rbs2360 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Mam pytanko mam lekko pod kątem napinacz paska wieloklinowego i po zapaleniu rano lekko chroboli ok 1-2min i potem już jest dobrze tzn nie chroboli. A pytanie brzmi czy cały napinacz do wymiany czy tylko rolka napinacza ? Może ktoś już miał taki problem.
pawelp2208 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 U mnie tez ten napinacz zaczyna byc pod lekkim kątem i przy okazji wizyty w serwisie pytalem jaka jest cena ale nie pytalem czy mozna wymienic tylko rolke czy calosc. Wiec cena to okolo 320zl ori plus wymiana bynajmniej do mojego silnika
rbs2360 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Oj 320zł to ja nie dam tu sa tańsze za tą kwotę mam dwa. http://www.allegro.pl/item337932376_napinacz_paska_wielorowkowego_vw_audi.html Na 100% można samą rolke wymienić bo jest przykręcana. Tak mi się wydaje, że mogła sie wyrobić, a rolka kosztuje tylko 50zł. Ale niech się wypowie ktoś kto ma pojęcie albo to robił. - to trochę nam rozjaśni
spetsnaz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Oj 320zł to ja nie dam tu sa tańsze za tą kwotę mam dwa. http://www.allegro.pl/item337932376_napinacz_paska_wielorowkowego_vw_audi.html Na 100% można samą rolke wymienić bo jest przykręcana. Tak mi się wydaje, że mogła sie wyrobić, a rolka kosztuje tylko 50zł. Ale niech się wypowie ktoś kto ma pojęcie albo to robił. - to trochę nam rozjaśni Z wymianą jest trochę problemów. U mnie była konieczność przy demontażu napinacza wymontowania chłodnicy, wentylatora i wisko. Napinacz kupowałem ori http://www.allegro.pl/item319295181_napinacz_paska_alter_audi_passat_1_9_tdi_97.html Możecie zaryzykować i kupić zestaw naprawczy. http://moto.allegro.pl/item338320536_org_zestaw_napr_napinacza_paska_pk_1_9_vw.html W związku jednak z ilością pracy włożoną w wymianę nie polecam "dziadowania" zestawami czy zamiennikami. Wymiana samej rolki nie będzie dobrym rozwiązaniem, ponieważ luz i skos nie robi się tylko na niej. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem będzie kupno ori napinacza, mnie kosztowało to 240PLN napinacz + pasek conti 28PLN
demoralizator Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Potwierdzam skos robi się na napinaczu i musi być wymieniony cały. Chyba że ktoś potem woli wyrywac strzępy paska owinięte na kole pasowym wału a jeszcze jak jakiś strzęp dostanie się pod pasek rozrządu to potem masakra i wydatki
leoncjo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 U mnie jak napinasz skrzywił się mechanior (od kąd pamiętam jeżdzę tylko do niego) wymienił caly napinacz przy okazji wymiany rozrządu. Po wymianie miałem to ustrojstwo w ręku i skrzywienie było na napinaczu, rolka miała tylko delikatny luz na łożysku. Nie ma co kombinować ...... wymienić napinacz i rolkę.
rbs2360 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ale ten z allegro kosztuje 150zł czyli mam dwa za jeden serwisie. A dodam że robie max 10tyś rocznie auto jak potrzymam 5 lat to co 50tyś nie przejeżdże ?
spetsnaz Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Twoja sprawa, jeżeli chcesz to kupuj zamiennik z allegro, tylko pamiętaj.. "tanie mięso.. " Jeżeli masz czas i wymieniasz go sam i za jakiś czas możesz pokusić się o to samo, to nie ma sprawy. Jeżeli zlecasz wymianę mechanikowi to zrób to przy okazji rozrządu (jeżeli masz niedługo wymianę) , nie ma co chłopa męczyć :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się