Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

(...) i pytanko czy 312 wejdzie na 16" :kox:

U mnie tak jest. Oryginalne 16'' "biedronki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wchodzi na 16 nie ma szemranie. jak bedziesz szukac 288 na tyl to dopiero powiesz ze jest trudno !! :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jest sens 320 pakować na przód ? Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek :) i pytanko czy 312 wejdzie na 16" :kox:

jak dasz 312 na przód a 288 na tyl to możesz mieć kłopoty z za wcześnie wzbudzającym się ABSem, przez to że tył będzie za mocny.

Przy zacisku 312 z przodu, tyl może być max 255.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzi na 16 nie ma szemranie. jak bedziesz szukac 288 na tyl to dopiero powiesz ze jest trudno !! :wallbash:

Akurat mam na oku, ale aktualnie mam inne problemy do wyeliminowania :D

Panowie a jest sens 320 pakować na przód ? Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek :) i pytanko czy 312 wejdzie na 16" :kox:

jak dasz 312 na przód a 288 na tyl to możesz mieć kłopoty z za wcześnie wzbudzającym się ABSem, przez to że tył będzie za mocny.

Przy zacisku 312 z przodu, tyl może być max 255.

Jesteś pewien ? Z tego co patrzyłem w etce tak właśnie montowali je :) Bynajmniej tak mi się wydaje że w b7 2.0turbo tak szło... 340 w S4 i tył chyba 300 wentylowane... nie bardzo chce zakładać od S'ki heble bo niby po co ?

Jesteś pewien że jak przód będzie 312 a tył 288 to będzie lipa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam od 2.0T 2005r przod 320mm i tyl 288mm

i takie hamulce sa ok

zreszta w chwili obecnej auta mają inaczej rozłożona masę \

mocniejsze hamulce na tyle sa bardzo wskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzi na 16 nie ma szemranie. jak bedziesz szukac 288 na tyl to dopiero powiesz ze jest trudno !! :wallbash:

Akurat mam na oku, ale aktualnie mam inne problemy do wyeliminowania :D

Panowie a jest sens 320 pakować na przód ? Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek :) i pytanko czy 312 wejdzie na 16" :kox:

jak dasz 312 na przód a 288 na tyl to możesz mieć kłopoty z za wcześnie wzbudzającym się ABSem, przez to że tył będzie za mocny.

Przy zacisku 312 z przodu, tyl może być max 255.

Jesteś pewien ? Z tego co patrzyłem w etce tak właśnie montowali je :) Bynajmniej tak mi się wydaje że w b7 2.0turbo tak szło... 340 w S4 i tył chyba 300 wentylowane... nie bardzo chce zakładać od S'ki heble bo niby po co ?

Jesteś pewien że jak przód będzie 312 a tył 288 to będzie lipa?

audi w a4 b7 stosowało takie pary (przód tył)

288-245

312-255

320-288

345-300 (wentylowane)

przód może być większy ale tyl nie może.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 16:16_________________________________________________ja mam u mnie założone 345mm przód 288tył.

Nie miałem okazji się jeszcze tym przejechać bo jestem na urlopie.

Ciekawe czy będzie odczuwalna różnica po zmianie tyłu (zmieniłem z 245 na 288)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będzie odczuwalna różnica po zmianie tyłu (zmieniłem z 245 na 288)

Jak zmieniłem tył z 232 na 256 wentylowany w Leonie to natychmiast przestał nukować przy hamowaniu i stawał jak wściekły. Przy A4 Avant jest podobnie - znacznie mniej nurkuje na przód i lepiej hamuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek i pytanko czy 312 wejdzie na 16"

nie ma sensu pakowac sie w 312 to dalej bardzo slaby hamulec. U mnie w Q to byl raczej spowalniacz :rolleyes:.Jak wsadzac to tylko 320 mm jest tego masa na allegro w cenach do wyboru do koloru dopiero z S4 ( 345mm ) zaczyna sie problem.

Nie pamietam dokladnie ale na 320 mm wchodzi felga 16 cali.

Jezeli mam cos komus doradzic to byl by to pierwszy mod jai bym zrobil w B6 i B7 dla wlasnego bezpieczenstwa nawet jak ie mamy w planach podnosic mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co Ty to jakies bzdury - samochod ma wygladac a nie bezpiecznie dowozic z punktu a do punktu b :tongue4:

pewnie wiesz jak jest, naszczescie sa odmiency :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek i pytanko czy 312 wejdzie na 16"

nie ma sensu pakowac sie w 312 to dalej bardzo slaby hamulec. U mnie w Q to byl raczej spowalniacz :rolleyes:.Jak wsadzac to tylko 320 mm jest tego masa na allegro w cenach do wyboru do koloru dopiero z S4 ( 345mm ) zaczyna sie problem.

Nie pamietam dokladnie ale na 320 mm wchodzi felga 16 cali.

Jezeli mam cos komus doradzic to byl by to pierwszy mod jai bym zrobil w B6 i B7 dla wlasnego bezpieczenstwa nawet jak ie mamy w planach podnosic mocy.

zawsze byłem tego samego zdania. Pierwszym modem u mnie były hamulce. A teraz doszedłem już do Stage-u 3. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chętnie przytulił jakiś cały komplecik 288 na tył:) ma ktoś na sprzdaż?? Bo sam przód 320 nie wystarcza :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj 345 na przód. To jest dopiero miodzio

sam przod to nie wszystko

a auto to nie motocykl

w chwili obecnej w autach osobowych sila hamowania tylnej osi dochodzi juz do 30% I dlatego warto zalozyc na tyl ''mocniejsze''

spowalnniacze[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 07:41_________________________________________________sorry, podalem bledne dane

ta wartosc przekroczyla juz 35%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj 345 na przód. To jest dopiero miodzio

sam przod to nie wszystko

a auto to nie motocykl

w chwili obecnej w autach osobowych sila hamowania tylnej osi dochodzi juz do 30% I dlatego warto zalozyc na tyl ''mocniejsze''

spowalnniacze[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 07:41_________________________________________________sorry, podalem bledne dane

ta wartosc przekroczyla juz 35%

zgadzam się ale ja go zachęcam żeby na tył założył 288 a na pród 345 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej 347/300 :>

spójrzcie Koledzy na auta BMW,

tam w niektórych modelach tarcze tylne są minimalnie większe jak przednie

i wszystko jest ok, ABS nie świruje, auto bardzo ładnie hamuje

zdaje sobie sprawę że wielkośc tarczy jest podyktowana obecnościa hamulca ręcznego :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj 345 na przód. To jest dopiero miodzio

sam przod to nie wszystko

a auto to nie motocykl

w chwili obecnej w autach osobowych sila hamowania tylnej osi dochodzi juz do 30% I dlatego warto zalozyc na tyl ''mocniejsze''

spowalnniacze[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 07:41_________________________________________________sorry, podalem bledne dane

ta wartosc przekroczyla juz 35%

zgadzam się ale ja go zachęcam żeby na tył założył 288 a na pród 345 :decayed:

A dlaczego nie tak jak w E-sie 345-300 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...