mystic.pl Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Pięknie, ubóstwiam jazdę przez alpy a już szczególnie jesienią, wtedy jest jeszcze bardziej kolorowo gdy liście szykują się do spadów A kite'a nie brałeś, aż się prosiło polatać z deczka
bajk Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 po co zdjemowałeś koło z zielonki? bo tego roweru nie da się*przymocować standardowym uchwytem za ramę*
Flyer Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 1500km, tankowales ze 4 razy pewnie, co? To jest jedyny minus mocnej benzyny
mgtan Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 oj to chuba jak jechał do głębokiej rezerwy... bak ma 55litrów
turdzi Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 a ja trase z oslo do krakowa robie na dwoch bakach , no ale cos za cos.
Flyer Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Jechal z rowerami, wiec dodatkowy opor. Ciekawe ile by moj spalil z rowerami na dachu... pewnie niewiele mniej ale w 3 bakach raczej bym sie wyrobil
bajk Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 trasę*podzieliłem na dwie części - pierwsza część*była z dużym wiatrem (700km) wyszło średnie 13.5, druga część bez wiatru i dużo z górki wyszło 11.3 prędkość bez szaleństw 110-130 maks do 150. ale dla takich widoków i tras rowerowych jak tutaj są warto
mgtan Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Marta widze już zadowolona pierwszego dnia...
variocustoms Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 no widok piękny, spalanie i duże i małe ale rowery powinny być 2 takie same
bajk Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 spoko to gt zaskar na top komponentach, więc też tragedii nie ma co najwyżej taka, że te top komponenty są sprzed kilku lat
mystic.pl Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Rower golas, nawet pompki nie ma ale za to kierowniczka very nice
turdzi Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 zeby kierowniczka byla full profi przydalo by sie jeszcze SPD ae potwierdzam ladne widoczki , spalanie bardzo spoko , wogole dyszka chyba musi byc spoko na taka trase , nie umeczy jak wczesniejsze ewolucje.
malik Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 po co zdjemowałeś koło z zielonki? bo tego roweru nie da się*przymocować standardowym uchwytem za ramę* Poza tym Velo-Vise Pro z uchwytem za widelec to najlepszy system przewozu rowerów. Swego czasu dużo maratonów śmiagałem po Polsce i długo dobierałem odpowiednie bagażniki. Jedyny minus to problem z przechowywaniem przedniego koła. Lago di Garda to piękne miejsce na rower. Jako następne polecam Moab w Utah. No ale tam ciężko Ci będzie dojechać Evo ^ malik ~10kg lżejszy ^
bajk Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 spoko - do evo koło wchodzi do bagażnika po tym jak wywaliłem plastiki ochronne, bo rozpórka się nie mieściła dobre zdjęcie
turdzi Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 no wlasnie a jak sie spakowales do baganika bo mnie w X odstraszyla jego wielkosc , zwlaszcza ten subwoofer ktory zajmowal pol bagaznika.
bajk Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 jedna wielka torba + druga mniejsza + koło dało radę*- reszta na tylne siedzenia i przypięte pasami ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- oraz subwoofer jest w wersji MR (u mnie nie ma)
mgtan Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 @turdzi - jedyna wada GSR to brak 6 biegu.... Co do męczenia w drodze, to jakoś nie odczuwam tego w IX...a może kto co lubi? - ja się w b7 przyzwyczaiłem do gwintu więc nie miałem może zawysokich wymagań Co do samego komfortu to fakt X ma dużo miększe fotele i np. mimo niższego niuta - 450Nm w X, jest bardziej odczuwalne niż 540 w IX, choć na drodze IX połyka X z duuużą różnicą. X jest tez mniej toporna jeśli chodzi o design w środku i milsza dla oka, za to materiały w IX są troche lepsze. X bardzo się ucywilizowała, zresztą szczególnie wersja MR to już w zasadzie ma wszystkie duperały jakie są potrzebne z wyposażenia...seryjna navi, Rockford`a nagłośnienie, grzane stołki itp. Zwrócić trzeba teraz jeszcze uwage na jeden drobiazg - EVO X to obecnie najlepsza propozycja (cenowa) na w miare bezpieczne i szybkie 400KM. 11,5l/100 w X z 5biegową skrzynią przy 130 to już tragedii strasznej nie ma.... cała różnica w spalaniu to pewnie 5-6 biegów między generacjami. Co do bagaznika w X... to trzeb przyznać że po wyjęciu plastików, przybywa ze 25% powierzchni do upchnięcia . @bajk - na seryjnym zawiwasie czujesz różnicę z tylną rozpurką?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się