hornet Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 170 a 200 to trochę różnicy jest przymierzyłem dzisiaj dokładkę do przodu i kurde chyba zostanie - podoba mi się - ciekawe kiedy rozwalę http://img521.imageshack.us/img521/8582/img0738fo.jpg Widać, że auto kupione nie do upalania... z tym się nie da
bajk Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Jeszcze z tym nie trenowałem, ale nie widzę przeszkód - dokładka pomimo takiego wyglądu obniża może o 1-1.5cm w stosunku do samego zderzaka, więc nie ma tragedii.. Gorzej wygląda kwestia boków - trzeba będzie uważać przy szykanach, ale na taki tor Poznań np. nie robi już to większej różnicy
bajk Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 raczej w Katowicach u Łukasza, ale jeszcze to potrwa - póki co wolę*się cieszyć darmowymi dyframi
mystic.pl Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 kuredu w zmodzony 3.0 TDi od 100 do 170 ma ok8 sekund i pisze że to są osiągi seryjnego s4.. Coś ci się chyba pomyliło bo kuredu nie miał i nie ma tdi
mgtan Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Bajk - fajna ta dokładka... urwać nie urwiesz - X nie lezy na ziemi, no chyba że jak mówisz elementem co wystaje na bok... kuredu w zmodzony 3.0 TDi od 100 do 170 ma ok8 sekund i pisze że to są osiągi seryjnego s4.. Coś ci się chyba pomyliło bo kuredu nie miał i nie ma tdi źle napisałem. opisywał taki tescik... zresztą w wątku co jest porównanie 1.8T 300KM vs 2.0 300KM vs S4 są informację o czasach.
bajk Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 dzisiaj w końcu miałem trochę wolnego czasu i założyłem górną rozpórkę summit na tył, stabilizatory whiteline na przód oraz tył, a także zamontowałem carbonowe nawiewy na hamulce szkoda, że nie mogę potestować auta, ponieważ ciągle dyfer nie przyleciał dzięki rozpórce upiększyłem oraz powiększyłem bagażnik nawiewy za to pomogą przy wjeżdżaniu na krawężniki
mgtan Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 wkońcu wrzucisz do bagażnika jedno koło ;-) a co tak długo z dyfrem? w Auto GT tak długo się schodzi? czy modzisz jakiś specjał?
bajk Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 autogt się*opierdziela i nie ma ciągle miałem montować szperę cusco, ale doszedłem do wniosku, że jednak póki mam gwarancję*to niech autogt się*martwi o kolejne dyfry
mgtan Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 szpere zdążysz zamontować po gwarancji... będzie potrzebna coś czuje, skoro teraz seryjną mocą zabijasz dyfry ile juz nacykałeś kilometrów od nowości? i kiedy ci się gwara kończy?
bajk Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 10 tysi póki co, gwarancja jeszcze prawie 2.5 roku :]
variocustoms Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 żyć nie umierać z tą gwarancją BTW jak Ty te dyfry wykańczasz? czy ogólnie są takie słabe ?
turdzi Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Niektorzy maja talent ( dyfry to ta slabsza strona EVO )
mgtan Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 10 tysi póki co, gwarancja jeszcze prawie 2.5 roku :] eee to chulaj dusza diabła nie ma ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- Niektorzy maja talent ( dyfry to ta slabsza strona EVO ) oj tam oj tam... wcale tak nie sypią się... z tego co widzę tutaj jest pewna zasada... im bardziej dbasz tym chjętniej się psują. żeby jeszcze bajk choc strzelał z procedury..... a ten nic... a i tak zarżnął dyfer.... to co on bedzie z dyfrem robił jak pogrzebie z mocą... W EVO grunt to dobre piertol..cie dyfra w podłogę... i wiesz że niuton jest dobry a Ty wystartowałes dobrze...
bajk Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 żyć nie umierać z tą gwarancjąBTW jak Ty te dyfry wykańczasz? czy ogólnie są takie słabe ? latanie bokiem na slicku na takich kielcach jak widać nie jest zbyt przyjazne dla elementów napędu
bajk Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 rozwiązaniem jest wrzucenie pasywnego dyferencjału oraz półosi z wersji RS.. ale do czasu jak jest gwarancja raczej tego robić nie będę*
variocustoms Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 to masz 2,5 roku na killowanie seryjnych dyfrów powodzonka
mgtan Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 może powiedz Maćkowi żeby na wszelki wypadek mieli komplet dyfrów dla twojego EVO
bajk Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 nowy dyfer już na aucie jednak chyba pakiet moc będzie szybciej niż planowałem, ponieważ nic to auto nie jedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się