Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co Ty wymyslasz z tymi oslonami ?

przednie osłony zostają,bo są takie same


Nic innego

Zwracam honor i przepraszam za próbę rozpętania gównoburzy mało co :hi:


Tak pytam o te 321 ale czy różnica będzie odczuwalna, seria to 312? Może jak zmieniać to na coś jeszcze większego? jakiś przykład macie?

Jeśli będziesz hamował samochodem na dystansie zbliżonym do drogi hamowania pociągu towarowego to wystarczyłyby Ci hamulce jak w bajce o Flinstonach - nożne. Dosłownie :decayed:

Generalnie to kwestia potrzeb. Są tu na forum tacy co twierdzą, że nawet heble oparte na wielotłoku Brembo będą za słabe w budzie A4...

Jak jeździsz spokojnie i z dużym wyprzedzeniem planujesz manewry na drodze to prawda taka, że seria Ci spokojnie wystarczy.

320-tki przy takim stylu jazdy dadzą Ci duży wzrost poczucia bezpieczeństwa. Zauważ, że nie tylko średnica ich jest większa, są też grubsze o 5mm :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co Ty wymyslasz z tymi oslonami ?

przednie osłony zostają,bo są takie same

Nic innego

Zwracam honor i przepraszam za próbę rozpętania gównoburzy mało co :hi:

Tak pytam o te 321 ale czy różnica będzie odczuwalna, seria to 312? Może jak zmieniać to na coś jeszcze większego? jakiś przykład macie?

Jeśli będziesz hamował samochodem na dystansie zbliżonym do drogi hamowania pociągu towarowego to wystarczyłyby Ci hamulce jak u Flinstonów :decayed:

Generalnie to kwestia potrzeb. Są tu na forum tacy co twierdzą, że nawet heble oparte na wielotłoku Brembo będą za słabe w budzie A4...

Jak jeździsz spokojnie i z dużym wyprzedzeniem planujesz manewry na drodze to prawda taka, że seria Ci spokojnie wystarczy.

320-tki przy takim stylu jazdy do duży wzrost poczucia bezpieczeństwa :hi:

Mój styl jest raczej agresywny lubię przycisnąć a co za tym idzie częste hamowanie nawet dość ostre się zdarza. Chodzi mi raczej i kase jak już wydawać to że by miało jakieś mocniejsze odczucie podczas hamowania chyba że sie myle i 321 da mi to uczucie

Opublikowano

Nie lepiej dołożyć i zainwestować w 345/300 albo 330?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie lepiej dołożyć i zainwestować w 345/300 albo 330?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatal

Jeśli tak to z jakiego auta i co potrzeba ?

Opublikowano

Komplet 345/300 możesz kupić z s4 b6 b7, chyba w dziale sprzedam jest taki komplet

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/352448-komplet-hamulcow-s4-b6-b7/#entry4779361

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przy kosztach jakie musisz ponieść mocno zastanowiłbym się nad zestawem jaki kolega wyżej proponuje.

Ale wtedy felga minimum 17"


Zestaw 345/300 pochodzi z modelu S4 B6/B7

Opublikowano

Ja jednak będę się upierał, że warto:) różnica kolosalna (miałem 320/235) Myślę, że jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nie warto oszczędzać. Fakt, przy tym modzie 17 to minimum

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koszty 345 są faktycznie wysokie, choć kuszą ładnym wypełnieniem felgi i oczywiście różnicą w sile hamowania, będzie spora jeśli domniemam. Tak cały czas dywaguje bo muszę wymienić klocki i tarczę seryjne w moim ASN, Chciałbym uniknąć pochopnych decyzji i podwójnych kosztów. Raczej zdecyduje się na 321 przód i jak kasa będzie to coś na tył, z tego co wiem to można na 288 z b7 2.0 ?

Opublikowano

No hamulce z S-ki są trochę drogie. Na pewno lepsze niż z B7, ale nie wiem czy warte aż takiej różnicy w cenie. Zależy jak często będziesz używał pełnej siły hamowania.

Na tył 288mm z B7 2.0TFSI, albo 3.0TDI :).

Opublikowano

Można jak najbardziej.

Swapa do S4 możesz zrobić również na raty... np. najpierw przód a potem tył. Lub na odwrót, zależy które elementy cierne zużyły Ci się jako pierwsze. Może wyjdzie to trochę drożej niż kupno kompletu na raz ale koszty będziesz miał rozłożone na dwa etapy. Ja zbierałem miesiącami elementy do zestawu od S4 :wink:

Opublikowano

Szybkie pytanie

Uklad ham z a6 320 p&p do b6 288 ?

Co potrzebne do przekladki ?

Opublikowano

zaciski, jarzma,tarcze, klocki,jeśli nie będzie przy zacisku to 20cm miedzianego przewodu hamulcowego i pasowało by wymienić elastyczny przewód hamulcowy

Opublikowano

Elastyczne z przodu maja 6 miesiecy. Pasuja p&p z 288 czy trzeba zmieniac ? poratuje ktos zdjeciem z tym przewodem miedzianym na zacisku ?

Opublikowano

Czy ktoś posiada numery fabryczne które są na zaciskach do swapu z a4 b7 2.0 tfsi lub 3.0 tdi przód 320 i tył 288? chodzi mi o to by nie kupić złych, wiadomo jacy są sprzedawcy internetowi. Chyba że ktoś ma zaciski i jarzma na sprzedaż bez tarcz i klocków.

Opublikowano (edytowane)

Zaciski 973 i 974

Jarzmo 716

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Zaciski 973 i 974

Jarzmo 716

rozumiem że 973 przód od 2.0 i 3.0 974 tył od 2.0 i 3.0

Opublikowano

Przod 973 i 974 (L i P)

A tyl jest ciezki do okreslenia

Opublikowano

Ja ciężki?! zadałem złożone pytanie z czterema niewiadomymi a ty piszesz trzy liczby więc się pytam.

Opublikowano (edytowane)

Nie Ty jestes ciezki tylko opisanie nr tylnych jarzm i zaciskow jest klopotliwe bo jest ich od ...uja. nie jest to tak ujednolicone jak z przodu.

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...