Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 ja sprzedaje po tyle i schodza na pniu tarcze przód i tył Otto Zimmermann ori klocki przód i tył, jak ktos chce to wrzucam Ferodo premier lub DS ale cena tych ostatnich zabija zaciski z jarzmami pomalowane proszkowo, kolor dowolny - 1 rok gwarancji zaciski oraz jarzma sa rozbierane, piaskowane, wymieniane co trzeba, smarowane i skladane 1 litr płynu Ate Typ200 lub BlueRacing śruby i inne potrzebne (lub niepotrzebne) duperele przewody w oplocie HEL + 300zł wiem ze to nie jest dział ogloszen ale wiele osób chce poznac czynniki na które składa sie ta cena dla jednych jest to tyle wart (ale po tym jak załozyli i jezdzą) a dla innych nie (to Ci którzy jeszcze nie załozyli) Kolego, zrób sobie najpierw porzadek z przodem a potem zrobisz sobie tył
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Nie będzie problemu jak dam 321 na przód i zostawię te nieszczęsne 240 czy ile tam na tyle siedzi? Czyli to też jest jakieś rozwiązanie I jeszcze dosyć głupie pytanie jak drgania przy hamowaniu mają się do bezpieczeństwa?
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 nie będzie żadnego problemu, ale wierz mi że w miare jedzenia rosnie apetyt i na tym nie poprzestaniesz znam takich co po zmianie na 320/288mm stwierdzili ze to jednak nie hamuje i zaczeli rozglądac sie za 345/300mm
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Szczerze to po prostu nie mam kasy żeby jednorazowo wydać 2,5 tyś A obecny zestaw i tak mi wystarcza, ale tarcze biją przy hamowaniu to wolę coś lepszego wrzucić niż pakować to samo. Tak może najpierw przód a potem tył zrobić
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 drgania to krzywe tarcze, zbieraj kase i szukaj sobie tego co potrzebujesz gdzies indziej
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 nie nie wyganiam, mozna znalesc na pewno taniej, ale nie masz zadnej gwarancji ze wszystko bedzie ok
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Wiesz, jakbym zarabiał chociaż 2 tyś miesięcznie to 2 miechy i już w aucie zestaw od Ciebie był a tak trzeba kombinować
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 nie kupisz za dwa, kupic za 4 lub 5 miesiecy, na wszystko zawsze przychodzi odpowiednia pora ale jak juz załozysz i dotrzesz to bedziesz załować że nie zrobiłes tego szybciej
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 bedziesz załować że nie zrobiłes tego szybciej Nie wątpię, ale czego oczy nie widziały tego sercu nie żal I tak się jeszcze pewnie do Ciebie odezwę jak będę miał już fundusz na tego moda, żeby czegoś głupiego nie zrobić
siemian Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 hamulce to podstawa. na bezpieczeństwie nie ma co oszczedzać. Porządne rzeczy muszą kosztować... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami... Kamil zbieraj bo naprawde warto. 320/288 fajna baza do dalszych modów
aqs Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 może ktoś sprawdzał czy osłony z golfa R32 o nr 1K0615311C / 312C mogą zastąpić osłony z S4 o nr 8E0615311C / 312C. Blachy z Golfa też są do hamulców 345mm a cena jest 3 razy mniejsza. Jak z mocowanie do zwrotnicy?
siemian Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Ja tam by nie zmieniał osłon przy swapie na 345 bo te od 288/320 są tylko troszkę mniejsze...
Dev Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 ... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami... z ust mi wyjąłeś....
Fr0styyy. Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 hamulce to podstawa. na bezpieczeństwie nie ma co oszczedzać. Porządne rzeczy muszą kosztować... niestety niektórzy tego nie rozumieją. Niektórzy na forum, mają na dokładki, mają na koła, mają na "tuning" a zamiast tarcz mają kapsle od butelek... ciekawe czy w awaryjnej sytuacji wyhamują tymi swoimi tuningami...Kamil zbieraj bo naprawde warto. 320/288 fajna baza do dalszych modów No żeby uzbierać ze 2500 pln to musiałbym ze 4 miesiące tyrać, bo zawsze po drodze wyjdą inne wydatki.
mgtan Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 słuchaj zawsze możesz zmienić na Vw Polo, będzie taniej. Kupujesz auto klasy Premium, a spodziewasz się kwot jak za Fiata Pande??
Dev Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 spokojnie bez spiny, nie kazdego stac na wydawania tysięcy na czesci, swapy czy inne przyjemnosci auto jezdzi na std hamulcach, które póki co wytrzymuja normalna jazde przy wiekszych predkosciach niestety skończa sie po kilku sekundach
mgtan Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 nie ma żadnej spiny, ale pomijajć kwestie zacisków - to koszta klocek tarcza bedą zbliżone.
Dev Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 cały zestaw mozna skompletopwac samemu za niższa cene która podawałem ale jak znam zycie to często taka osoba robi błedy przy zakupie a potem montazu i jest płacz do tego zadnej gwarancji
Fr0styyy. Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 słuchaj zawsze możesz zmienić na Vw Polo, będzie taniej.Kupujesz auto klasy Premium, a spodziewasz się kwot jak za Fiata Pande?? Nie ma to jak post z anusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się