Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odp: [B5 1Z] Analiza błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam i ja sie podepne pod temat zapiolem dzisiaj vag i takie bledy wyskoczyly co to ?

Wednesday, 04 January 2012, 00:49:44

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 F

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 01117

2 Faults Found:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-10 -- Implausible Signal - Intermittent

00576 - Terminal 15

17-10 -- Control Difference - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Saturday, 04 February 2012, 12:19:25

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 F

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 01117

5 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 -- Control Difference - Intermittent

65534 - Unknown Error Code

00-00 -- -

00526 - Brake Light Switch-F

03-10 -- No Signal - Intermittent

00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)

27-10 -- Implausible Signal - Intermittent

01131 - Control Circuit for Turn Signals

27-10 -- Implausible Signal - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Zaczynamy od wykasowania bledow.

Jazda probna i znow odczyt.

Opublikowano

aha no ok nie problem jest to zrobic. Ale czy jest jakis blod wsrod tych zamieszczonych ktory moze miec wplyw na poranne odpalanie ?

Opublikowano

Zacznij od tego co napisalem wyzej... :)

Zrob odczyt po jezdzie probnej i bedziemy myslec dalej.

wydzielilem Twoj wątek bo się bałagan robi

Opublikowano

odpalilem dzisiaj auto bo wielu godzinach kombinowania i wyskoczyly takie bledy z czego dwa ostanie kasuja sie lecz pojawiaja sie powtornie

Monday, 06 February 2012, 17:44:12

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 F

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 01117

3 Faults Found:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 -- Implausible Signal

00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-)

05-00 -- Input Open

65522 - Unknown Error Code

00-00 -- -

---------------------------------------------------------------------------

Monday, 06 February 2012, 17:44:29

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 F

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 01117

2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

05-00 -- Input Open

01118 - Engine Preheating

27-00 -- Implausible Signal

---------------------------------------------------------------------------

prosilbym o szybka pomoc[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 17:58_________________________________________________aha i silnik pracuje niby rowno ale zdecydowanie glosniej klekocze niz wczesniej i oczywiscie na zapalonym silniku miga kontrolka swiec zarowych[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 18:06_________________________________________________postukalem popukalem bo wyczytalem ze to problem z wtryskiem sterujacym a dokladniej z jego okablowaniem i jeden blad znikl lecz pojawil sie kolejny :confused4:

2 Faults Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 -- Control Difference

01118 - Engine Preheating

27-00 -- Implausible Signal

Opublikowano

jeśli chodzi o błąd 0550 to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2 - gdyby jednak Ci umknęło to:

Pokaz logi grup :

Statyczne - 004

Statyczne Basic Settings - 000 i 004

Dynamiczne 004

A koledzy którzy wiedzą jak odczytywać logi na pewno Ci poradzą...

Opublikowano

jak logi robic to wiem :>[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 09:18_________________________________________________a jest pilna potrzeba robic log dynamiczny gdyz silnik dziwnie glosno pracuje tak jakby rozrzad przeskoczyl a nie chcialbym obciazac silnika

Opublikowano

jeśli w 000BS okaże się, że kąt wtrysku poleciał w kosmos to jasne, że potrzeby nie będzie - wtedy będzie trzeba sprawdzić rozrząd np. pasek, klin...

Opublikowano

juz przepadlo rozebralem auto tylko znaki gdzies szlag trafil i teraz nie wiem jak sprawdzic poprawnosc ustawienia :wallbash:

Opublikowano

juz przepadlo rozebralem auto tylko znaki gdzies szlag trafil i teraz nie wiem jak sprawdzic poprawnosc ustawienia :wallbash:

ach te wzorowanie sie znakami farbką :gwizdanie:

Opublikowano

no wlasnie teraz probuje sie dowiedziec jak to ma byc wedlug ksiazki

Opublikowano

wał-w okienku na skrzyni kreska na kole zamachowym na cyndzel w korpusie skrzyni

wałek rozrzadu-trzeba zdjac pokrywe i z tyłu w wałek ma wejsc blokada (walek rownolegle do lini glowicy)

pompa blokada fi 15

Opublikowano

wlasnnie tak kolego zrobilem :good: auto odpalone i znacznie ciszej pracuje jeszcze tylko logi zrobie i zobaczymy co tam jeszcze wyjdzie[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 18:44_________________________________________________witam czy jest mozliwosc aby ktos podeslal mi na priva dzialajacego vagaktorym bede mogl zobaczyc grupe 0 i bs

Opublikowano

czy ten błąd 00575 - Intake Manifold Pressure ma jakis zwiazek z map sensorem

Opublikowano

Moze miec...

Opublikowano

bo w czasie trwania mrozow przeskoczyl mi rozrzad i pojawily sie taki blad i inne rozrzad poprawilem bledy zniknely lecz niestety nie moge logowac grupy 011 bo wartosci sie nie zmieniaja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...