POWER-KRIS Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Trzymaj obroty na 2500 i lewa noga dotknij hamulca to oknem wylecisz. Czasem się zastanawiam jak poprawić podcisnienie na większe przy niskich obrotach? Edytowane 20 Lipca 2015 przez POWER-KRIS
pioteros Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 to jest cala tajemnica, automaty maja bardziej rozbudowane podcisnienie i tyle, jesli chcesz miec pedal jak w automacie - najprosciej jest zwiekszyc serwo, wieksza plaszczyzna wspomagania = szybsza reakcja na nacisniecie pedału, tylko pytanie czy np z innych aut bedzie wieksze?w b5 polift/b6 serwo podwojne ma 7 i 8 cali, dwie membrany, w touarego chyba 9 u 10, wiec jest ogromne
Roboform550 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 W automatach jest dodatkowa pompa podciśnienia ...jest ona montowana w tym koszyczku obok zbiorniczka płynu od wspomagania.
POWER-KRIS Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Yo. Tylko czym ja wysterowac i jak? http://www.nanodatex.pl/parts/part/vag-8E0927317.html
Roboform550 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Miałem kilka razy na montażu a6 w auto macie i ta pompka tam była...jakoś szczególnie wagi do tego nie przywiązywałem. Jedną rzeczą jaką zaobserwowałem to występowała ona w aucie z multitronikiem. W zwykłym automacie tego nie było.
BeyerBrown Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Z Tiptronic'iem współpracuje elektryczna pompa o numerze 8E0 927 317F zamieniona w 2011r. na wersję z końcówką H, montowaną min. w RS4/RS5 B8 a nawet w R8 Edytowane 21 Lipca 2015 przez BeyerBrown
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Coś chyba wymodze na zasadzie krancowki przy pedale gazu, żeby to startowało od zapalenia do 1/4 skoku pedału czyli tylko na niskich obrotach. Chyba że da się wykorzystać sygnał z n18 bo on też chyba by się nadawał do zalaczania przekaźnika od pompki. Edytowane 21 Lipca 2015 przez POWER-KRIS
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Hamulce odpowietrzone, jest lepiej Po ilu km całość się dociera tak, że zaczyna hamować na 100% możliwości? Przydałoby się też ogarnąć przewody hamulcowe na tylnej osi, bo ze względu na to, że zaciski nie są ori S4 musiały zostać wymienione przewody na takie, co mają mniejszą średnicę gwintu tj.10mm (ori mają 12mm). Niestety obecnie wygląda to tak: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VkN6a2EzQVIwbUk/view?usp=sharing Węże idą niebezpiecznie blisko ruchomej części zawieszenia... mechanik radził mi by założyć przewód podobny do ori: z tą różnicą, że płaska końcówka (Banjo) musi mieć otwór przystosowany pod śrubę hydrauliczną M10. Z jakiego auta przypasuję taki wąż? Edytowane 22 Lipca 2015 przez BeyerBrown
slo Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 jaki jest koszt piast na przód ? mam chyba krzywe, pulsuje mi przy mocniejszym hamowaniu. Zestaw ma z 7000km przejechane. Będę musiał liznąć tarcze po wymianie piast na nowe ?
tipmaniak Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Up slo. Ja miałem ten sam przypadek :)nowe tarcze wszystko a po 2-3 tysiącach znów to samo bicie :/ Postanowiłem wymienić piasty, ale... piasta jedna kosztuje w granicach 70 dych + te nieszczęsne łożysko. A ze nie chciałem byle czego to chciałem te co ida na pierwszy montaż w adui ( nie pamiętam marki ) koszt jednego łożyska 220 zl :/ dwie strony i wychodzi 600zl. Tarcze raczej musisz lizać
BeyerBrown Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Polecam łożyska SKF-a Z tym, że nawet najlepsze łożysko przedwcześnie się zużyje, jak za jego wymianę weźmie się kowal
Wandej Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 jaki jest koszt piast na przód ? mam chyba krzywe, pulsuje mi przy mocniejszym hamowaniu. Zestaw ma z 7000km przejechane. Będę musiał liznąć tarcze po wymianie piast na nowe ? Tak. Tylko też musi być to dobrze zrobione
slo Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 sz karwa, znowu koszta. no a mozna zle zalozyc piasty ? chyba ciezko ?
Wandej Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Kurfa piasty się przykręca przecież to jak można źle założyć
Wandej Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 kuwa ty se jaja ze mnie robisz ? Toć Ci pisze jak jest jakie jaja Z przodu odkręcasz 4 śruby zwalasz starą i przykręcasz nową. żadnego wciskania tutaj nie ma. tył to samo tylko nie wiem ile śrub
tipmaniak Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Slo, ja tez nie kupowałem nowych, kolega z forum mi przyslal piasty z łożyskami i wszystko hula i gra:)
slo Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 aa bo mówisz że to musi być dobrze zrobione to się pytam jak można źle założyć piasty Patryk mówisz żebym używki zakładał ?
Wandej Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 aa bo mówisz że to musi być dobrze zrobione to się pytam jak można źle założyć piasty Patryk mówisz żebym używki zakładał ? Chodziło mi o toczenie tarcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się