Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, speedster2000 napisał:

Dzięki, zerknę. Można jeszcze prosić od czego / jakich numerów jarzm szukać pod przod 312? Chce sobie porównać koszty ;) 

Numer jarzma to BDA 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz, george napisał:

Numer jarzma to 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320.

Czyli dobrze rozumiem że 288 -> 320 to  2x przesiadka 288 -> 312?  Mówimy o różnicy oczywiście 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, speedster2000 napisał:

Czyli dobrze rozumiem że 288 -> 320 to  2x przesiadka 288 -> 312?  Mówimy o różnicy oczywiście 

Trudno mi powiedzieć... dawno temu jeździłem autem z 288. 312 a 320 to jakieś 50% poprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255?

Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, george napisał:

Numer jarzma to BDA 569. Przesiadkę z 288 na 312 odczujesz, podobnie z 312 na 320.

 

19 minut temu, george napisał:

Trudno mi powiedzieć... dawno temu jeździłem autem z 288. 312 a 320 to jakieś 50% poprawy. 

Serdecznie podziękował :hi::beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Hubcio099 napisał:

Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255?

Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo.

tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Hubcio099 napisał:

Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255?

Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo.

Nawet w serii jadąc po ekspresówce przyda się większy hebel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hubcio099 napisał:

Jest sens się przesiadać na większe tarcze niż 312/255?

Furka po modach przekracza 200 koni, ale nie szarżuje nią jakoś bardzo.

Hamulce nie służą do szybkiej jazdy

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zmieniłem z 312 na 345 przód. Tył z 255 na 300 i nie żałuję ani złotówki. Styl jazdy ten sam ale auto nareszcie hamuje aż się morda sama cieszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea.

1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 

2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też były identyczne, wiec jedno musi być na opak.

Linkę wystarczy odczepić z jednego mocowania pod wahaczem i pociągnąć.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dziadekM napisał:

W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea.

1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 

2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie? 

1. jarzma jest tylko jeden rodzaj

2. zdejmij linke z jednego mocowania na dolnym wahaczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 latach po zmianie na 320/288 przyszła pora zmienić tylne klocki i założyć nowe linki ręcznego . Niestety zauważyłem że tylne zaciski maja luz po 1cm na boki . Mechanik mówi żeby kupić nowe zaciski . Te co mam były po regeneracji . Miał ktoś taki przypadek ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, albert224 napisał:

Po 3 latach po zmianie na 320/288 przyszła pora zmienić tylne klocki i założyć nowe linki ręcznego . Niestety zauważyłem że tylne zaciski maja luz po 1cm na boki . Mechanik mówi żeby kupić nowe zaciski . Te co mam były po regeneracji . Miał ktoś taki przypadek ? 

1cm luzu ???? W ktora stronę ???

Wrzuc jakiś filmik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, greg2505 napisał:

Luz na prowadnicach ,albo one wytarte albo jarzma

luz jest prawidłowy, problem lezy w innej czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok hamulce wymienione tylko jedno ale... Elastyczne były popękane i chciałem przy okazji wymienić. Lewy poszedł bez problemu, a z prawej tak zgniła końcówka że z 11mm zostało jakieś 9,5mm i nijak nie idzie tego odkręcić bo nie ma sześciokątu prawie w ogóle. Myślałem obciąć kawałek rurki i połączyć z nową takim czymś

ALLEGRO.PL

 Używał ktoś tego? Ewentualnie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, albert224 napisał:

Szukać nowych zacisków ?

 

po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...