Klecha86 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 witam mam pytanie kupilem gwint oto zalaczam foto i mam pytanie chodzi mi o przednie amory czy nie powinny byc tam 2 nakretki ??czy tak moze byc i jak wtedy z regulacja z gory wielkie dzięki
A-rek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 czy nie powinny byc tam 2 nakretki ?? nie, nie muszą być dwie jak wtedy z regulacja no tak jak w każdym gwincie, kręcisz nakrętka aby wybrać sobie odpowiednią wysokośc
domjenick Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 czy nie powinny byc tam 2 nakretki ?? nie, nie muszą być dwie powinny być dwie-jedna jest do ustawiania wysokości, a druga po dokręceniu do pierwszej zapobiega samoistnego odkręcania spowodowanego wibracjami
xXxMAROKOxXx Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ile kolego Cie taka zabawa kosztuje? I jak z komfortem jazdy po zamontowaniu gwintu? Wie ktoś może?
Klecha86 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 gosc od ktorego kupilem twierdzi ze to jest nowszy typ i jest tylko 1 nakretka i jest tam wewnatrz niby zabezpieczenie ktore samo sie blokuje przed odkrecaniem po ustaleniu wysokosci troche mnie dziw jak samo sie blokuje jak z ta regulacja :)
domjenick Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ile kolego Cie taka zabawa kosztuje? I jak z komfortem jazdy po zamontowaniu gwintu? Wie ktoś może? wszystko zależy od tego, do czego to ma służyć i ile pieniędzy chcesz na to wydać-droższe, na tor wyścigowy mają regulację wysokości i twardości, są wytrzymalsze i dają gwarancję jakości i wytrzymałości na lataz kolei te tańsze gwinty, są dostępniejsze dla szerszej rzeszy amatorów sportowych emocji, ale zazwyczaj mają tylko regulacje wysokości i są mniej odporne na zużycie, co nie oznacza,że są całkowicie bezużyteczne, bo jeśli chcesz gwint tylko po to,żeby obniżyć auto, poprawić jego sterowność, to taki tańszy, czy używany z pewnością wystarczy jeśli chodzi o komfort-to na pewno jest twardziej i licz się z tym, że do gwintowanego zawieszenia, musisz mieć sprawne pozostałe elementy, bo na pewno się odezwą po utwardzeniu zawieszenia :gwizdanie:
Klecha86 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 kolega A-rek ma racje w nakrętce jest srubka blokujaca nakretke wielkie dzieki za pomoc pozdr
nero84 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 nie koniecznie muszą być 2 nakrętki. Ja mam u siebie gwint KW i na wszystkich 4 mam tylko po 1 nakrętce. Ale żeby zabezpieczyć, żeby się nie kręciły w tych nakrętkach są z boku takie małe śrubki na imbus, które sobie dokręcasz, one dociskają do gwintu i blokują całą nakrętkę. Sprawdź, czy tam gdzie jest jedna nakrętka nie masz na jej boku takich śrubek. Obstawiam, że powinny być, bo masz bardzo podobne te nakrętki do tych, które są u mnie.
domjenick Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ale żeby zabezpieczyć, żeby się nie kręciły w tych nakrętkach są z boku takie małe śrubki na imbus, które sobie dokręcasz, one dociskają do gwintu i blokują całą nakrętkę. zapomniałem o takich zabezpieczeniach
A-rek Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 czy nie powinny byc tam 2 nakretki ?? nie, nie muszą być dwie powinny być dwie-jedna jest do ustawiania wysokości, a druga po dokręceniu do pierwszej zapobiega samoistnego odkręcania spowodowanego wibracjami
mobil014 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 tez pierwsze slysze o jednej nakretce ale dzisiaj tyle rodzai jest mozna sie pogubic ja sam ma na kazdym po dwie i wydaje mi sie za tak powinno byc prawidlowo. Pozdrawiam
A-rek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 ja sam ma na kazdym po dwie i wydaje mi sie za tak powinno byc prawidlowo a jednak nie
krzysiek23 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 albo nakretki 2 albo imbus z boku i wtedy 1 nakretka z innymi sie jeszcze nie spotkalem
Klecha86 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 albo nakretki 2 albo imbus z boku i wtedy 1 nakretka z innymi sie jeszcze nie spotkalem i tak wlasnie jest imbus z boku jeden dalo sie odkrecic a drugi juz wyrobiony imbus sie obraca pozostaje chyba tylko rozwiercenie go
marcin248 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 A jak jest z twardością zawieszenia na takim gwincie w porównaniu do 1BE ? puki co moje amory są jeszcze ok ale w przyszłości trzeba będzie je wymienić i zastanawiam się nad takim gwintem tym bardziej że amory do 1BE chyba nie należą do najtańszych i jak porównanie cenowo same amory 1BE lub jakiś gwint z tych tańszych mających tylko obniżyć auto. Domyślam się że jakąś rozpórkę trzeba z przodu wstawić co prawda ceny jej nie znam ale głównie chodzi mi o wytrzymałość przedniego wielowachaczowego zawieszenia które niestety nie ma lekkiego życia na naszych polskich ukochanych drogach mowa o B5 po lifcie i jeszcze jedno czy dobrze rozumie że im bardziej obniżę auto na gwincie tym auto jest sztywniejsze co ma wpływ na całą resztę a jeszcze jedno sobie przypomniałem czy ładnie będzie wyglądać obniżone auto na 16calach w tym roku zakupiłem nówki oponki na nie :gwizdanie:
paput Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 A jak jest z twardością zawieszenia na takim gwincie w porównaniu do 1BE ? puki co moje amory są jeszcze ok ale w przyszłości trzeba będzie je wymienić i zastanawiam się nad takim gwintem tym bardziej że amory do 1BE chyba nie należą do najtańszych i jak porównanie cenowo same amory 1BE lub jakiś gwint z tych tańszych mających tylko obniżyć auto. Domyślam się że jakąś rozpórkę trzeba z przodu wstawić co prawda ceny jej nie znam ale głównie chodzi mi o wytrzymałość przedniego wielowachaczowego zawieszenia które niestety nie ma lekkiego życia na naszych polskich ukochanych drogach mowa o B5 po lifcie i jeszcze jedno czy dobrze rozumie że im bardziej obniżę auto na gwincie tym auto jest sztywniejsze co ma wpływ na całą resztę a jeszcze jedno sobie przypomniałem czy ładnie będzie wyglądać obniżone auto na 16calach w tym roku zakupiłem nówki oponki na nie :gwizdanie: auto na 16" i gwincie nie będzie dobrze wyglądaćpo drugie jeśli nie masz regulacji twardości gwintu to im niżej tym auto będzię bardziej miekkie niestety
marcin248 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 chciał bym uzyskać optymalne ustawienie twardości porównywalne do 1BE z tym żeby trochę niżej auto stało ok- 20/30 tym samym nie narażać wachaczy z większe obciążenia , chyba że twardość 1be jest niewystarczająca by auto nie bujało i uderzało miską na wzniesieniach przy większej prędkości chociaż raz mi się nawet udało za***ać na pewnym moście
tomasz_gti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 jak chcesz nizej niz -20/-30 to są spręzyny do tego. zostaw sobie amory 1BE a zmien sprężyny na -35, -40, -50. a jak byś chciał bardzie sztywniej to są jeszcze amory 1BV montowane seryjnie
marcin248 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 jak chcesz nizej niz -20/-30 to są spręzyny do tego. zostaw sobie amory 1BE a zmien sprężyny na -35, -40, -50. a jak byś chciał bardzie sztywniej to są jeszcze amory 1BV montowane seryjnie znasz jakiś numer tych sprężyn lub ich oznaczenia kolor i kolor kropek czy coś w tym stylu, czy to są po prostu sport sprężyny do obniżonego zawieszenia seryjnego np 1BV lub coś w tym stylu i jak to wygląda cenowo
tomaszstn Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Np. eibach pro kit, h&r z tańszych mts
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się