziej sprawnego poruszania polecacie zmienić tylko soft czy i wtryski? Wiecej nie zawracam juz glowy. Jak budzet na to pozwala to zmieniaj wtryski na te od ASV (0.205) plus do tego soft i okolice 150 ps sa do osiagniecia . A to juz pozwala na sprawne poruszanie sie w porownaniu do seryjnych 90 PS . Tu masz wykres auta na AHH + wtryski 205 + dodatkowe zmiany co dalo troche wiecej niz 150 PS :-) http://edc-tuning.pl/index.php?view=image&format=raw&type=orig&id=54&option=com_joomgallery Odezwij sie na PW to ogarne Ci to auto tak zebys byl zadowolony ;-)
ponczo Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Kowi to Twoje zdanie Autku krzywdy tym nie zrobię Tomek - tutaj masz jak auto jedzie po małych zmianach - kolektor dolotowy AWX, zaślepiony EGR, brak katalizatora oraz tłumika środkowego i wtryski ASV - reszta seria bez remapu - auto nie kopci w praktycznie w ogóle.
krzysiek1606 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Kowi to Twoje zdanie Autku krzywdy tym nie zrobię- kolektor dolotowy AWX, zaślepiony EGR, brak katalizatora oraz tłumika środkowego i wtryski ASV - reszta seria bez remapu - auto nie kopci w praktycznie w ogóle. to tylko oznacza ze masz niesprawny uklad paliwowy albo wtryski albo pompa nie ma swojej wydajnosci bo na sprawnej pompie i wtryskach z asv powinien byc dym:grin: a bo bym zapomnial ze na serii wszysko zaczyna sie od sprawnej przeplywki:wink:
ponczo Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Kąt i dawka po zmianie wtrysków nie zmieniły się - podczas normalnej jazdy dymu nie widać - coś tam lekko kopci/smuży przy około 4 tyś obrotów wzwyż I z tego co wiem jeszcze kilka osób po zmianie wtrysków na ASV w silniku AHH nie uświadczyło zbyt dużo dymu... Teraz od dwóch dni siedzą u mnie jeszcze większe wtryski i testuje - dymu jest zdecydowanie więcej Ale auto jeszcze bardziej ożyło...
Kowi87 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 to któregos dnia złapiesz notlaufa, historia która wielokrotnie sie powtarzała na forum:wink:
ponczo Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Możliwe - wtryski nie są typowymi 216-stkami tylko troszkę mniejsze Znajomek ma 216 Boscha i lata już ponad rok i zero problemów. Ja wrzuciłem Firady 0,212mm z ciśnieniami 220/300 na ori korpusach z mojego silnika. Remap w niedalekiej przyszłości
Mat.Rynio Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ja mam małe pytanko. Mianowicie niedawno mój elektryk powiedział mi że w moim 1.9 (130km) może zwiększyć moc samą ingerencją w komputer o około 20%. Chciałbym się tylko zapytać czy rzeczywiście samym programem zwiększy moc silnika do około 150 km. No i chciałbym się zapytać od razu kogoś kto robił tego typu rzecz tj. sama zabawa z komputerem bez modyfikacji mechanicznej, czy jest to odczuwalna różnica w osiągach, no i jak wygląda spalanie po tym.
MAGIC87 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 tyle juz to wałkowane jest i ciagle te same pytania
strus90 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ja mam małe pytanko. Mianowicie niedawno mój elektryk powiedział mi że w moim 1.9 (130km) może zwiększyć moc samą ingerencją w komputer o około 20%. Chciałbym się tylko zapytać czy rzeczywiście samym programem zwiększy moc silnika do około 150 km. No i chciałbym się zapytać od razu kogoś kto robił tego typu rzecz tj. sama zabawa z komputerem bez modyfikacji mechanicznej, czy jest to odczuwalna różnica w osiągach, no i jak wygląda spalanie po tym. Samym programem powinno byc bez problemu 160km Silniki AWX/AVF W serii 130km pozwala na przyspieszenie w okolicach 10s Etap1 - program Wynik: max 175km i 385nm Koszt: - 700-1200zł Przyśpieszenie - 8s Przykładowy wykres http://s2.postimage.org/9t5svogqd/a4_awx_mod.jpg
luk88spider Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dobry Pany Mam silnik AHU i szykuje sie do małych zmian... Pompa 11, wtryski 216, i zmiana turbo. I mam pytanie jakie turbo będzie optymalne do takich zmian? Wiem o zmianie sterowania turbo, ale to inna bajka, a kat i EGR też są wyautowane. Nie zależy mi żeby wycisnąć ostatkiem sił jeszcze 5 koni, ale raczej żeby przyjemnie sie jeździło i autko ciągło już od dołu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się