Wandej 211 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić. Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe? wydukane na T3 prowadnice to śmieszny pieniądz ,kup nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić. Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe? wydukane na T3 Musisz miec jeszcze.blaszki do tych przewodow. Jak bicie nie jest zbyt duzo to nie trzeba.nowych. Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić. Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe? wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 chodzi Ci o te? wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 oby wzerow nie mialy i beda dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 oby wzerow nie mialy i beda dobreAle co prowadnice?Dzięki Dev więc chyba tylko kupię klocki tarczki płyn i montaż :-D wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 tak prowadnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Powiedzcie Pany czy heble z S4 B6/B7 z tylnej osi (300mm) pasują P&P do A6 C5 po lifcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Powiedzcie Pany czy heble z S4 B6/B7 z tylnej osi (300mm) pasują P&P do A6 C5 po lifcie? Do A6 C5 nic nie podejdzie P&P na tylną oś. Jedyne sensowne rozwiązanie, to adaptacja setu z S6 czyli tarcza 269/22 z tloczkiem 43 mm. Jutro montaż Edytowane 5 Lutego 2016 przez e9matic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki za odp. Dobrze, że mimo wszystko jest coś większego i wentylowanego pasującego bez przeróbek (jak mniemam) Edytowane 6 Lutego 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miecio7934 1 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Dev czemu masz pw wyłączone ? o tej porze nie będę do ciebie dzwonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 od zawsze ma wylaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Dev czemu masz pw wyłączone ? o tej porze nie będę do ciebie dzwonił Dzwon kiedy Ci pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Pytanko do Was. Potrzebuje z 2 metry rurki miedzianej, żeby dorobić sztywne przewody hamulcowe. Jaka średnica przychodzi do naszych aut ? ( A6 C5 w tym przypadku ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/ee9cd8cbd06b70d239fc40e8fdfd5ead.jpg Już po zabiegu dziękuję za pomoc Szczególnie DEV WANDEJ Dzięki za rady ;-) wydukane na T3 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/ee9cd8cbd06b70d239fc40e8fdfd5ead.jpg Już po zabiegu dziękuję za pomoc Szczególnie DEV WANDEJ Dzięki za rady ;-) wydukane na T3 wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimny 0 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Szybie pytanie czy pod tarcze 320 tzn. zacisk z 3.0TDI wejdzie kolo 16" (zimowka) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Szybie pytanie czy pod tarcze 320 tzn. zacisk z 3.0TDI wejdzie kolo 16" (zimowka) ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimny 0 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Czy mozna rozebrac zacisk z 3.0TDI tzn rozkrecic czesc aluminiowa od tej łapy zakrywajacej klocki (do malowania) skrecone to jest 4 srubami typu TORX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 A czemu nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się