studziany Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Najlepszym sposobem obadania tematu, byłoby zdemontowanie całej wiązki - do tego trzeb rozebrać tapicerke drzwi i odłączyć kostke z kabelkami od wtyki w karoserii i wyciągnąć wrzystko na zewnątrz. To tak na przyszłość dla CIebie info. Przez ten gumowy peszelek, cięzko jest obadać dokładnie co się dzieje z kabelkami niestety.
colak Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 no tak rzeba bedzie chyba zrobić narazie odpuszczam sobie ten temat ja to porozcinałem by miec lepszy dostep i ładnie wszystko poizolowalem ale moze jest cos ne tak piszą jescze ze zamki padają w sensie jest taki objaw jak u mnie może w lato sprobuje podmienić choć obawiam sie iz problem bedzie występowal przy duzej wigotności ze w lato bedzie oki ale zobaczę
studziany Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Jak ten peszel gumowy porozcinałeś to może być poopa. Teraz kable masz bezpośrednio narażone na wpływ wody z zewnątrz. Jak masz gdzieś kabelki poprzerywane to mgą Ci zamakać i powodować zwarcie:kwasny:
troudyl Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Podpinam się pod temat, mam identyczny problem. Przejrzałem wiązkę pod gumą były dwie pęknięte izolacje więc je poizolowałem, dodatkowo rozebrałem drzwi by tam przejrzeć wiązkę, teraz mam tak , że nadal świeci, i drzwi kierowcy się nie zamykają. Pilot zamyka wszystko tylko nie drzwi kierowcy, tak samo z otwieraniem. Muszę je zamykać kluczykiem. Co najlepsze kluczyk zamyka wszystkie drzwi i otwiera. Przycisk blokady drzwi zamyka wszystko poza drzwiami kierowcy. Co może być tego przyczyną? takie błędy mi pokazuje Vag 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01811 - Supply Voltage for Door Controller: Drivers Side (J386) 37-00 - Faulty 00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent Szyby się otwieraja i zamykają wszędzie bez problemu.
troudyl Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam. Ja u siebie rozwiązałem ten problem, i aż mi się nie chce dowierzać. U mnie mrugała ta lampka od świateł awaryjnych. Jedyne co zrobiłem, to rozebrałem drzwi kierowcy, i wypiąłem wszystkie wtyczki 3h tak wypięte sobie były ( w tym czasie miernikiem sprawdziłem wszystkie przewody czy mają przejście wszystko było ok) i spiąłem z powrotem, lampka mrugała nadal ale już z inną częstotliwością. Następnie wymieniłem żarówki spalone w pakiecie oświetlenia wnętrza (dokładnie tą pod nogami pasażera z prawej strony) i wróciło mi oświetlenie w bagażniku i znikło te mruganie lampki awaryjnej oraz pobór prądu na włączonym alarmie do 10 mA sprawa wydaje mi się być rozwiązana (mam nadzieję)
dedkam Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 A czy to że ten przycisk awryjnych świeci po zamknięciu auta przez jakieś 30sek i czasem mrugnie to normalne ? gdzie sprawdzić pobór prądu? ________________________________________________________________________________________ U mnie zaobserwowałem coś takiego, że tylko jak otworzę drzwi to włącznik awaryjnych się podświetla, czasami mrugnie, jak zamknę drzwi to za chwilę gaśnie. Z kolei po zamknięciu centralnym z pilota włącznik awaryjnych też świeci się jakieś 30sek (czasem mrugnie) i gaśnie. Czy tak ma być czy coś jest nie nie w porządku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się