McGiver Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 aha - no i pamiętaj,*że u mnie oprócz całego wydechu 3", są większe wtryski i intercooler - parametry o jakich piszesz robi się na samym wydechu bajk, ja wiem tylko mnie interesuje nałożenie wykresu Marcina na twój ale shamowany u Damiana i przeliczenie sobie ile to wychodzi tak naprawde dołożenie każdego 1KM w takim EvoX, i zobaczyć gdzie jest rozsądna granica koszt/mocy przy modach jeszcze bez grzebania w mechanice silnika.
poziek Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ty MakGejwer o co Ci chodzi ?Tak na chłopski rozum ? Po samym wydechu i sofcie średnie parametry w EX to pod 400KM i 550Nm. I co? Chcesz ściągnąć chłopa na jakąś hamownie na podlasie w celu ? Sprawdzenia softu jak to się robi czy jak ? Nosz czytam te Twoje posty w tym temacie i nie potrafię się połapać ocb. Żeby nie było możesz nazwać mnie głąbem itp. No offence. ---------- Post dopisany at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany at 22:34 ---------- , ja wiem tylko mnie interesuje nałożenie wykresu Marcina na twój ale shamowany u Damiana i przeliczenie sobie ile to wychodzi tak naprawde dołożenie każdego 1KM w takim EvoX Ani nie piłem, ani nie paliłem trawy a nadal nie rozumiem o co tu chodzi. Jakieś tam fury w życiu rezałem, jakieś tam rozbiłem ale naprawdę zero pojęcia w tym co piszesz.
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ty MakGejwer o co Ci chodzi ?Tak na chłopski rozum ? Po samym wydechu i sofcie średnie parametry w EX to pod 400KM i 550Nm. I co? Chcesz ściągnąć chłopa na jakąś hamownie na podlasie w celu ? Sprawdzenia softu jak to się robi czy jak ? Nosz czytam te Twoje posty w tym temacie i nie potrafię się połapać ocb. Żeby nie było możesz nazwać mnie głąbem itp. No offence. ---------- Post dopisany at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany at 22:34 ---------- , ja wiem tylko mnie interesuje nałożenie wykresu Marcina na twój ale shamowany u Damiana i przeliczenie sobie ile to wychodzi tak naprawde dołożenie każdego 1KM w takim EvoX Ani nie piłem, ani nie paliłem trawy a nadal nie rozumiem o co tu chodzi. Jakieś tam fury w życiu rezałem, jakieś tam rozbiłem ale naprawdę zero pojęcia w tym co piszesz. powiem ci najprościej jak mogę, wszystkie EX robione w Wawce po sprawdzeniu u Damiana miały po 20KM mniej albo i lepiej, i moce w okolicy 6200-6300 obr/min. Te Evo z którego wstawiłem wykres, leje pomodzone w 4T bardziej niż bajk-a: 421KM/565Nm z każdego biegu. Także chciałbym zobaczyć czemu te nasze wiejskie podlaskie ogiery, leją wieksze stadko kucyków pony z centrum. I ciekawi mnie czemu każdy następny pony z Wawki jest taki drogi w stosunku do naszego. Najprawdopodobniej już wiem czemu: bo żaden nie ma tego co mieć powinien poza ładnymi kreskami na wykresie wymalowanymi jak z PAINTA. Widziałem ile czasu dla Damiana zajęło wystrojenie EX i wiem że na seryjnym zaworku sterujacym turbiny jest to nie takie jak trzeba. Dam wam lepszy przykład, A6C5Q AWT po progrmie ABT, według papierów miał mieć 193KM/295Nm, po hamowaniu wyszło 177KM/271Nm na gorąco więc wywaliliśmy ten szajs, bo spalanie też było za bogate a program spierd........ totalnie. Po załadowaniu serii wypluło książkowe 152KM/215Nm. Po zrobieniu programu i 11 korekt do niego dopieszczających na 1,0bara wypluło 175KM/265Nm w najsłabszym pomiarze i nagrzanej na fest komorze. Właściciel auta jak odbierał był troche zdziwiony wynikiem ze jest mniej niż było a ma być lepiej, daliśmy mu autko na dwa dni i powiedzieliśmy że jak bedzie niezadowolony to niech przyjezdza , zakładamy mu kompa ABT i nic nie płaci. Gościu przyjechał po dwóch dniach z bananem na ryju od ucha do ucha, 200 ekstra odpalił i powiedział tylko tyle: Teraz to za***rdala i mniej pali o litr w porównaniu z tym co było. Dlaczego?????? pyta. pokazaliśmy mu jego dwa wykresy nałożone na siebie, 5 minut tłumaczenia i mina gościa bezcenna po modach AFR 11,7-11,9; boost 1bar; peak niecałe 1,1. Reasumując: zrobić każdy może, a "prawie tak samo" robi wielką różnice. ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- trening 4 najszybszych EX w Białym. Środkowy robiony w 4T dostaje baty od tego 3 białego - "słabszego", 1 biały to seria ale już nie długo, 4 czarny narazie na setupie zimowym 360KM/460Nm bodajżesz
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia
bajk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 znajdzie też tam dużo wykresów do porównania i skomentowania
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 bajk, zapomniałbym; SS doszedł, dzięki
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia Ty widze nadal nie czaisz sedna tego co piszę, więc powiem jeszcze prościej: KALIBRACJA I RODZAJ HAMOWNI !!!!!!! Ja się chiptuningiem nie zajmuje, ja jestem od mechaniki. wejdz sobie tu JURCZAK AUTO SPORT /// chiptuning Białystok, hamownia 4x4 w Białymstoku na Podlasiu popatrz i poczytaj; ja myślałem że "coś" umiem i rozumiem, ale odkąd poznałem Damiana, to uważam że moje "coś" to zero z jakąś małą wartością po przecinku którą staram się cały czas zblizyć do 1.
bajk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 to super, dzięki i z mojej strony
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia Ty widze nadal nie czaisz sedna tego co piszę, więc powiem jeszcze prościej: KALIBRACJA I RODZAJ HAMOWNI !!!!!!! Tia.
Flyer Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Dam wam lepszy przykład, A6C5Q AWT po progrmie ABT, według papierów miał mieć 193KM/295Nm, po hamowaniu wyszło 177KM/271Nm na gorąco więc wywaliliśmy ten szajs, bo spalanie też było za bogate a program spierd........ totalnie. Po załadowaniu serii wypluło książkowe 152KM/215Nm. Po zrobieniu programu i 11 korekt do niego dopieszczających na 1,0bara wypluło 175KM/265Nm w najsłabszym pomiarze i nagrzanej na fest komorze. Właściciel auta jak odbierał był troche zdziwiony wynikiem ze jest mniej niż było a ma być lepiej, daliśmy mu autko na dwa dni i powiedzieliśmy że jak bedzie niezadowolony to niech przyjezdza , zakładamy mu kompa ABT i nic nie płaci. Gościu przyjechał po dwóch dniach z bananem na ryju od ucha do ucha, 200 ekstra odpalił i powiedział tylko tyle: Teraz to za***rdala i mniej pali o litr w porównaniu z tym co było. nie zablysnales, kazdy kto choc troche interesuje sie tematem tuningu doskonale wie, ze gotowce i boxy od niektorych zachodnich tunerow sa *uja warte.
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia Ty widze nadal nie czaisz sedna tego co piszę, więc powiem jeszcze prościej: KALIBRACJA I RODZAJ HAMOWNI !!!!!!! Tia. Widzę że wszystko wiesz tylko niczego nie rozumiesz tak jak ja kiedyś , dla uproszczenia powiem ci że różnica w wadze 1 roli w ECU-P w porównaniu do rolek u Damiana to 50kg, czyli razem 200kg. Nie wiem czy wiesz co to są masy i momenty wirujace, mowiąc prosciej bezwładność rolki krecącej się 200km/h. Im cięższa rolka tym bardziej cukierkowe wykresy, gładkie i idealne.
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia Ty widze nadal nie czaisz sedna tego co piszę, więc powiem jeszcze prościej: KALIBRACJA I RODZAJ HAMOWNI !!!!!!! Tia. Widzę że wszystko wiesz tylko niczego nie rozumiesz tak jak ja kiedyś , dla uproszczenia powiem ci że różnica w wadze 1 roli w ECU-P w porównaniu do rolek u Damiana to 50kg, czyli razem 200kg. Nie wiem czy wiesz co to są masy i momenty wirujace, mowiąc prosciej bezwładność rolki krecącej się 200km/h. Im cięższa rolka tym bardziej cukierkowe wykresy, gładkie i idealne. Naprawdę ? Ja Cie Szok.
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Dam wam lepszy przykład, A6C5Q AWT po progrmie ABT, według papierów miał mieć 193KM/295Nm, po hamowaniu wyszło 177KM/271Nm na gorąco więc wywaliliśmy ten szajs, bo spalanie też było za bogate a program spierd........ totalnie. Po załadowaniu serii wypluło książkowe 152KM/215Nm. Po zrobieniu programu i 11 korekt do niego dopieszczających na 1,0bara wypluło 175KM/265Nm w najsłabszym pomiarze i nagrzanej na fest komorze. Właściciel auta jak odbierał był troche zdziwiony wynikiem ze jest mniej niż było a ma być lepiej, daliśmy mu autko na dwa dni i powiedzieliśmy że jak bedzie niezadowolony to niech przyjezdza , zakładamy mu kompa ABT i nic nie płaci. Gościu przyjechał po dwóch dniach z bananem na ryju od ucha do ucha, 200 ekstra odpalił i powiedział tylko tyle: Teraz to za***rdala i mniej pali o litr w porównaniu z tym co było. nie zablysnales, kazdy kto choc troche interesuje sie tematem tuningu doskonale wie, ze gotowce i boxy od niektorych zachodnich tunerow sa *uja warte. ten jest z ABT, plomba na kompie i na kości była, ponoć fabryczny tuner AUDI. I żenada za grube tałzeny. Oettinger jest troche lepszy ale też łba nie urywa. Jak dla mnie jednym z prawdziwych i profesjonalnych tunerów to AC Sznycel tam jak jest robiony program to masz na kompie, date, podpis kto to robił i numer wsadu, który w kazdej chwili jest dostepny w ich bazie, bo tam jak coś pierd......... w silniku po takim modzie wiadomo czy była to wina programu czy mechaniki i kto za to beknie. I pare Bemek sznycla widziałem na hamowni to rzeczywiście jest to profesjonalna robota. ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ---------- Aaa czyli to kolejne tunery jesteście i trzeba pojechać innym, że kiepskie softy robią. Czaję, normalna praktyka na forach. Polecam wątek o tunerach na evo.org możesz się tam bardzo ładnie wykazać Jednym słowem powodzenia Ty widze nadal nie czaisz sedna tego co piszę, więc powiem jeszcze prościej: KALIBRACJA I RODZAJ HAMOWNI !!!!!!! Tia. Widzę że wszystko wiesz tylko niczego nie rozumiesz tak jak ja kiedyś , dla uproszczenia powiem ci że różnica w wadze 1 roli w ECU-P w porównaniu do rolek u Damiana to 50kg, czyli razem 200kg. Nie wiem czy wiesz co to są masy i momenty wirujace, mowiąc prosciej bezwładność rolki krecącej się 200km/h. Im cięższa rolka tym bardziej cukierkowe wykresy, gładkie i idealne. Naprawdę ? Ja Cie Szok. przyjrzyj się wykresowi temu co wstawiłem, tam widać każde najmniejsze drgniecie momentu i mocy, jak masz do tego boost i afr to widzisz np: ze seryjny zawór sterujący turbiną EX jest gów... warty jak tylko zaczynasz modzić auto. Powiem wiecej, widziałem w programie hamowni u Damiana tzw. funkcje wygładzania wykresu, jak ją włączysz to żenujący wykres wygląda niemal jak z Painta Ja nawet nie wiedziałem że opony mają aż tak duży wpływ na pomiar, czy jak przypniesz autko do hamowni. Wszystkie pierdoły sumują się w zadziwiające wyniki czasem.
bajk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 chciałbym przypomnieć, że to temat o moim aucie. McGiver zapraszam na evo.org.pl - tam możesz wylewać swoje żale co do innych hamowni, czy tunerów. evo.org.pl :: Zobacz temat - Pojedynki gigantw czyli teoria vs praktyka
McGiver Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 chciałbym przypomnieć, że to temat o moim aucie. McGiver zapraszam na evo.org.pl - tam możesz wylewać swoje żale co do innych hamowni, czy tunerów.evo.org.pl :: Zobacz temat - Pojedynki gigantw czyli teoria vs praktyka A ja ci tylko zaproszenie na hamownie wysłał a tu taka kałabania sie rozsmarowała
mgtan Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 kurcze może jednak bajku nie masz co robic tylko jechać do Białegostoku i z powrotem tylko po to żeby sobie auto zmierzyć za friko?? okazja Wyślij te mocne X na rolki do ECU-Performance, tez ci załatwimy pomiar za friko Onanizm sprzętowy to się nazywa Co za różnica, X o mocy 380 białostockich koni, czy X o mocy 400KM warszawskich? i tak nie poczujesz różnicy ... a na torze i tak wygra lepszy kierowca. Zrób soft u siebie, potem przyjedź do Wawy na S8 i pojedziesz z rolki z bajkiem i będzie jasne Nawet jeśli go objedziesz to wierz mi bajk napewno nie będzie miał koszmarów nocnych i "dyga" mu bedzie działać dalej:) ps. Sportmile na FB tam masz testy MTM i ABT jakie "gotowe" wałki robią i nie są to 20konne różnice:)
std1984 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ale macie shit problem ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Co za różnica, X o mocy 380 białostockich koni, czy X o mocy 400KM warszawskich? i tak nie poczujesz różnicy ... a na torze i tak wygra lepszy kierowca. Zrób soft u siebie, potem przyjedź do Wawy na S8 i pojedziesz z rolki z bajkiem i będzie jasne Też podjadę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się