Jump to content
IGNORED

[B7 BPW] Zwieksza się stan oleju


kepek20

Recommended Posts

Witam mam taki problem u znajomego Audi 2.0 tdi 140 k 2005r, zwieksza sie stan oleju, na tydzien ok 2 mm. Nie jest to woda, prawdopodobnie paliwo. Nie pochodzi z wypalania dpf. Dpf wporządku wypalony, auto przegonione, nie pokazuje błedu. Jaka moze byc przyczyna zwiekszajacego sie stanu oleju. Powiedzialem znajomemu ze czeka go wymiana oleju, poniewaz paliwo zmienia wlasciowosci oleju. Czy przyczyna mogą byc uszczelniacze wtrysku ? moze uszczelka pod glowicą ? Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Uszczelka pod głowicą jak najbardziej pasuje ale wtedy cieczy chłodzącej powinno jednocześnie ubywać:gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Ja dalej obstawiam dpf.

Wymien szybko olej,bo momentalnie zje Ci walek.

Link to comment
Share on other sites

Własnie martwi mnie to ze przy dpf az tak duzo nie powinno przybywac paliwa ( ok 2 mm na tydzien). Dpf normalnie wypala rowniez na biegu jalowym, zwiekszone obroty wtedy ma. Zaden błąd nie wyskakuje. Jeszcze jedno auto ma przejechane 179 kkm czy pompowtryski mogą siadac ?

Link to comment
Share on other sites

W BPW to podejżewam uszczelnienia pompowtrysków-wyrobione ich gniazda, ewentualnie pompę tandemową.

Link to comment
Share on other sites

Jak jest nieszczelna to może pompować paliwo do oleju, mimo że na zewnątrz żadnych wycieków nie zobaczysz :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Ja obstawiam na uszczelniacze wtrysków Wymień i będzie :good:

Link to comment
Share on other sites

Wrzuć na próbę inną tandempompę i obserwuj co się będzie działo, wyeliminujesz jedną z możliwych przyczyn.

Link to comment
Share on other sites

raczej spodziewalbym sie uszczelnien lub uszczelnien i gniazd PD [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 16:23_________________________________________________

Wrzuć na próbę inną tandempompę i obserwuj co się będzie działo, wyeliminujesz jedną z możliwych przyczyn.

jezeli jest na podmianke to dobry pomysl.

Link to comment
Share on other sites

no własnie jezeli jest to bedzie ok a jezeli nie ma ? Czy porzadnym testerem diagnostycznym jestem w stanie wykryc co sie stalo. Znajomy dzis mi oznajmił ze slychac dzwiek jakby gdzies bokiem w silniku powietrze puszczalo? Nie bardzo wiem co to moze byc

Link to comment
Share on other sites

...Znajomy dzis mi oznajmił ze slychac dzwiek jakby gdzies bokiem w silniku powietrze puszczalo? Nie bardzo wiem co to moze byc

mam bardzo prodobnie - "walczę" z tym od 2 miesięcy i nikt nie potrafi sobie z tym poradzić :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Kolego kepek20 też obstawiałbym tandem pompę :wink4: Może nie tyle sama pompa ale uszczelnienie między nią a głowicą :hi:

Link to comment
Share on other sites

Nie pochodzi z wypalania dpf

Skąd ta pewność?

auto przegonione

Jak wyglada to"przegonienie"?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...