Kowi87 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Miałem ten sam dylemat czy ładować brd hybryde, ale za podobne pieniądze masz gtb17
Frimuś Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Miałem ten sam dylemat czy ładować brd hybryde, ale za podobne pieniądze masz gtb17 Mozesz kogos konkretnie polecic ? Przerobiona dostane bo czytam własnie ze jest troche zabawy.....
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Na forum masz 2 speców od GTB, Juby_p i Krzysiek1606, dogaduj sie jeśli jesteś zdecydowany najlepiej było by im odstawic auto na montaż wiem po sobie Co do potrzebnych gratów pod to turbo, to Gdyby ktoś sie decydował na montaz takiego turbo w 1,9 VP AFN/AVG itd to trzeba kupić: Filtr -> turbo - kolanko silikonowe 135st fi 57 - kolanko redukcyjne 45st 76/57, tutaj moze być nawet i jakieś 30st, będzie trzeba je sporo podciąć, można spróbować w sumie też z prostą redukcją, kwestia spasowania - łącznik aluminiowy 57mm 1mcm w zupełnosci wystarczy - do turbo polecam dokupić element plastikowy fabryczny z wyjsciem na odme, bardzo ułatwia sprawe. Podłączenie odmy - 20cm rurki aluminiowej fi25(zewnętrzna), tniemy ori wąż od odmy na prostym odcinku, dajemy przedłużke alu i podłaczamy do turbiny, do tego wyzej wspomnianego elementu dolotu. Turbo -> Intercooler Jesli wyjscie turbiny do IC jest przespawane i przekręcone w odpowiednią strone, wystarczy kupić: - kolanko 90st fi51 - 20cm prostego silikonu, badź rurke alu fi51 Tutaj kwestia jaką macie średnice orurowania IC, na turbo wchodzi fi51. Turbo ->wydech - trzeba zrobić flansze pod mocowanie nowej turbiny i przyspawać do ori wydechu
spanky Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ? SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ?kolejne pytanie ile zabawy z przerabianiem,masz kogos kto sie tym zajmuje ? Odezwij sie do forumowicza Krzysiek1606 , ogarnie Ci sprawe GTB17 w Twoim aucie , ja Ci to moge potem wystroic ;-) .
Frimuś Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Sluchajcie. A z skąd jest ten Krzysiek no i Ty. Nie mam jak spr.bo z forum korzystam na szybko przez fona. Ja z z Opolszczyzny Edytowane 17 Września 2014 przez Frimuś
spanky Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Sluchajcie. A z skąd jest ten Krzysiek no i Ty. Nie mam jak spr.bo z forum korzystam na szybko przez fona. Ja z z Opolszczyzny Mazowieckie :-)
kiciafirerek Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Hej mam 1,9 110KM turbo miało luz na sercu przy okazji regeneracji mam turbo od 130KM reszta przeróbek to kolektor od AWX -a na ile KM i Nm mogę liczyć? A mam założone nowe sprzęgło z dwumasem. Jest jeszcze opcja wydechu kwasiak 2'5. Oczywiście kat wywalony EGR zaslepiony. Auto ma być dynamiczne do użytku codziennego,po prostu chcę żeby przyjemnie jeździło. Edytowane 18 Września 2014 przez kiciafirerek
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Hej mam 1,9 110KM turbo miało luz na sercu przy okazji regeneracji mam turbo od 130KM reszta przeróbek to kolektor od AWX -a na ile KM i Nm mogę liczyć? A mam założone nowe sprzęgło z dwumasem. Jest jeszcze opcja wydechu kwasiak 2'5. Oczywiście kat wypalony EGR zaslepiony. Auto ma być dynamiczne do użytku codziennego,po prostu chcę żeby przyjemnie jeździło. znalazeziony na forum wykres AFN+t.AWX
spanky Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Hej mam 1,9 110KM turbo miało luz na sercu przy okazji regeneracji mam turbo od 130KM reszta przeróbek to kolektor od AWX -a na ile KM i Nm mogę liczyć? A mam założone nowe sprzęgło z dwumasem. Jest jeszcze opcja wydechu kwasiak 2'5. Oczywiście kat wypalony EGR zaslepiony. Auto ma być dynamiczne do użytku codziennego,po prostu chcę żeby przyjemnie jeździło. Jak pompa i wtryski zdrowe to okolice 145 ps i 300-320 nm .... Jak uklad wtryskowy slaby to moze nie byc nawet 135 ps :-)
kiciafirerek Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Jak każdy na forum mam igłę stan auta ledwo 255 tyś na niemieckim paliwie nalatane więc liczę na zdrowe 140 KM. Ile na nowej znaczy regenerowanej turbinie zrobić km zanim pojadę na program? A będę do dynosoftu jechał więc wykres wrzucę mam nadzieję podobny aaa jest sens wydech zmieniać? Da to jakiś wynik?
kiciafirerek Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Przy tych gratach nie da Dzięki Wytnij katalizator, tyle. Kata już nie ma EGR też zaślepiony a o wydech pytam bo akurat z wrocławia ma kolega z forum do zbycia ale jak nie będzie efektu a na głośnym aucie mi nie zależy to nie kupuje Dzięki za pomoc.
rrrudy25 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Pytanko jak zmienię brd na brd to muszę to znowu jechać wystroić
radimm Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Koledzy, proszę o Waszą opinie właśnie moja turbina odeszła do krainy wiecznych notlaufów (miałem zamiar zmienić ją na większą na wiosnę/lato przyszłego roku... no cóż). Teraz stoję przed dylematem... sytuajca byłaby prosta gdybym był w Polsce - od razu szukałbym gtb17 i nie byłoby żadnych pytań (chyba ), ale jestem w Anglii i szczerze mówiąc nie wiem co zrobić, w grę wchodzi w tej sytuacji tylko coś P&P, czyli zostaje BRD, no i nawet może bym się na nią skusił (przynajmniej na jakiś czas) gdyby nie fakt, że trzeba by było to zestroić, a tutaj nie bardzo mam taką możliwość, a jeździć tutaj tak długo + zrobić powrotną trasę do Polski 2200km to chyba nie bardzo wchodzi w grę? Jakie niesie to za sobą skutki (tj jazda na nie do końca dopasowanym programie? To że jakiś lag gigant to już się domyślam, ale czy coś jeszcze? Auto zestrojone było AFN + 107J + 216tki + t.awx(map do 1,5Bar, stare turbo pompowalo 1,4) + FMIC. Czy w danej sytuacji narazie nic nie kombinować i kupić kolejne GT1749V? Bo rozsądek mi tak podpowiada, a z drugiej strony to "choroba" mówi bierz większą Z góry dzięki za rade!
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 ja jezdziłem na gtb z softem pod awx,a ponad miesiąc
rrrudy25 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Idź za głosem rozsądku a jak przyjedziesz do pl to gtb22B-) Edytowane 24 Października 2014 przez rrrudy25
spanky Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Koledzy, proszę o Waszą opinie właśnie moja turbina odeszła do krainy wiecznych notlaufów (miałem zamiar zmienić ją na większą na wiosnę/lato przyszłego roku... no cóż). Teraz stoję przed dylematem... sytuajca byłaby prosta gdybym był w Polsce - od razu szukałbym gtb17 i nie byłoby żadnych pytań (chyba ), ale jestem w Anglii i szczerze mówiąc nie wiem co zrobić, w grę wchodzi w tej sytuacji tylko coś P&P, czyli zostaje BRD, no i nawet może bym się na nią skusił (przynajmniej na jakiś czas) gdyby nie fakt, że trzeba by było to zestroić, a tutaj nie bardzo mam taką możliwość, a jeździć tutaj tak długo + zrobić powrotną trasę do Polski 2200km to chyba nie bardzo wchodzi w grę? Jakie niesie to za sobą skutki (tj jazda na nie do końca dopasowanym programie? To że jakiś lag gigant to już się domyślam, ale czy coś jeszcze? Auto zestrojone było AFN + 107J + 216tki + t.awx(map do 1,5Bar, stare turbo pompowalo 1,4) + FMIC. Czy w danej sytuacji narazie nic nie kombinować i kupić kolejne GT1749V? Bo rozsądek mi tak podpowiada, a z drugiej strony to "choroba" mówi bierz większą Z góry dzięki za rade! Spokojnie mozesz jezdzic na BRD ... Jedynie dol moze sie pogorszyc ze wzgledu na pozniejsze wstawanie turbo .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się