Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lancer EVO X


bajk

Rekomendowane odpowiedzi

170 a 200 to trochę różnicy jest :wink:

przymierzyłem dzisiaj dokładkę do przodu i kurde chyba zostanie - podoba mi się - ciekawe kiedy rozwalę :grin:

http://img521.imageshack.us/img521/8582/img0738fo.jpg

Widać, że auto kupione nie do upalania... z tym się nie da :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze z tym nie trenowałem, ale nie widzę przeszkód - dokładka pomimo takiego wyglądu obniża może o 1-1.5cm w stosunku do samego zderzaka, więc nie ma tragedii.. Gorzej wygląda kwestia boków - trzeba będzie uważać przy szykanach, ale na taki tor Poznań np. nie robi już to większej różnicy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej w Katowicach u Łukasza, ale jeszcze to potrwa - póki co wolę*się cieszyć darmowymi dyframi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuredu w zmodzony 3.0 TDi od 100 do 170 ma ok8 sekund i pisze że to są osiągi seryjnego s4..

Coś ci się chyba pomyliło bo kuredu nie miał i nie ma tdi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bajk - fajna ta dokładka... urwać nie urwiesz - X nie lezy na ziemi, no chyba że jak mówisz elementem co wystaje na bok...

kuredu w zmodzony 3.0 TDi od 100 do 170 ma ok8 sekund i pisze że to są osiągi seryjnego s4..

Coś ci się chyba pomyliło bo kuredu nie miał i nie ma tdi :wink:

źle napisałem.

opisywał taki tescik... zresztą w wątku co jest porównanie 1.8T 300KM vs 2.0 300KM vs S4 są informację o czasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj w końcu miałem trochę wolnego czasu i założyłem górną rozpórkę summit na tył, stabilizatory whiteline na przód oraz tył, a także zamontowałem carbonowe nawiewy na hamulce :grin:

szkoda, że nie mogę potestować auta, ponieważ ciągle dyfer nie przyleciał :sad:

dzięki rozpórce upiększyłem oraz powiększyłem bagażnik :decayed:

img0770im.jpg

nawiewy za to pomogą przy wjeżdżaniu na krawężniki :naughty:

img0774pe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autogt się*opierdziela i nie ma ciągle :sad:

miałem montować szperę cusco, ale doszedłem do wniosku, że jednak póki mam gwarancję*to niech autogt się*martwi o kolejne dyfry :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 tysi póki co, gwarancja jeszcze prawie 2.5 roku :]

eee to chulaj dusza diabła nie ma ;)

---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

Niektorzy maja talent :decayed: ( dyfry to ta slabsza strona EVO )

oj tam oj tam... wcale tak nie sypią się... z tego co widzę tutaj jest pewna zasada... im bardziej dbasz tym chjętniej się psują.

żeby jeszcze bajk choc strzelał z procedury..... a ten nic... a i tak zarżnął dyfer.... to co on bedzie z dyfrem robił jak pogrzebie z mocą...

W EVO grunt to dobre piertol..cie dyfra w podłogę... ;) i wiesz że niuton jest dobry a Ty wystartowałes dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żyć nie umierać z tą gwarancją

BTW jak Ty te dyfry wykańczasz? czy ogólnie są takie słabe ?

latanie bokiem na slicku na takich kielcach jak widać nie jest zbyt przyjazne dla elementów napędu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiązaniem jest wrzucenie pasywnego dyferencjału oraz półosi z wersji RS.. ale do czasu jak jest gwarancja raczej tego robić nie będę*:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy dyfer już na aucie :) jednak chyba pakiet moc będzie szybciej niż planowałem, ponieważ nic to auto nie jedzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...