Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka słuchajcie czytałem w jakimś wątku, że do tarcz na tył 300mm można zastosować osłony z 288mm o nr 8E0615612P i 8E0615611P....tyle że nigdzie nie mogę takich znaleźć :facepalm: da się to zastąpić jakimiś innymi osłonami?jeśli tak to mile widziany nr katalogowy:)oczywiście mowa o ośce nie Q... bo osłony 300 chyba nie podchodzą z s4b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam jak chcesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń jutro. Muszę ich poszukać i zobaczyć jaki stan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sandmann napisał:

Dev a nie masz zacisków 300? do s4b6?

Mam ale tylko 1 kpl który trzymam dla siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to nic, szukam dalej:decayed:jutro się zgadamy co do osłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toczyłem ostatnio tylne tarcze zimermana 288mm bo po roku jedna zaczęła mieć bicie. Wszystko ładnie wyczyscilem wraz z tymi miedzianymi blaszkami co klocki się w nich poruszają. Czy powinienem dać tam jakiś smar miedziany czy do hamulców? Na te blaszki miedziane? Czy mogę tak jeździć?

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam daję odrobinę ATE plastilube. Ale to bardziej na krawędzie blach klocków współpracujące z tymi blaszkami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie, nie wiedziałem że się zmienił...

Taaaa, szczególnie że zmiana jest od wczoraj...
Szukaj też po numerach ATE981, 982 i nie koniecznie z S4, w innych modelach też było.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrócę do tematu przewodów ,chodzi o zacisk 320 przód ,te krótkie przewody dałem miedziane ,wymieniać na stalowe czy zostawić bo już zgłupiałem,Dev masz takie przewody jakby coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak stal ale miedziane kupisz w kazdym motoryzacyjnym,odcinki co pięć centli[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak stal ale miedziane kupisz w kazdym motoryzacyjnym,odcinki co pięć centli[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



Sory nie doczytalem przekazu

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukasz 320 z przodu, to 288 z tyłu jak najbardziej.
345 i 288 to tak nie bardzo...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RumJanek

Dlaczego tak uważasz ? Ja spotkałem się z opiniami, że będzie to wystarczające do tego żeby przy 345 nie zostawić przedniej osi z tyłu :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W S4 nie od parady zastosowali 345/300, żeby wyeliminować efekt nurkowania inaczej by dali 288. Jest już inny zacisk, większy klocek i grubsza tarcza. Nie powiem że nie spotyka się takiego zestawu, ale piszę tylko że jest nie proporcjonalny do pozadanego efektu i różnie z tym może być. W hamulcach jest biegły Dev, jego zapytaj, ja wyraziłem tylko swoje zdanie, osobiście mam 320/288.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...