Dev Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nabyłem coś takiego:http://s8.postimg.org/8kgdpu0ld/20130724_190119.jpg http://s8.postimg.org/o4nrgdapt/20130724_190527.jpg Zestaw pochodzi z Seata Exeo Co ciekawe auto te występuje tylko w jednej konfiguracji gdzie otrzymało 320/288 - dotyczy 2.0TFSI + Tiptronic (w skrzyni manual otrzymało już 312/255) Zestaw dość świeży - 2010r. zaciski nienaganne ładne powierzchnie i stan powłok. mam parę pytań: 1) Wyczyścić dobrze czy malować (o ile zacisk jako tak da się wyczyścic to jarzmo chyba trudniej) 2) Jak malować piecowo to rozumiem że segment od klocków ... czy jarzmo również się maluje? (zabezpiecza się płaszczyzny śrub, prowadzenia klocków i gwint czy nie?) 3) Jak bit potrzebny (rozmiar) by rozkręcić segmenty 4) blaszka ma ślady korozji - malować ją piecowo? 5) Można wymienić przewody stalowe - gdzie je można nabyć i jakie koszta. Dodatkowo nabyłem tylne osłony oczywiście pod ośkę bo exeo w Q nie ma - ale jak już to tył trochę poczeka Telefonu d o mnie nie masz ?
adadur Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nabyłem coś takiego:http://s8.postimg.org/8kgdpu0ld/20130724_190119.jpg http://s8.postimg.org/o4nrgdapt/20130724_190527.jpg Zestaw pochodzi z Seata Exeo Co ciekawe auto te występuje tylko w jednej konfiguracji gdzie otrzymało 320/288 - dotyczy 2.0TFSI + Tiptronic (w skrzyni manual otrzymało już 312/255) Zestaw dość świeży - 2010r. zaciski nienaganne ładne powierzchnie i stan powłok. mam parę pytań: 1) Wyczyścić dobrze czy malować (o ile zacisk jako tak da się wyczyścic to jarzmo chyba trudniej) 2) Jak malować piecowo to rozumiem że segment od klocków ... czy jarzmo również się maluje? (zabezpiecza się płaszczyzny śrub, prowadzenia klocków i gwint czy nie?) 3) Jak bit potrzebny (rozmiar) by rozkręcić segmenty 4) blaszka ma ślady korozji - malować ją piecowo? 5) Można wymienić przewody stalowe - gdzie je można nabyć i jakie koszta. Dodatkowo nabyłem tylne osłony oczywiście pod ośkę bo exeo w Q nie ma - ale jak już to tył trochę poczeka Telefonu d o mnie nie masz ? zestaw wczoraj zjechał a ogarnąłem się późnym wieczorkiem jak widać ... troszeczkę przeraziła mnie wielkość zacisków ... no w kontekście 16 na zimę pewnie, moge zadzwonić i trochę d. pozawracać ale może zostawić coś dla potomności...
Buba Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 FLy najlepsze klocki to EBC RED STUFF. Zrobiliśmy kilkukrotnie testy u kumpla 200->0 i nie puchną. Hebel twardy jak pałka z rana Nie ma EBC do 6-tloczkow. W ogole wybor jest dosc ograniczony, ATE, TRW, Ferodo Premium, DS2500 i jakas ceramika za 7 stowek... wiec wybralem normalna opcje, odpuscilem DS2500, bo jednak za duzo roznych opinii, a ja nie zapierdalam tym autem dzien w dzien, nie chcialoby mi sie grzac non stop hebli zeby trzymac skutecznosc klocki P EBC Red - Audi Q7 06- Porsche Cayenne 03- (3360207630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Klocki AUDI Q7 PORSCHE CAYENNE VW TOUAREG EBC RED (3416502404) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Buba Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 zaraz zadzwonie do kumpla i się dowiem ile on przelatał na tych klockach i na jakich tarczach
siemian Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 FLy najlepsze klocki to EBC RED STUFF. Zrobiliśmy kilkukrotnie testy u kumpla 200->0 i nie puchną. Hebel twardy jak pałka z rana Nie ma EBC do 6-tloczkow. W ogole wybor jest dosc ograniczony, ATE, TRW, Ferodo Premium, DS2500 i jakas ceramika za 7 stowek... wiec wybralem normalna opcje, odpuscilem DS2500, bo jednak za duzo roznych opinii, a ja nie zapierdalam tym autem dzien w dzien, nie chcialoby mi sie grzac non stop hebli zeby trzymac skutecznosc klocki P EBC Red - Audi Q7 06- Porsche Cayenne 03- (3360207630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Klocki AUDI Q7 PORSCHE CAYENNE VW TOUAREG EBC RED (3416502404) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. :facepalm::facepalm: Po pierwsze czerwone ebc NIE HAMUJĄ! To przereklamowane tuningowe gówno którym jarają się goście na forach którzy nigdy nie mieli dobrego hamulca i nie wiedzą co to hamowanie Po drugie KAŻDY klocek ebc NISZCZY TARCZE jeśli nie jest ona z EBC (no może poza zielonymi ale one są gorsze niż seryjny klocek). Znam wiele osób którzy założyli klocki EBC 2 razy- pierwszy i ostatni. Sam też zaliczam się do tej grupy. Jezdziłem przez jakiś czas na zółtych EBC. Hamowało to jako tako, ale po dwóch miesiącach jazdy z tarcz mogłem sobie zrobić zegarek na ściane. Podziałki miałem już zrobione z pęknięć. Potem przyszło FCP i nagle okazało się że klocek może zarówno dobrze hamować jak i nie niszczyć tarcz...
Dev Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 U mnie na Redac h perforowane OZ-ty wytrzymaly niecale 8000km Zlapalem kapcia i przy wymianie kola obejrzalem sobie tarcze Wygladala jak po 80000km Ale hamowalo calkiem niezle
siemian Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 zaraz zadzwonie do kumpla i się dowiem ile on przelatał na tych klockach i na jakich tarczach jeśli przejezdził dużo to ma szczęście albo w ogóle hamulca nie uzywał... Zresztą skoro to włożył to raczje dużego pojęcia na temat hamulców nie ma, bo nie znam nikogo kto siedzi w temacie i polecał by EBC. Mnie się EBC kojarzą ze sprzedawcą i serwisantem z Norauto (oczywiscie bez urazy dla pracowników norauto) który usłyszał od kumpla że w czinkłaczento mu super EBC hamuje to postanowił założyć je do swojego Lanosa w gazie... Podsumowując, jeśli przejezdził dużo to pewnie miał szczęście albo lubi jak kierownica robi mu masaż rąk przy hamowaniu. Ostatnio czytałem artykuł o gościu który robił fabią milion kilometrów... też się da... cuda się zdarzają... ---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ---------- U mnie na Redac h perforowane OZ-ty wytrzymaly niecale 8000kmZlapalem kapcia i przy wymianie kola obejrzalem sobie tarcze Wygladala jak po 80000km Ale hamowalo calkiem niezle całkiem niezle w porównaniu do serii a nie do tego jak to powinno hamować. Płacąc krocie za klocki nie chce żeby hamowa,ly całkiem niezle tylko żeby hamowały dobrze
Buba Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Temat samochów i hebli to zna bo ma fioła na punkcie A3 tak samo jak my na a4. Napisał ze przelatał 2 lata (ok 20k km). Tarcze zwykłe ATE i jakiegoś zużycia większego nie miał. Heble łatwo też nie miały bo A3 prawie 270KM i często katowana na mieście. Ogólnie powiedział że za***iste klocki bo auto za każdym razem stawało i nie puchły heble ale teraz wymienił na 4 tłoki i większą tarcze. Zupełnie co innego niż Wy opisujecie
siemian Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 To że jest fanatykiem audi a3 to mnie akuat nie przekonuje do tego że ma jakiekolwiek pojecie o hamulcach. 80% tego forum też nie ma o tym pojęcia. A dodatkowo przekonuje mnie do tego to że założył takie klocki. Znam ludzi którzy mają 280 konne auta- jeżdzą na serii i wydaje im się jakie to oni mają super hamulce. Poprostu nigdy nie mieli do czynienia z niczym dobrym i nie mają porównania... Jeśli nic mu się nie działo to albo ich nie używa zbyt dużo albo ma poprostu szczęscie. Ale skoro za podobną cene można mieć dużo lepszy klocek przy któym masz pewność że wszystko będzie ok to jaki tu sens zakładać EBC.
Buba Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja nie mówie ze sa dobre czy złe bo na nich nie jeździłem. Powiedział że w porównaniu do serii jest mega różnica i wcale nie rozjebują tarczy tak jak piszecie. Założy większą tarcze i 4tłoki i też będzie różnica. Alternatyw do poprawy jakości hamowania jest sporo i tak jak piszesz nie trzeba inwestować w megadrogie klocki (sam bym ich nie kupił bo wole większą tarczę i lepszy zacisk). Może i ma szczęście. Używać to używa bo nie raz się ganialiśmy. Poza tym dlaczego piszesz że ktoś się nie zna skoro nawet go na oczy nie widziałeś Najłatwiej powiedzieć że ktoś się nie zna i już?
MAGIC87 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Dodatkowo nabyłem tylne osłony oczywiście pod ośkę bo exeo w Q nie ma - ale jak już to tył trochę poczeka ja spróbuję pod seryjne wsadzic tarcze. ponoc da sie rozklepac, ale dzowniłem dzisiaj do kuzyna do ASO i mówi ze 113 zł detal za osłony. cos lekko ponizej 100 byc wyrwał w razie W
Dev Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja nie mówie ze sa dobre czy złe bo na nich nie jeździłem. Powiedział że w porównaniu do serii jest mega różnica i wcale nie rozjebują tarczy tak jak piszecie. Założy większą tarcze i 4tłoki i też będzie różnica. Alternatyw do poprawy jakości hamowania jest sporo i tak jak piszesz nie trzeba inwestować w megadrogie klocki (sam bym ich nie kupił bo wole większą tarczę i lepszy zacisk).Może i ma szczęście. Używać to używa bo nie raz się ganialiśmy. Poza tym dlaczego piszesz że ktoś się nie zna skoro nawet go na oczy nie widziałeś Najłatwiej powiedzieć że ktoś się nie zna i już? Przestancie sie ciskac. Osobiscie uwazam ze nie stac nas na eksperymenty, trzeba zakladac sprawdzone rzeczy A jak ktos ma problem ze mu klocki pyla bo tojest glowny powod dla ktorego jest cudowane z klockami to niech sobie zaklada byle co a potem niech placze
worm87 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nie chciałbym przerywać zażartej dyskusji ale powiecie mi czy przy swapie przód 288 -> 312 wystarczy wymienić jarzma + tarcze + klocki, reszta zostaje?
Flyer Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nie chciałbym przerywać zażartej dyskusji ale powiecie mi czy przy swapie przód 288 -> 312 wystarczy wymienić jarzma + tarcze + klocki, reszta zostaje? Tak.
worm87 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nie chciałbym przerywać zażartej dyskusji ale powiecie mi czy przy swapie przód 288 -> 312 wystarczy wymienić jarzma + tarcze + klocki, reszta zostaje? Tak.
siemian Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 tyle że nie ma to najmniejszego sensu...
worm87 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 tyle że nie ma to najmniejszego sensu... Rozmawiałem z dwoma osobami które to zrobiły i według ich różnica jest zauważalna. Swap na 320 to juz sporo większy koszt bo i przydałoby się fele wymieniać wtedy. Do tego jeszcze dołożyłbym w przyszłości tył z 245 na 255 albo 288
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się