Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za duzo cudowania, nie warto.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

oki.

345/288 rozumiem że odradzasz? za duża dysproporcja ?

Opublikowano

Dysproporcja jest przy 345/300

Prawidlowo jest 345/330mm :wink:

Opublikowano

Toż to już prawie takie same tarcze :)

3.0 tdi ma 320/288, tam tak może być ?

Opublikowano

Do 320mn naklepiej pasuje 300

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

mam takie pytanko, niedawno kupiłem audi a4 b5 1.9 tdi 110 km avant i powoli będę inwestował w auto, na wiosnę najpewniej będę wymieniał tarcze a raczej cały zestaw i moje pytanie jaki najlepszy zestaw pod 16" felgę abym miał frajdę z dobrego hamowania :) i jak to wygląda cenowo

Nie w tym dziale napisałem , myślałem,że to B5 - przeniosłem

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

oki.

345/288 rozumiem że odradzasz? za duża dysproporcja ?

Dysproporcja jest przy 345/300

Prawidlowo jest 345/330mm :wink:

Do 320mn naklepiej pasuje 300

Zamieszaliście jak baba w garach. :blink:

Może Tomasz zrób w wolnej chwili temat do podwieszenia jakie zestawienie polecasz, czyli np. 320/300; 345/330 itp i z czego to można przeszczepić.

Sam byłem zdecydowany, że na wiosnę wpada 300 na tył bo i tak mam do wymiany ale to z myślą o 345 z przodu, a tu jeszcze jest opcja 330 więc chętnie bym rozważył.

Opublikowano

Witam,

Panowie,

przeleciałem w skrócie cały wątek co łatwe nie było ;).. Obecnie mam ori heble w aucie, jednak nadchodzi długo wyczekiwany przez mnie czas kiedy zaczne grzebać się przy aucie (i to tak z grubej rury, audi w końcu przestało być tym jedynym w rodzinie).

Zamierzam przeznaczyć na auto większą sumę i zrobić cały pakiet modów na raz (silnik, zawieszenie, hamulce). Planuje moc powyżej 350 km oraz zejście z wagą do oklic 1400 kg. Waga będzie miała duże znaczenie w tym projekcie, więc wszystko co włoże do auta chce aby było generalnie lekkie.

I tu moje pytanie do znawców tematu - w wątku przewijały się masy paczek około 40 kg z przednimi kompletnymi hamulcami. Jaki zestaw pasuje na moce około 350-400km/1400 kg aby był przy tym lekki (jak najlżejszy) i jego cena nie powodowąła jednoczesnie palpitacji serca :P?

PS. Wiem że lekkie i mocne = drooogie, ale po prostu chce zacząć na dobre szukać/kompletować po woli setup i wole podpytać na początek.

Opublikowano

Każde większe heble będą juz lżejsze. Bo żadne juz nie są w całości z żeliwa. Ważniejsze będę tarcze. Oryginalne będą ciężkie co byś nie zrobił choć są tez wyjątki. Ja bym zapakowal 4tlok z tarczami od TTRS 370mm... Nic lepszego nie trzeba i nawet ciężko by było cos lepszego w tej kasie wymyślić.

Wysłane z mojej nowej Nokii 3310

Opublikowano (edytowane)

Dzięki pioteros, to jest jakiś trop..

Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze:

http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html

jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać.

Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p?

Dzięki

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

Dzięki pioteros, to jest jakiś trop..

Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze:

http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html

jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać.

Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p?

Dzięki

Jest z tym trochę rzeźby, tarcze z RS3 są inne od tych z TTRS i nie pasują. Ile dokładnie ważą to nie wiem, bo nie ważyłem przed montażem ale myślę że połowa tego co tarcza 345mm z S4.

Opublikowano

Dzięki pioteros, to jest jakiś trop..

Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze:

http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html

jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać.

Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p?

Dzięki

320/288 wystarczy, jak chcesz to mam wsio dostępne.

Opublikowano (edytowane)

A widzisz, przypuszczałem że to te same tarcze w TTRS/RS3, nie sprawdziłem tego. Na aukcjach z allegro w tytułach piszą generalnie zamiennie RS3/TTRS, np tu ... :

http://allegro.pl/audi-rs3-ttrs-tarcza-tarcze-hamulcowe-8p0615301b-i4717010185.html

Czyli mam rozumieć że jest łatwiej zaadoptować te z TTRS? Waga 1/2 S4 brzmi naprawde pozytywnie :) Jak mniemam też, tego typu tarcze potrzebuja minimum 18" ...?

Dev: Jesteś pewny że to nie będzie za małe do tych mocy? Dodam że gotowym autem wybrałbym sie kilka razy na N-ring, a tam hamulce i zawieszenie dostają najbardziej ... Temu też optuję za czymś większym... :)

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

Przede wszystkim powiedz ile chcesz wydac kasy?

Opublikowano

Do 320mn naklepiej pasuje 300

Dzięki pioteros, to jest jakiś trop..

Bo przyznam że u SID'a w sklepie znalazłem dość ciekawie zapowiadające się tarcze:

http://sidmotorsport.pl/pl/h/1597-ap-racing-rs4-365-mm.html

jednak cena duża a tu są same tarcze na przód... Z fajnych rzeczy z opisu wynika że same rotory są do wymiany gdy zajdzie potrzeba, oraz to że sztuka wazy 9.5 kg co jest chyba mała masą jak się powoli zaczynam rozglądać.

Ktoś się orientuje ile takie tarcze z TTRS/RS3 ważą i czy byłoby to z grubsza p&p?

Dzięki

320/288 wystarczy, jak chcesz to mam wsio dostępne.
Dev ogarnij się i proponuj to samo bo sam ludzi wprowadzasz w błąd.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Przede wszystkim powiedz ile chcesz wydac kasy?

Powiem tak - mam pewną pulę kasy do wydania na ten projekt, myślę że z czasem powinienem miec środki aby projekt rozwijać.

Oczywiście, jak teraz wydam z 5-6 tys zł na układ hamulcowy, wtedy będę musiał pożydzić gdzieś indziej.. Ale myślę że tak racjonalnie mogę te 3-4 tys przeznaczyć na układ hamulcowy. No i pewne jest też to że czym taniej tym lepiej, ale trzymając założony poziom z skutecznością / masą własną elementów :P

Opublikowano

A tu poniżej co myślę o tych dysproporcjach.

Przeklejone z innego forum.

VW Golf R32 | Audi TT 3.2 Quattro

przód: 334mm x 32mm wentylowane 2-czesciowe tarcze, dwutłoczkowe zaciski

tył: 256mm x 22mm wentylowane, 38mm Lucas singles

Seat Leon Cupra R

Przód: 323mm x 28mm wentylowane (nacinane/nawiercane w opcji) tarcze z 4 tłoczkowymi zaciskami Brembo

Tył: 256mm x 22mm wentylowane , z 38mm 1 tłoczkowymi zaciskami Lucas'a

Audi TT-Quattro (225hp) | VW Golf anniversary | Golf GTI AUQ | Skodá Octavia VRS | VW Golf V5 170 | VW Golf V6 4 Motion

Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe

Tył: 256mm x 22mm wentylowane, zaciski 38mm Lucas jednotłoczkowe

Audi TT (180hp)

Przód: 312mm x 25mm wentylowane, zaciski 54mm ATE jednotłoczkowe

Tył: 232mm x 9mm tarcze nie wentylowane

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

W aktualnych modelach ta proporcja jest już inna, tak było kilka lat wstecz.

Pozdro

Opublikowano (edytowane)

ten hebel jest dla mnie piekny i majac b6 i fele 18 cali to byla by to obowiazkowa pozycja w moich modach

ttrs-brake1-6691425222264385567.jpg

nie jest przesadzony a srednica tarczy nadrabia wszystko bo 370 to naprawde sporo, a co najwazniejsze, ceny tych zestawow caly czas spadaja bo robi sie tego coraz wiecej na allegro a wciaz nie duzo osob to kupuje, niektorym nie pasi miec 18 cali na zime...

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Wg mnie lepiej dolozyc kasy i zapodac 365mm RS4 B7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...