variocustoms Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Odstaw auto na 2 tygodnie do garażu, jak wsiądziesz po tym czasie to zacznie jechać
bajk Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 chyba nie pomoże wracam z wakacji i zabieram się za kompletowanie gratów przed programem (dolot, kompletny wydech i wtryski) - chcę w końcu ognia z wydechu
mgtan Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 hehe... a tak mówił że gwarancja itd :-)... no chyba że robisz tak aby gwara była jak wtryski tez to powinno Ci pęknąc 400
mgtan Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Hahah... Jeszcze mi powiedz ze dajesz "dziti forhandred" Letkas bedzie mial poganiacza wtedy w modach
bajk Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 dzisiaj wrzuciłem kolejną dawkę*carbonu jeszcze tego leży w domu dużo, ale chyba póki co dam spokój wywaliłem też wszelkie oznaczenia z tylnej klapy - duuuużo lepiej jest
mgtan Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ecu czyli 4xx będzie... ciekawe co Ci wyjdzie, bo seryjne wtryski to 400 pękało w pojedyńczych przypadkach... a tu dostatek wachy będzie
bajk Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 teraz tylko nie mogę się na wydech zdecydować
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Mitsubishi ME-MIT/T/2 Evolution Line (Titanium) - Akrapovič :decayed::decayed:
mgtan Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 W s5 to robi robote cze w gtr...w evo jakos szalu niema
bajk Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 nieee... biorę na jedną*stronę raczej - po co mi dodatkowe kilogramy. zresztą na jedną stronę wygląda według mnie bardziej "badass"
turdzi Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 hehe... a tak mówił że gwarancja itd :-)... no chyba że robisz tak aby gwara była jak wtryski tez to powinno Ci pęknąc 400 te 400 w EVO to troche sliski temat , jedni pol auta wymieniaja i dalej ich nie maja a inni samym programem robia a pozniej wpada dobrze zmapowane takie co ma zdrowe 370 i leje te 400 konne wynalazki.
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 nieee... biorę na jedną*stronę raczej - po co mi dodatkowe kilogramy. zresztą na jedną stronę wygląda według mnie bardziej "badass" jestem tego samego zdania
bajk Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 hehe... a tak mówił że gwarancja itd :-)... no chyba że robisz tak aby gwara była jak wtryski tez to powinno Ci pęknąc 400 te 400 w EVO to troche sliski temat , jedni pol auta wymieniaja i dalej ich nie maja a inni samym programem robia a pozniej wpada dobrze zmapowane takie co ma zdrowe 370 i leje te 400 konne wynalazki. bo oczywistą oczywistością jest to, że maksymalnymi wartościami mocy/momentu auto nie jedzie - trzeba je jeszcze dobrze rozłożyć
mgtan Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 bajk...po dzisiaj czy Ty wytrzymasz do końca wakacji? trzeba przyznac że te 360/460 w komfortowej X, czuć dużo bardziej niż u mnie 415/540 (jeśli chodzi o przeciążenia)... aczkolwiek to tylko odczucia w środku auta, w porównaniu aut na drodze już jest odwrotnie... Ciekaw jestem jak to będzie jak już będzie u Ciebie 4xx/5xx Obstawiam że jak wymienisz i wtryski na większe to 410-420/550-560 może być ...i załóż wkońcu dokładkę z przodu... jest dużo lepiej z nią.
bajk Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 wytrzymam dokładkę bym w sumie założył, ale nie chce mi się później o nią martwić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się