Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, turbo AWX, przymiarka do chipa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to chyba.... trzeba będzie teraz to zrobic....

Mozesz dla spokojnosci sumienia podmienic zawory N75 z N18... ale nie spodziewałbym się efektu...

Opublikowano

Śmignąłem dzisiaj na autostradę i od momentu kiedy po raz pierwszy dokręciłem auto do 4 tys. obrotów na 4 biegu, doładowanie ustabilizowało się. Na każdym biegu łapie minimalnego overboosta z dołu i potem trzyma 0,9-1,0 bara. Jak będę miał chwilę, to powtórzę logi dynamiczne. Może uda się trochę opóźnić czyszczenie.

Opublikowano

Opóznic... na pewno.

Uniknąc... nie sądzę.

Taki lajf... ze starymi Garetami.

Opublikowano

Amen.

Dzięki za zainteresowanie :)

Opublikowano

dziwny jest log 013, za każdym razem co innego, to może być związane z tymi bąkami i nie równą pracą na biegu jałowym, objawy przybrudzonego nastawnika ale log 001 wręcz przeciwnie ukazuje że praca nastawnika jest prawidłowa, więc albo objawy są na tyle małe ze nie nie ma tematu albo podczas 001 po prostu nastawnik działał ok, czy anomalie są tylko na zimnym silniku? zrób loga 001 i 013 gdy temp 90C, i wszystkie urządzenia elektryczne off, światła, radio, nawiew, loguj oba logi po 2min, zrób też loga 001 012 016 na raz i po odpaleniu go po 5s włącz wszystko co obciąża auto na max, światła długie, radio głośno, nawiew na max, przeciwmgielne, ogrzewanie tylnej szyby i klimę, zobaczymy do ilu spadnie napięcie

po nocy na zimnym silniku przekręć kluczyk, zacznij logować 013 i zapal auto, nic nie dodawaj gazu, log też niech trwa 2min, tym sposobem zobaczymy jak daje sobie rade regulator napięcia i jak działa nastawnik

Opublikowano

Szkoda czasu na szukanie dziury w doopce...

Opublikowano

Witam. Oto logi:

001,012,016 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81416.html (świateł nie udało mi się włączyć, bo od razu VAG się zawieszał - może dlatego, że mam polifty z ksenonami)

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81417.html

013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_81418.html (pierwszy jest po odpaleniu na zimnym, drugi - na rozgrzanym motorze)

Problemy występują zarówno na ciepłym, jak i na zimnym silniku.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ossek, mam pytanie do Ciebie. Mam zestaw AVG + turbo z AWX i też przymierzam się do programu. Turbo po regeneracji, kata brak, dolot wypucowany, szczelny, podciśnienia też, zaworki posprawdzane, przepływka nawet podmieniana na inną dla sprawdzenia i.... lag niemiłosierny, auto zaczyna jechać dopiero od ok. 2600~2800 obr. Ciągnie pięknie to 4000 bez problemu ale dołu nie ma... Czy u Ciebie po założeniu turbo z AWX miałeś laga czy silnik ciągnie od dołu jak na starej turbinie? Ja nie mam porównania bo wcześniej turbo było padnięte i nie jeździło w zasadzie wogóle...

Opublikowano

U mnie wstaje nawet nieźle. Słyszałem, że lag po zmianie na turbo z AWX może być spory, ale szczerze mówiąc nie odczułem. Spróbuj podpiąć turbo bezpośrednio do pompy podciśnienia i zrób loga 011 od 1000-2500 obrotów - sprawdzisz tym samym, czy wina leży po stronie turbo, czy może jednak podciśnień.

Opublikowano

żadnego laga nie ma prawa być:)

Opublikowano

logów nie robiłem póki co, po długim łykendzie może znajdę chwilę na to ale podpinałem gruchę "na krótko" do podciśnienia i podczas jazdy do ~2500 obr nic się nie dzieje tzn. zero różnicy. Wyżej nie kręciłem bo się balem ;/ "Na krótko" tj. do króćca przy ścianie grodziowej bo bliżej pompy się chyba nie da bez kombinacji. Aha kumpel mierzył mi wakuometrem podciśnienie i jest ponoć w normie (nie wiem ile, nie było mnie przy tym)...

Opublikowano

To by wskazywało na jakiś problem z turbo, może coś ze sztangą jest nie tak.

---------- Post dopisany 02-07-2012 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2012 at 15:16 ----------

Panowie, jak sprawdzić dawkę rozruchową? Widać ją w którychś logach czy trzeba się logować do ECU i kanał 5? Tak mi przyszło do głowy, że może ona powoduje kopcenie.

Opublikowano

dawka rozruchowa jest tylko przy rozruchy wiec jak tylko silnik osiągnie obr jałowe przestaje z niej korzystać więc jeżeli to był by jej powód to po zapaleniu po kilku sekundach było by po problemie

Opublikowano

No to właśnie tak mniej więcej wygląda - zaraz po odpaleniu idzie bąk i po paru sekundach jest praktycznie czysto.

Opublikowano

jeśli bąk jest czarny to jest to normalne i niema się czym przejmować , gorzej jak jest niebieski bądź biały to świadczy o problemie w układzie wtryskowym lub nieszczelności na układzie tłok cylinder albo , stwardniałe bądź popękane uszczelniacze zaworowe.

Opublikowano

Bąk jest szary, może minimalnie niebieskawy. To jak z tą dawką startową?

Opublikowano

zostaw dawke w spokoju

Opublikowano

Wrzucam kolejną porcję :) Auto przegonione na 350km autostradzie i podmieniony N75 na N18 (chociaż numery te same) - pierwotny prawdopodobnie padł.

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Witam ponownie :) Problem z dymieniem rozwiązała wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Jakiś rok temu zakupiłem od kolegi z forum sterownik z programem pod moje graty (seria + turbo AWX), ale dopiero dziś zebrałem się i zlogowałem auto. Generalnie nic złego się nie dzieje, wrażenia jak najbardziej na plus. Proszę o rzucenie okiem:

000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...