BeyerBrown Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Co Ty wymyslasz z tymi oslonami ? przednie osłony zostają,bo są takie same Nic innego Zwracam honor i przepraszam za próbę rozpętania gównoburzy mało co Tak pytam o te 321 ale czy różnica będzie odczuwalna, seria to 312? Może jak zmieniać to na coś jeszcze większego? jakiś przykład macie? Jeśli będziesz hamował samochodem na dystansie zbliżonym do drogi hamowania pociągu towarowego to wystarczyłyby Ci hamulce jak w bajce o Flinstonach - nożne. Dosłownie Generalnie to kwestia potrzeb. Są tu na forum tacy co twierdzą, że nawet heble oparte na wielotłoku Brembo będą za słabe w budzie A4... Jak jeździsz spokojnie i z dużym wyprzedzeniem planujesz manewry na drodze to prawda taka, że seria Ci spokojnie wystarczy. 320-tki przy takim stylu jazdy dadzą Ci duży wzrost poczucia bezpieczeństwa. Zauważ, że nie tylko średnica ich jest większa, są też grubsze o 5mm Edytowane 18 Marca 2016 przez BeyerBrown
cult84 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Co Ty wymyslasz z tymi oslonami ? przednie osłony zostają,bo są takie same Nic innego Zwracam honor i przepraszam za próbę rozpętania gównoburzy mało co Tak pytam o te 321 ale czy różnica będzie odczuwalna, seria to 312? Może jak zmieniać to na coś jeszcze większego? jakiś przykład macie? Jeśli będziesz hamował samochodem na dystansie zbliżonym do drogi hamowania pociągu towarowego to wystarczyłyby Ci hamulce jak u Flinstonów Generalnie to kwestia potrzeb. Są tu na forum tacy co twierdzą, że nawet heble oparte na wielotłoku Brembo będą za słabe w budzie A4... Jak jeździsz spokojnie i z dużym wyprzedzeniem planujesz manewry na drodze to prawda taka, że seria Ci spokojnie wystarczy. 320-tki przy takim stylu jazdy do duży wzrost poczucia bezpieczeństwa Mój styl jest raczej agresywny lubię przycisnąć a co za tym idzie częste hamowanie nawet dość ostre się zdarza. Chodzi mi raczej i kase jak już wydawać to że by miało jakieś mocniejsze odczucie podczas hamowania chyba że sie myle i 321 da mi to uczucie
muzin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Nie lepiej dołożyć i zainwestować w 345/300 albo 330? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
cult84 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Nie lepiej dołożyć i zainwestować w 345/300 albo 330? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatal Jeśli tak to z jakiego auta i co potrzeba ?
muzin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Komplet 345/300 możesz kupić z s4 b6 b7, chyba w dziale sprzedam jest taki komplet Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka http://a4-klub.pl/index.php?/topic/352448-komplet-hamulcow-s4-b6-b7/#entry4779361 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Przy kosztach jakie musisz ponieść mocno zastanowiłbym się nad zestawem jaki kolega wyżej proponuje. Ale wtedy felga minimum 17" Zestaw 345/300 pochodzi z modelu S4 B6/B7
muzin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Ja jednak będę się upierał, że warto:) różnica kolosalna (miałem 320/235) Myślę, że jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nie warto oszczędzać. Fakt, przy tym modzie 17 to minimum Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
cult84 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Koszty 345 są faktycznie wysokie, choć kuszą ładnym wypełnieniem felgi i oczywiście różnicą w sile hamowania, będzie spora jeśli domniemam. Tak cały czas dywaguje bo muszę wymienić klocki i tarczę seryjne w moim ASN, Chciałbym uniknąć pochopnych decyzji i podwójnych kosztów. Raczej zdecyduje się na 321 przód i jak kasa będzie to coś na tył, z tego co wiem to można na 288 z b7 2.0 ?
X18XET Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania. Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI .
BeyerBrown Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Można jak najbardziej. Swapa do S4 możesz zrobić również na raty... np. najpierw przód a potem tył. Lub na odwrót, zależy które elementy cierne zużyły Ci się jako pierwsze. Może wyjdzie to trochę drożej niż kupno kompletu na raz ale koszty będziesz miał rozłożone na dwa etapy. Ja zbierałem miesiącami elementy do zestawu od S4
coyote Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Szybkie pytanie Uklad ham z a6 320 p&p do b6 288 ? Co potrzebne do przekladki ?
greg2505 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 zaciski, jarzma,tarcze, klocki,jeśli nie będzie przy zacisku to 20cm miedzianego przewodu hamulcowego i pasowało by wymienić elastyczny przewód hamulcowy
coyote Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Elastyczne z przodu maja 6 miesiecy. Pasuja p&p z 288 czy trzeba zmieniac ? poratuje ktos zdjeciem z tym przewodem miedzianym na zacisku ?
greg2505 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 jak wymieniłeś to ok ,pasują od 288,taki miedziany do kupienia w motoryzacyjnym http://piterparts.pl/przewody-hamulcowe/45-przewod-hamulcowy-miedziany-20cm-koncowki-m10x1.html zaznaczony na czarno
cult84 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Czy ktoś posiada numery fabryczne które są na zaciskach do swapu z a4 b7 2.0 tfsi lub 3.0 tdi przód 320 i tył 288? chodzi mi o to by nie kupić złych, wiadomo jacy są sprzedawcy internetowi. Chyba że ktoś ma zaciski i jarzma na sprzedaż bez tarcz i klocków.
Dev Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Zaciski 973 i 974 Jarzmo 716 Edytowane 19 Marca 2016 przez Dev
cult84 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Zaciski 973 i 974 Jarzmo 716 rozumiem że 973 przód od 2.0 i 3.0 974 tył od 2.0 i 3.0
Dev Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Przod 973 i 974 (L i P) A tyl jest ciezki do okreslenia
cult84 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Ja ciężki?! zadałem złożone pytanie z czterema niewiadomymi a ty piszesz trzy liczby więc się pytam.
Dev Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Nie Ty jestes ciezki tylko opisanie nr tylnych jarzm i zaciskow jest klopotliwe bo jest ich od ...uja. nie jest to tak ujednolicone jak z przodu. Edytowane 19 Marca 2016 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się