Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Napinacz paska wieloklinowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko mam lekko pod kątem napinacz paska wieloklinowego i po zapaleniu rano lekko chroboli ok 1-2min i potem już jest dobrze tzn nie chroboli.

A pytanie brzmi czy cały napinacz do wymiany czy tylko rolka napinacza ?

Może ktoś już miał taki problem.

Opublikowano

U mnie tez ten napinacz zaczyna byc pod lekkim kątem i przy okazji wizyty w serwisie pytalem jaka jest cena ale nie pytalem czy mozna wymienic tylko rolke czy calosc. Wiec cena to okolo 320zl :kwasny: ori plus wymiana bynajmniej do mojego silnika

Opublikowano

Oj 320zł to ja nie dam tu sa tańsze za tą kwotę mam dwa.

http://www.allegro.pl/item337932376_napinacz_paska_wielorowkowego_vw_audi.html

Na 100% można samą rolke wymienić bo jest przykręcana. Tak mi się wydaje, że mogła sie wyrobić, a rolka kosztuje tylko 50zł.

Ale niech się wypowie ktoś kto ma pojęcie albo to robił. - to trochę nam rozjaśni

Z wymianą jest trochę problemów. U mnie była konieczność przy demontażu napinacza wymontowania chłodnicy, wentylatora i wisko.

Napinacz kupowałem ori

http://www.allegro.pl/item319295181_napinacz_paska_alter_audi_passat_1_9_tdi_97.html

Możecie zaryzykować i kupić zestaw naprawczy. http://moto.allegro.pl/item338320536_org_zestaw_napr_napinacza_paska_pk_1_9_vw.html

W związku jednak z ilością pracy włożoną w wymianę nie polecam "dziadowania" zestawami czy zamiennikami.

Wymiana samej rolki nie będzie dobrym rozwiązaniem, ponieważ luz i skos nie robi się tylko na niej.

Wg mnie najlepszym rozwiązaniem będzie kupno ori napinacza, mnie kosztowało to 240PLN napinacz + pasek conti 28PLN

Opublikowano

Potwierdzam skos robi się na napinaczu i musi być wymieniony cały. Chyba że ktoś potem woli wyrywac strzępy paska owinięte na kole pasowym wału :kwasny: a jeszcze jak jakiś strzęp dostanie się pod pasek rozrządu to potem masakra i wydatki :wallbash:

Opublikowano

U mnie jak napinasz skrzywił się mechanior (od kąd pamiętam jeżdzę tylko do niego) wymienił caly napinacz przy okazji wymiany rozrządu. Po wymianie miałem to ustrojstwo w ręku i skrzywienie było na napinaczu, rolka miała tylko delikatny luz na łożysku. Nie ma co kombinować ...... wymienić napinacz i rolkę.

Opublikowano

Ale ten z allegro kosztuje 150zł czyli mam dwa za jeden serwisie. A dodam że robie max 10tyś rocznie auto jak potrzymam 5 lat to co 50tyś nie przejeżdże ?

Opublikowano

Twoja sprawa, jeżeli chcesz to kupuj zamiennik z allegro, tylko pamiętaj.. "tanie mięso.. " :naughty:

Jeżeli masz czas i wymieniasz go sam i za jakiś czas możesz pokusić się o to samo, to nie ma sprawy.

Jeżeli zlecasz wymianę mechanikowi to zrób to przy okazji rozrządu (jeżeli masz niedługo wymianę) , nie ma co chłopa męczyć :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...