Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Wielokrotnie w tym wątku było pisane że tylne hamulce w B6 to porażka, najlepsze zestawy to 320/300 lub 288 , 345/324 lub 300. Osobiście mam 320/300.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

RumJanek, Ile masz KM I jak ci sie hamuje na takim zestawie ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie 130, miał być remapowane w ten weekend to okazało się że wałek się wysrał i ściągam z Polski, przy okazji chcę wkręcić szpilki z ARL żeby nie podniosło mi głowicy.
Tarcze mam Brembo, klocki ATE. Nie jeździłem autem jeszcze, odbieram go jak wrócę z urlopu, to powiem jak się jeździ.
Niemniej miałem BEXa i z seryjnych zmieniłem na S4, jeśli żona poleciała na szybę jak przycisnela po 312/255, więc różnica jest napewno, 320/288 to kompromis taki pośrodku dla tych którzy nie latają autostrada a później chcą się nagle zatrzymać. Ja stwierdziłem, że na moje potrzeby i wyhamowanie z 70/80-0mph to 320/288 w zupełności wystarcza.


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mnie przy hamowaniu na seriiz 120mph na 70mph przy radarze wyglada tragicznie ;( w serii 167km. Szukam jakiejs alternatywy, auto docelowo 350km w przyszlym roku. Widzialem zestaw kolegi siemiana na zestawie Porsche ale osobiscie wolalbym cos innego... btw gdzie w uk mieszkasz ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy Glasgow a Edinburgh

W takim razie ratuje cię 345/300 [emoji1]

I uważaj, za twoje prędkości odbierają prawko jak cie dojadą [emoji14]

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tarcze z Rs4 b7 i szukam do tego zacisków ale NIE z Rs4 bo za drogie. 

Jak myślicie od a8 d3 od tarczy 360 podejdą zaciski? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w końcu zestaw na swapa 320/288 bodajże z B7 2.0 T

Pytanie takie: czy w takim razie kupować tarcze i klocki z B7 2.0T lub 3.0TDI ? Wiem że są różne grubości tarcz ale nie wiem co i jak :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, johnnythebest napisał:

Kupiłem w końcu zestaw na swapa 320/288 bodajże z B7 2.0 T

Pytanie takie: czy w takim razie kupować tarcze i klocki z B7 2.0T lub 3.0TDI ? Wiem że są różne grubości tarcz ale nie wiem co i jak :facepalm:

Tu i tu jest ta sama grubość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, H4mm3R napisał:

Tu i tu jest ta sama grubość

Dzięki :hi:

A możesz polecić jakąś kombinację czy tarcze i klocki Ferodo bedą ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykład coś takiego: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 4.05.2017 o 13:04, Krzysieqq napisał:

Dev masz może jakieś 320 albo 340 i 288 na tył ? 

 

Dnia 4.05.2017 o 19:00, Krzysieqq napisał:

@RumJanek

Dlaczego tak uważasz ? Ja spotkałem się z opiniami, że będzie to wystarczające do tego żeby przy 345 nie zostawić przedniej osi z tyłu :D 

No właśnie , przy ostrym hamowaniu przednie ( dociążone ) koła są w stanie przenieść ok. 70 % siły hamowania, a tylne ( odciążone ) tylko ok. 30 % :P

I żeby wszystko działało tak jak powinno w sytuacjach awaryjnych, to taki stosunek skuteczności przednich hampli do tylnych powinien być w aucie zachowany :hi:

Jak ktoś sobie zrobi tak samo skuteczne hample z przodu i z tyłu, to w sytuacji awaryjnej (przy niedziałającym ABS-ie) niech się nie zdziwi jak go tył wyprzedzi :P:decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie zahamuj awaryjnie na mokrym albo na śniegu, ja poczekam do zimy i chętnie przeczytam relację...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zaciski 320mm . Chcę zdjąć tarcze do sprawdzenia do tokarza bo przy prędkościach autostradowych zacząłem wychować bicie. Będę musiał potem odpowiedziac układ po ponownym założeniu tarcz?

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie bedziesz odkręcał przewodów od zacisków to nie

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam kpl tylnych jarzm do tarcz 300 i 330mm. Ma ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dev napisał:

Szukam kpl tylnych jarzm do tarcz 300 i 330mm. Ma ktoś?

http://allegro.pl/jarzma-pod-330mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6748617370.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

:hi:

Tak a propo, mam takie jarzma i chce wpakować do B5 quattro, lepiej zastosować tarcze z a6 c6 czy s4 b8?

Edytowane przez szadziorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej a6 c6 beda zblizone glebokoscia do tych z b5, s4 b8 sa plytsze o 10mm od tych co masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...