przemik Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 No to chyba.... trzeba będzie teraz to zrobic.... Mozesz dla spokojnosci sumienia podmienic zawory N75 z N18... ale nie spodziewałbym się efektu...
Ossek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Śmignąłem dzisiaj na autostradę i od momentu kiedy po raz pierwszy dokręciłem auto do 4 tys. obrotów na 4 biegu, doładowanie ustabilizowało się. Na każdym biegu łapie minimalnego overboosta z dołu i potem trzyma 0,9-1,0 bara. Jak będę miał chwilę, to powtórzę logi dynamiczne. Może uda się trochę opóźnić czyszczenie.
przemik Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opóznic... na pewno. Uniknąc... nie sądzę. Taki lajf... ze starymi Garetami.
Ossek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Amen. Dzięki za zainteresowanie
ciahciah Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 dziwny jest log 013, za każdym razem co innego, to może być związane z tymi bąkami i nie równą pracą na biegu jałowym, objawy przybrudzonego nastawnika ale log 001 wręcz przeciwnie ukazuje że praca nastawnika jest prawidłowa, więc albo objawy są na tyle małe ze nie nie ma tematu albo podczas 001 po prostu nastawnik działał ok, czy anomalie są tylko na zimnym silniku? zrób loga 001 i 013 gdy temp 90C, i wszystkie urządzenia elektryczne off, światła, radio, nawiew, loguj oba logi po 2min, zrób też loga 001 012 016 na raz i po odpaleniu go po 5s włącz wszystko co obciąża auto na max, światła długie, radio głośno, nawiew na max, przeciwmgielne, ogrzewanie tylnej szyby i klimę, zobaczymy do ilu spadnie napięcie po nocy na zimnym silniku przekręć kluczyk, zacznij logować 013 i zapal auto, nic nie dodawaj gazu, log też niech trwa 2min, tym sposobem zobaczymy jak daje sobie rade regulator napięcia i jak działa nastawnik
przemik Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Szkoda czasu na szukanie dziury w doopce...
Ossek Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam. Oto logi: 001,012,016 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81416.html (świateł nie udało mi się włączyć, bo od razu VAG się zawieszał - może dlatego, że mam polifty z ksenonami) 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81417.html 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81418.html (pierwszy jest po odpaleniu na zimnym, drugi - na rozgrzanym motorze) Problemy występują zarówno na ciepłym, jak i na zimnym silniku. Pozdrawiam.
crocos Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ossek, mam pytanie do Ciebie. Mam zestaw AVG + turbo z AWX i też przymierzam się do programu. Turbo po regeneracji, kata brak, dolot wypucowany, szczelny, podciśnienia też, zaworki posprawdzane, przepływka nawet podmieniana na inną dla sprawdzenia i.... lag niemiłosierny, auto zaczyna jechać dopiero od ok. 2600~2800 obr. Ciągnie pięknie to 4000 bez problemu ale dołu nie ma... Czy u Ciebie po założeniu turbo z AWX miałeś laga czy silnik ciągnie od dołu jak na starej turbinie? Ja nie mam porównania bo wcześniej turbo było padnięte i nie jeździło w zasadzie wogóle...
Ossek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 U mnie wstaje nawet nieźle. Słyszałem, że lag po zmianie na turbo z AWX może być spory, ale szczerze mówiąc nie odczułem. Spróbuj podpiąć turbo bezpośrednio do pompy podciśnienia i zrób loga 011 od 1000-2500 obrotów - sprawdzisz tym samym, czy wina leży po stronie turbo, czy może jednak podciśnień.
crocos Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 logów nie robiłem póki co, po długim łykendzie może znajdę chwilę na to ale podpinałem gruchę "na krótko" do podciśnienia i podczas jazdy do ~2500 obr nic się nie dzieje tzn. zero różnicy. Wyżej nie kręciłem bo się balem ;/ "Na krótko" tj. do króćca przy ścianie grodziowej bo bliżej pompy się chyba nie da bez kombinacji. Aha kumpel mierzył mi wakuometrem podciśnienie i jest ponoć w normie (nie wiem ile, nie było mnie przy tym)...
Ossek Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 To by wskazywało na jakiś problem z turbo, może coś ze sztangą jest nie tak. ---------- Post dopisany 02-07-2012 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2012 at 15:16 ---------- Panowie, jak sprawdzić dawkę rozruchową? Widać ją w którychś logach czy trzeba się logować do ECU i kanał 5? Tak mi przyszło do głowy, że może ona powoduje kopcenie.
ciahciah Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 dawka rozruchowa jest tylko przy rozruchy wiec jak tylko silnik osiągnie obr jałowe przestaje z niej korzystać więc jeżeli to był by jej powód to po zapaleniu po kilku sekundach było by po problemie
Ossek Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 No to właśnie tak mniej więcej wygląda - zaraz po odpaleniu idzie bąk i po paru sekundach jest praktycznie czysto.
grzegorzmen Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 jeśli bąk jest czarny to jest to normalne i niema się czym przejmować , gorzej jak jest niebieski bądź biały to świadczy o problemie w układzie wtryskowym lub nieszczelności na układzie tłok cylinder albo , stwardniałe bądź popękane uszczelniacze zaworowe.
Ossek Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Bąk jest szary, może minimalnie niebieskawy. To jak z tą dawką startową?
Ossek Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Wrzucam kolejną porcję Auto przegonione na 350km autostradzie i podmieniony N75 na N18 (chociaż numery te same) - pierwotny prawdopodobnie padł. 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Ossek Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Witam ponownie Problem z dymieniem rozwiązała wymiana uszczelniaczy zaworowych. Jakiś rok temu zakupiłem od kolegi z forum sterownik z programem pod moje graty (seria + turbo AWX), ale dopiero dziś zebrałem się i zlogowałem auto. Generalnie nic złego się nie dzieje, wrażenia jak najbardziej na plus. Proszę o rzucenie okiem: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się