Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Zawieszenie gwintowane prośba o pomoc


Klecha86

Recommended Posts

witam mam pytanie kupilem gwint oto zalaczam foto

2028350372.jpg

i mam pytanie chodzi mi o przednie amory czy nie powinny byc tam 2 nakretki ??czy tak moze byc i jak wtedy z regulacja :) z gory wielkie dzięki

Link to comment
Share on other sites

czy nie powinny byc tam 2 nakretki ??

nie, nie muszą być dwie

jak wtedy z regulacja

no tak jak w każdym gwincie, kręcisz nakrętka aby wybrać sobie odpowiednią wysokośc

Link to comment
Share on other sites

czy nie powinny byc tam 2 nakretki ??

nie, nie muszą być dwie

powinny być dwie-jedna jest do ustawiania wysokości, a druga po dokręceniu do pierwszej zapobiega samoistnego odkręcania spowodowanego wibracjami :wink4:
Link to comment
Share on other sites

Ile kolego Cie taka zabawa kosztuje? I jak z komfortem jazdy po zamontowaniu gwintu? Wie ktoś może?

Link to comment
Share on other sites

gosc od ktorego kupilem twierdzi ze to jest nowszy typ i jest tylko 1 nakretka i jest tam wewnatrz niby zabezpieczenie ktore samo sie blokuje przed odkrecaniem po ustaleniu wysokosci troche mnie dziw jak samo sie blokuje jak z ta regulacja :):)

Link to comment
Share on other sites

Ile kolego Cie taka zabawa kosztuje? I jak z komfortem jazdy po zamontowaniu gwintu? Wie ktoś może?

wszystko zależy od tego, do czego to ma służyć i ile pieniędzy chcesz na to wydać-droższe, na tor wyścigowy mają regulację wysokości i twardości, są wytrzymalsze i dają gwarancję jakości i wytrzymałości na lata

z kolei te tańsze gwinty, są dostępniejsze dla szerszej rzeszy amatorów sportowych emocji, ale zazwyczaj mają tylko regulacje wysokości i są mniej odporne na zużycie, co nie oznacza,że są całkowicie bezużyteczne, bo jeśli chcesz gwint tylko po to,żeby obniżyć auto, poprawić jego sterowność, to taki tańszy, czy używany z pewnością wystarczy :wink4:

jeśli chodzi o komfort-to na pewno jest twardziej i licz się z tym, że do gwintowanego zawieszenia, musisz mieć sprawne pozostałe elementy, bo na pewno się odezwą po utwardzeniu zawieszenia :gwizdanie: :wink4:

Link to comment
Share on other sites

kolega A-rek ma racje w nakrętce jest srubka blokujaca nakretke wielkie dzieki za pomoc pozdr :)

Link to comment
Share on other sites

nie koniecznie muszą być 2 nakrętki.

Ja mam u siebie gwint KW i na wszystkich 4 mam tylko po 1 nakrętce. Ale żeby zabezpieczyć, żeby się nie kręciły w tych nakrętkach są z boku takie małe śrubki na imbus, które sobie dokręcasz, one dociskają do gwintu i blokują całą nakrętkę.

Sprawdź, czy tam gdzie jest jedna nakrętka nie masz na jej boku takich śrubek. Obstawiam, że powinny być, bo masz bardzo podobne te nakrętki do tych, które są u mnie.

Link to comment
Share on other sites

Ale żeby zabezpieczyć, żeby się nie kręciły w tych nakrętkach są z boku takie małe śrubki na imbus, które sobie dokręcasz, one dociskają do gwintu i blokują całą nakrętkę.

:good: zapomniałem o takich zabezpieczeniach :wink4:
Link to comment
Share on other sites

czy nie powinny byc tam 2 nakretki ??

nie, nie muszą być dwie

powinny być dwie-jedna jest do ustawiania wysokości, a druga po dokręceniu do pierwszej zapobiega samoistnego odkręcania spowodowanego wibracjami :wink4:

:)

Link to comment
Share on other sites

ja sam ma na kazdym po dwie i wydaje mi sie za tak powinno byc prawidlowo

a jednak nie :wink4:

Link to comment
Share on other sites

albo nakretki 2 albo imbus z boku i wtedy 1 nakretka z innymi sie jeszcze nie spotkalem

Link to comment
Share on other sites

albo nakretki 2 albo imbus z boku i wtedy 1 nakretka z innymi sie jeszcze nie spotkalem

i tak wlasnie jest imbus z boku jeden dalo sie odkrecic a drugi juz wyrobiony imbus sie obraca pozostaje chyba tylko rozwiercenie go :kwasny:
Link to comment
Share on other sites

A jak jest z twardością zawieszenia na takim gwincie w porównaniu do 1BE ? puki co moje amory są jeszcze ok ale w przyszłości trzeba będzie je wymienić i zastanawiam się nad takim gwintem tym bardziej że amory do 1BE chyba nie należą do najtańszych i jak porównanie cenowo same amory 1BE lub jakiś gwint z tych tańszych mających tylko obniżyć auto. Domyślam się że jakąś rozpórkę trzeba z przodu wstawić co prawda ceny jej nie znam ale głównie chodzi mi o wytrzymałość przedniego wielowachaczowego zawieszenia które niestety nie ma lekkiego życia na naszych polskich ukochanych drogach mowa o B5 po lifcie i jeszcze jedno czy dobrze rozumie że im bardziej obniżę auto na gwincie tym auto jest sztywniejsze co ma wpływ na całą resztę a jeszcze jedno sobie przypomniałem czy ładnie będzie wyglądać obniżone auto na 16calach w tym roku zakupiłem nówki oponki na nie :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

A jak jest z twardością zawieszenia na takim gwincie w porównaniu do 1BE ? puki co moje amory są jeszcze ok ale w przyszłości trzeba będzie je wymienić i zastanawiam się nad takim gwintem tym bardziej że amory do 1BE chyba nie należą do najtańszych i jak porównanie cenowo same amory 1BE lub jakiś gwint z tych tańszych mających tylko obniżyć auto. Domyślam się że jakąś rozpórkę trzeba z przodu wstawić co prawda ceny jej nie znam ale głównie chodzi mi o wytrzymałość przedniego wielowachaczowego zawieszenia które niestety nie ma lekkiego życia na naszych polskich ukochanych drogach mowa o B5 po lifcie i jeszcze jedno czy dobrze rozumie że im bardziej obniżę auto na gwincie tym auto jest sztywniejsze co ma wpływ na całą resztę a jeszcze jedno sobie przypomniałem czy ładnie będzie wyglądać obniżone auto na 16calach w tym roku zakupiłem nówki oponki na nie :gwizdanie:

auto na 16" i gwincie nie będzie dobrze wyglądać

po drugie jeśli nie masz regulacji twardości gwintu to im niżej tym auto będzię bardziej miekkie niestety :disgust:

Link to comment
Share on other sites

chciał bym uzyskać optymalne ustawienie twardości porównywalne do 1BE z tym żeby trochę niżej auto stało ok- 20/30 tym samym nie narażać wachaczy z większe obciążenia , chyba że twardość 1be jest niewystarczająca by auto nie bujało i uderzało miską na wzniesieniach przy większej prędkości chociaż raz mi się nawet udało za***ać na pewnym moście :decayed:

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz nizej niz -20/-30 to są spręzyny do tego. zostaw sobie amory 1BE a zmien sprężyny na -35, -40, -50.

a jak byś chciał bardzie sztywniej to są jeszcze amory 1BV montowane seryjnie

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz nizej niz -20/-30 to są spręzyny do tego. zostaw sobie amory 1BE a zmien sprężyny na -35, -40, -50.

a jak byś chciał bardzie sztywniej to są jeszcze amory 1BV montowane seryjnie

znasz jakiś numer tych sprężyn lub ich oznaczenia kolor i kolor kropek czy coś w tym stylu, czy to są po prostu sport sprężyny do obniżonego zawieszenia seryjnego np 1BV lub coś w tym stylu i jak to wygląda cenowo :)

Link to comment
Share on other sites

Np. eibach pro kit, h&r z tańszych mts

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...