Młody Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Widzę felgi RS 6 a gdzie zderzaki s line? :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Opublikowano 7 Lipca 2008 Malowanie doklade i progów naprawde bardzo zmienia wygląd auta. Co do dalszych modyfikacji to najpierw musze dokończyć silnik bo jest w trakcie zmian, od razu potem hamulce. Jak to skończe to pomyśle nad zderzakami ale to dopiero jak co na wiosne w przyszlym roku. Niestety wszystko strasznie dużo kosztuje
slepy Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Malowanie doklade i progów naprawde bardzo zmienia wygląd auta. Co do dalszych modyfikacji to najpierw musze dokończyć silnik bo jest w trakcie zmian, od razu potem hamulce. Jak to skończe to pomyśle nad zderzakami ale to dopiero jak co na wiosne w przyszlym roku. Niestety wszystko strasznie dużo kosztuje no po malowaniu, nabrała uroku, znacznie sie lepiej prezentuje, no koszta strasznie ale juz dużo roboty włożyłeś a pozatym masz dobrą bazę do modyfikacji, oby tak dalej
boberek Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 wygląda tak jak powinna wygladać wyjezdzając z fabryki grauluje autka
HiRide Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 najlepszy to jest ten przebieg ja o maly wlos nie kupilem w niemczech a4 z 04 roku z przebiegiem 250tys a na liczniku widnialo 136 tys:P a co autka to ladnie wyglada tylko z ta moca ostroznie bo pourywasz zderzak z tylu
Jarol Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Opublikowano 8 Lipca 2008 Przebieg mam potwierdzony w ASO a co do mocy to 200km nie jest znów tak wcale dużo w takim aucie. Zacznie w końcu normalnie jeździć.
spanky Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 Przebieg mam potwierdzony w ASO a co do mocy to 200km nie jest znów tak wcale dużo w takim aucie. Zacznie w końcu normalnie jeździć. czekam z niecierpliwoscia na wyniki po zmianach mechanicznych i strojeniu ....
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Nowe zmiany: - Turbo z BRD - Pompki z ARL - Nowy soft by Ali A oto wynik:
pawer Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Jak będę starszy to też tak zmodyfikuje swoją fure!! :> :> szacun dla Jarola :a4fan:
Jarol Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 W moim aucie wymieniłem hamulce na mocniejsze: Przód tarcze 320mm Bosch i klocki Ferodo Premier Tyl tarcze ori Audi 288mm i klocki Ferodo Premier Felga 18" ET 42 wchodzi na styk między zaciskiem a felgą jest może 2-3mm luzu. Różnica w hamowaniu ogromna, czy się hamuje ze 100km/h czy 150 po naciśnięciu na pedał auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon ( Continental w rozmiarze 225/40R18 ), każde mocniejsze naciśnięcie pedału powoduje momentalne zadziałanie ABSu bez wzgędu na prędkość. Hamulce mają wkońcu ogromny zapas i hamowanie z dużych prędkośći to tylko przyjemność. Polecam każdemu takiego moda bo warto chodź nie jest tani mnie wszysko kosztowało sporo ponad 2 tyś zł. Poniżej kilka fotek wielkość hamulców nie robi aż takiego wrażenia bo felga to 18":
HiRide Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 W moim aucie wymieniłem hamulce na mocniejsze: Przód tarcze 320mm Bosch i klocki Ferodo Premier Tyl tarcze ori Audi 288mm i klocki Ferodo Premier Felga 18" ET 42 wchodzi na styk między zaciskiem a felgą jest może 2-3mm luzu. Różnica w hamowaniu ogromna, czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon Podejzewam ze dosc szybko moze dojsc do groznego wypadku skoro tak jak piszesz"czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon" w takim wypadku nie da sie wyczuc hamulcow i nie mozna odpowiednio dozowac sily hamowania...
Jarol Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Podejzewam ze dosc szybko moze dojsc do groznego wypadku skoro tak jak piszesz"czy się hamuje ze 100km/h czy 150 wystarczy lekko nacisnąc na pedał a auto hamuje bardzo mocno na granicy przyczepności opon" w takim wypadku nie da sie wyczuc hamulcow i nie mozna odpowiednio dozowac sily hamowania... Tak żle nie jest, bardzo dobrze da się wyczuć hamulce z tym ze zawsze zostaje jakiś zapas. W przypadku seryjnych hamulców tego zapasu nie ma i hamują z duzej prędkości auto zwalnia (bo nie hamuje) jak mu się podoba czy mocno naciśniemy pedał cz tez nie bo hamulce nie wyrabiaja. Na tych nie ma takiego odczucia.
silver_leon Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Nowe zmiany: - Turbo z BRD - Pompki z ARL - Nowy soft by Ali Ze tak zapytam - FMIC już siedzi czy na seryjnym IC zrobiony soft ?
variocustoms Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Wszystko ładnie i pięknie ale zaciski chociaż na srebrno pomaluj i zawiasik zlekka w dół bo do tych 18'' taka przerwa do nadkola to nie pasuje wcale
Ukasz699 Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Ladne sreberko.. Mi siepodoba.. Tylko blagam nie piszmy tych przebiegow swoich bo polowa z nich to normalnie garazowa jest Ludzie nie po to diesla kupuja aby stal.. 2001 120 tysiecy tyle to ja mialem na motorynce swojej :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja w równe 2 lata 145 tkm nabiłem na licznik
Elberoth Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja skończysz te Premiery to zamień na Ferodo DS Performance. Niebo a ziemia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się