Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jarol, 3 lata temu juz to opisywalem, ale to tak na marginesie.

Zapomniales stoczyc tarcze po obwodzie.

Trzeba zmniejszyc rant bo ten zacisk jest lekko "nizszy" i tym samym tsrcza nie ma 345 tylko 342mm

Takie pytanko jaki ET musi mieć felga 17 Alu by zmieścić tam zacisk 345 wiem że avus się nadaje ale szukam czegoś ładniejszego

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Teoretycznie to 45 ale w praktyce to różnie bywa. Edytowane przez Dev
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ten avus ma 32 wiec takich szukałem ale z wzorów nic ciekawego nie bardzo orientuje się o co chodzi z tym et. Chciałem wpakować zacisk 320 i nie było by kłopotu ale co raz bardziej jestem za 345. Obecnie seryjne 17 s line

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak się ułoży po około 1000km to będzie ok przerabiałem to u siebie kilka razy , zacisk jest a Q5 , jarzmo też pasuje ?

Opublikowano

Rozstaw śrub jest ten sam.

Opublikowano (edytowane)

Jarol, 3 lata temu juz to opisywalem, ale to tak na marginesie.

Zapomniales stoczyc tarcze po obwodzie.

Trzeba zmniejszyc rant bo ten zacisk jest lekko "nizszy" i tym samym tsrcza nie ma 345 tylko 342mm

Takie pytanko jaki ET musi mieć felga 17 Alu by zmieścić tam zacisk 345 wiem że avus się nadaje ale szukam czegoś ładniejszego

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Teoretycznie to 45 ale w praktyce to różnie bywa.

Między zaciskiem a tarczą jest około 2mm luzu więc nic nie trzeba staczać.

Zaciski montowałem w A3 może w A4 jest inaczej ale do A3 pasuje P&P z tarczą 345x30mm

Jeszcze mała zmiana żeby zaciski lepiej wyglądały ;)

90afa5b3d960.jpg

fc3bffd836c7.jpg

Felga z A6 C6 18x8" i ET48 wchodzi dosłownie na styk, między zaciskiem a ramionami felgi jest odstęp około 2mm

Edytowane przez Jarol
Opublikowano (edytowane)

Jak sie troche zuzyje tarcza to zobaczysz po co trzeba tam toczyc tarcze.

Juz to kilka razy przerabialem to wiem co pisze.

Poza tym po co Ci dodatkowa waga na tarczy, powierzchni ktorej nie wykorzystujesz ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Jak sie troche zuzyje tarcza to zobaczysz po co trzeba tam toczyc tarcze.

Juz to kilka razy przerabialem to wiem co pisze.

Poza tym po co Ci dodatkowa waga na tarczy, powierzchni ktorej nie wykorzystujesz ?

Tarcza już jest lekko zużyta ma grubość 28,4mm więc za chwilę pójdzie do wymiany.

Nie wymieniałem ich na razie bo z zaciskami dostałem ładne używane klocki

dlatego tak to założyłem używane klocki i tarcze które miałem do tej pory.

Klocek jest do samego końca przy brzegu tarczy więc ta powierzchnia jest wykorzystywane.

Za to w środku jest około 3-4mm niewykorzystywane ;)

Mogę zrobić zdjęcie tarczy to zobaczysz jak to wygląda.

A powiedz mi czy u Ciebie bo zmianie na 4 tłoka też pedał hamulca głębiej wchodzi w podłogę?

Bo nie wiem czy tak ma być czy muszę jeszcze lepiej odpowietrzyć hamulce?

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Jeśli miałeś "suche" zaciski i odpowietrzałeś tylko raz po założeniu to na 99% będzie w nich jeszcze trochę powietrza.

U mnie też pedał wchodzi trochę głębiej (zaciski mam takie jak Twoje), ale to chyba norma przy wielotłoku.

Opublikowano

Jarol jaki masz dokładnie rozmiar opony i model/marke ?

Opublikowano

Witam Panowie mam prośbę jako świeżak bo dostałem totalnego mętliku, potrzebuje rady odnosnię z czego dopasować zaciski, najlepiej wielotłoczkowe (w sensownej cenie) do tarcz 345mm, chyba ze można upchnać tarcze 360mm i zaciski z czegos do tego kompletu. Obecnie posiadam tarcze 312mm, felgi 18cali ET45. Najbardziej zalezy mi na tym zeby zestaw był P&P. Z góry wielkie dzieki za odpowiedz i rady

Opublikowano

a na tyl co masz? jak przod idziesz grubo to i w tyl musisz bo zrobisz biede

wielotlok jak wyzej, zacisk z q5 wejdzie ci na 345mm tarcze z s4 b6

360mm to juz dwutlok z audi d3 ale wtedy musisz pod tarcze zalozyc dystans

Opublikowano

A opony pewnie 225/40/18?

Opublikowano (edytowane)

Tak opona 225/40/18 bridgestony nowki sztuki, Tylna tarcza 300mm z S4, Podoba mi sie ten z Q5 zacisk, bo nie ukrywam auto do sportu nie sluzy i sluzyło nie bedzie. Mam mały problem ze znalezieniem tych zacisków czy to beda te http://allegro.pl/audi-s-q5-zaciski-przod-gwarancja-fv-i5283646756.html ? jesli te by podeszly to co do kompletu potrzeba zeby zamontowac?

Edytowane przez wadeo
Opublikowano (edytowane)

Możesz mi powiedzieć dlaczego zakładasz opony poniżej specyfikacji producenta czyli 235/40/18 a hamulce montujesz ponad wymiar?

Nie przeniesiesz tej siły hamowania na asfalt.

Chyba, ze duzy hamulec do lansu, a waska opona ma być tansza i zapewnić nizsze spalnie...

Edytowane przez wampir
Opublikowano

tak dokladnie do lansu. afelgi nie sa seryjne od s4 i maja szerokosc 8cali co jest przystosowane pod opone 225. a o spalanie i moje fundusze nie musisz sie martwic. Tak wiec lepiej napisz co z tymi zaciskami a bede ci wdzieczny :)

Opublikowano

fajne myślenie ,czyli jak ktoś ma 205/55/16 to nie ma sensu zmiana hebla na większy bo nie będzie lepiej hamował,między 225 a 235 raczej nie zauważysz różnicy w jakości hamowania

Opublikowano

Jeżeli uważasz/uwazacie, ze jesteś mądrzejszy od inzynierow audi to nie ma sensu dalsza dyskusja bo ja nie mam innych argumentów. :)

Majac auto, które wazy z kilkoma pasażerami jak S4 i będzie miało hamulce z S4 , a opony nie spełniające parametrow to jest zwyczajnie marnowanie potencjalu hamulców. Będziesz zaskoczony ze mimo to nie hamuje jak powinno, włącza się za szybko ABS i są inne problemy.

Mimo to powodzenia w modach!!!

Opublikowano

Tak opona 225/40/18 bridgestony nowki sztuki, Tylna tarcza 300mm z S4, Podoba mi sie ten z Q5 zacisk, bo nie ukrywam auto do sportu nie sluzy i sluzyło nie bedzie. Mam mały problem ze znalezieniem tych zacisków czy to beda te http://allegro.pl/audi-s-q5-zaciski-przod-gwarancja-fv-i5283646756.html ? jesli te by podeszly to co do kompletu potrzeba zeby zamontowac?

To sa zaciski dwutkoczkowe Ate od SQ5

Opublikowano

fajne myślenie ,czyli jak ktoś ma 205/55/16 to nie ma sensu zmiana hebla na większy bo nie będzie lepiej hamował,między 225 a 235 raczej nie zauważysz różnicy w jakości hamowania

gdzieś ,kiedyś jakaś grupa inżynierów przeliczyła to i owo i specyfikacja wyglądała 235 ;)...

o to to właśnie....uprzedziłeś mnie wampir :hi:

Opublikowano

Dobra Panowie nie ma o co robic gównoburzy. jak bedzie na tej oponie hamował to już mój problem, a i przy okazji nie używam ABS mam ten system odłączony. Ale powiedzcie czy te zaciski z mojego linku podejda czy nie? BO jestem zielony i się po prostu nie znam. Jeśli możecie podeślijcie jakiś link do właściwych zacisków to będę dłużny 6ciopaka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...