Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Duże spalanie, nie mozna osiągnąć prędkość max, 170-180km/h


--Arkadia--

Rekomendowane odpowiedzi

Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce".

A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...?

I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow.

Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...?

I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...?

Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...?

Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...?

ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce".

A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...?

I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow.

Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...?

I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...?

Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...?

Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...?

ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie?

Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić.

Arkadia i jak dynamika teraz sie poprawiła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie?

Jak najmniej,teraz on drogi .

Myślę że u Ciebie spalanie jest ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić.

Tego nie widzialam, ale gdyby to byla prawda, to jest to ciekawa informacja dla posiadaczy automatow... :mysli:

Male OT...

Uwaga dla wszystkich kolegow. Wlasnie ogladam pogode w TV...

Od przyszlego tygodnia, temperatura ma spasc do -20 stopni... wiec zycze wszystkim dobrych startow... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak doszedles do tego ze oleju w automacie jest zaduzo, bo chyba nie VAG-iem...?

I to tez nie powod do wiekszego spalania. Tak jak pisales 13 litrow.

Piszesz ze turbo łapie gdzies powietrze... i co znalazles gdzie to jest...?

I jak sie to stalo ze nagle auto zaczelo mniej palic...?

Piszesz ze VCDS-Lite_1.0 dziala super... robiles logi...?

Bo nie widze ich w dziale diagnostyka VAG...?

ps. do mar_92... Robert prosze nie zlamuj mnie... to ile wedlug Ciebie powinien mi ten automat palic w zimie?

Czytałem ze jeśli w automacie jest za dużo oleju to może zdecydowanie wiięcej palić.

Arkadia i jak dynamika teraz sie poprawiła ?

może.

ciekawe czy powietrze dostawało się do układu przed turbina czy uciekało za turbiną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Arku... :)

Wlasnie wrocilam z wyjazdu za granice PL

1/2 drogi to autostrada i szybkosc 140/150.

Reszta, to drogi szybkiego ruchu i szybkosc ok. 100

Przejechane 850 kilometrow z tego ok. 50 kilometrow miasto.

Jak wyjezdzalam zalalam auto do pelna.

Po powrocie rowniez do pelna... i weszlo 55 litrow...

Mam Ci to policzyc czy zrobisz to sam...?

Wychodzi 6.47 L na 100 kilometrow.

Pozdrawiam Dana :)

ps. Poniewaz bylo zimno (temp. ok. minus 6 - 8) caly czas chodzilo ogrzewanie, nadmuch itd.

Soryy ale porównujesz AFN w trasie do AJM miasto - z całym szacunkiem ale to nieporozumienie.

Dzięki wszystkim za pomoc - problem na 99% został rozwiązany :)

Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". Dzisiaj zrobiłem około 100km i spalanie jest w granicach 9,5 10 litrów - to już chyba normalny wynik? Czy powinno być mniej?

takie przyczyny jak lapanie powietrza badz jego ucieczke, wlasnie diagnozujesz VAG-iem.

wymieniles olej z filtrem w skrzyni?

Diagnoza Vagiem tego nie ujawniła - znajomy mechanik wszedł pod auto osłuchał i znalazł jakaś nieszczelność - syczało. Pryskał też jakimś sprayem niby do sprawdzania nieszczelności.

P.S.

Olej w skrzyni i filtr został wymieniony

P.S.

Przy dokładnej diagnozie wyskoczył jeszcze błąd odnośnie skrzyni:

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

Coś ze sprzęgłem ale co to nie mam pojęcia -skrzynia według mnie działa ok - nie szarpie nie przeciąga i nie ma żadnych "dziwnych" objawów więc może ktoś podpowie co z tym zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnoza Vagiem tego nie ujawniła - znajomy mechanik wszedł pod auto osłuchał i znalazł jakaś nieszczelność - syczało. Pryskał też jakimś sprayem niby do sprawdzania nieszczelności.

P.S.

Olej w skrzyni i filtr został wymieniony

P.S.

Przy dokładnej diagnozie wyskoczył jeszcze błąd odnośnie skrzyni:

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

Coś ze sprzęgłem ale co to nie mam pojęcia -skrzynia według mnie działa ok - nie szarpie nie przeciąga i nie ma żadnych "dziwnych" objawów więc może ktoś podpowie co z tym zrobic?

jeżeli byłyby wykonane prawidłlowo logi lewe powietrze lub jego utratę VAG wykazuje bez problemów. powinny być wykonane logi dynamiczne a nie oglądanie odczytów czy zczytawanie błedów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten błąd wyskoczył dopiero po wymianie oleju? Wcześniej go nie było? Bo może to stary błąd? Skasuj i zobacz czy się pojawi znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli byłyby wykonane prawidłlowo logi lewe powietrze lub jego utratę VAG wykazuje bez problemów. powinny być wykonane logi dynamiczne a nie oglądanie odczytów czy zczytawanie błedów

Arku... :vaglogi:

Od poczatku tego watku jest o tym mowa, a tak to jest gdybanie. A moze to, a moze tamto...

Kupiles interfejs, masz program Vag. to zrob logi tak jak poleca Ci moderator.

Dodaj je do dzialu diagnostyki, i wteczas mozna sie zastanawiac co jest.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj błąd "namierzony" wykasowany, dzisiaj przejechane 100km i powrócił.

a olej jest właściwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak - olej właściwy - koloru słomkowego[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 12:20_________________________________________________p.s.

pewnie konwerter do wymiany ;(

nie chodzi o kolor tylko o normę.

gdybys wrzucił logi, już dawno możnaby ocenić czy problem stanowi silnik czy skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej koledze niezależny na usunięciu usterki :gwizdanie:

Tez mi sie tak cos wydaje... :gwizdanie:

Watek ma juz 6 stron i tylko jest gdybanie...

Juz dziesiatki rzeczy bylo analizowane przez kolegow na podstawie wrozenia z czarodziejskiej kuli.

Byla juz glowice,turbo, zawory, pompowtryskiwacze, skrzynia biegow...itd.

Teraz znowu konwerter jest na temacie.

Zasada jest prosta... cos nie gra w aucie robimy logi... Albo jedziemy do ASO.

Mysle ze moderator powinien sie do tego ustosunkowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...