kepek20 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam mam taki problem u znajomego Audi 2.0 tdi 140 k 2005r, zwieksza sie stan oleju, na tydzien ok 2 mm. Nie jest to woda, prawdopodobnie paliwo. Nie pochodzi z wypalania dpf. Dpf wporządku wypalony, auto przegonione, nie pokazuje błedu. Jaka moze byc przyczyna zwiekszajacego sie stanu oleju. Powiedzialem znajomemu ze czeka go wymiana oleju, poniewaz paliwo zmienia wlasciowosci oleju. Czy przyczyna mogą byc uszczelniacze wtrysku ? moze uszczelka pod glowicą ? Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc. pozdrawiam
dziadek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Uszczelka pod głowicą jak najbardziej pasuje ale wtedy cieczy chłodzącej powinno jednocześnie ubywać:gwizdanie:
Bieniek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ja dalej obstawiam dpf. Wymien szybko olej,bo momentalnie zje Ci walek.
yaboo Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 były podobne tematy.... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=172549.0;highlight=bpw
kepek20 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Własnie martwi mnie to ze przy dpf az tak duzo nie powinno przybywac paliwa ( ok 2 mm na tydzien). Dpf normalnie wypala rowniez na biegu jalowym, zwiekszone obroty wtedy ma. Zaden błąd nie wyskakuje. Jeszcze jedno auto ma przejechane 179 kkm czy pompowtryski mogą siadac ?
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 W BPW to podejżewam uszczelnienia pompowtrysków-wyrobione ich gniazda, ewentualnie pompę tandemową.
kepek20 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 a mozna troche rozszerzyc temat. o co chodzi z ta pompa tandemowa ?
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jak jest nieszczelna to może pompować paliwo do oleju, mimo że na zewnątrz żadnych wycieków nie zobaczysz :gwizdanie:
kepek20 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 ok to mam pytanie. Jak sprawdzic co moze byc przyczyna ?
skrab Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ja obstawiam na uszczelniacze wtrysków Wymień i będzie
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wrzuć na próbę inną tandempompę i obserwuj co się będzie działo, wyeliminujesz jedną z możliwych przyczyn.
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 raczej spodziewalbym sie uszczelnien lub uszczelnien i gniazd PD [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 16:23_________________________________________________ Wrzuć na próbę inną tandempompę i obserwuj co się będzie działo, wyeliminujesz jedną z możliwych przyczyn. jezeli jest na podmianke to dobry pomysl.
kepek20 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 no własnie jezeli jest to bedzie ok a jezeli nie ma ? Czy porzadnym testerem diagnostycznym jestem w stanie wykryc co sie stalo. Znajomy dzis mi oznajmił ze slychac dzwiek jakby gdzies bokiem w silniku powietrze puszczalo? Nie bardzo wiem co to moze byc
--Arkadia-- Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 ...Znajomy dzis mi oznajmił ze slychac dzwiek jakby gdzies bokiem w silniku powietrze puszczalo? Nie bardzo wiem co to moze byc mam bardzo prodobnie - "walczę" z tym od 2 miesięcy i nikt nie potrafi sobie z tym poradzić
kepek20 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 a co na to mechanicy ? mieli jakies podejrzenia co sie moglo stać ?
DżedajGrd Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Kolego kepek20 też obstawiałbym tandem pompę Może nie tyle sama pompa ale uszczelnienie między nią a głowicą
griga-st Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie pochodzi z wypalania dpf Skąd ta pewność? auto przegonione Jak wyglada to"przegonienie"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się