Dev Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 53 minuty temu, Iceman_873 napisał: Piastę mierzy się tym samym co tarcze? tzn ?
Iceman_873 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Chodzi o przyrząd bodajże czujnik zegarowy?
Randor Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Nie odpowiedni dział ale tu przynajmniej coś się dzieje. Podpowiecie mi czy zaciski z linku podejdą do B5 1.8t po zastosowaniu adapterow do zwrotnic? Mogę je wyrwać za 500zł z kw. https://www.olx.pl/oferta/zacisk-jarzmo-981-982-audi-a6-345mm-lewy-prawy-CID5-IDyDbjH.html Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km. Edytowane 31 Maja 2019 przez Randor
george Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 7 godzin temu, Iceman_873 napisał: Chodzi o przyrząd bodajże czujnik zegarowy? Tak. 7 godzin temu, Randor napisał: Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km. Dev lub rs dziadek.
Randor Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Zamówiłem zaciski 973/4 z blaszkami od rs dziadek. Do tego idą adaptery pod tarcze 345 z S4 od Przemolll. Jakiej firmy tarcze i klocki brać? W sieci jest coraz więcej wpisów o pokrzywionych OZ'ach. Zaczęli robić lipę czy nagle wszyscy mają porypane piasty albo źle montują? Klocki zwykłe ferodo? Na DS'y póki co nie wystarczy kasy. Edytowane 1 Czerwca 2019 przez Randor
DivaynEays Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 13:55, Randor napisał: Nie odpowiedni dział ale tu przynajmniej coś się dzieje. Podpowiecie mi czy zaciski z linku podejdą do B5 1.8t po zastosowaniu adapterow do zwrotnic? Mogę je wyrwać za 500zł z kw. https://www.olx.pl/oferta/zacisk-jarzmo-981-982-audi-a6-345mm-lewy-prawy-CID5-IDyDbjH.html Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km. hebla nigdy za wiele, serio.
george Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 14 godzin temu, DivaynEays napisał: hebla nigdy za wiele, serio. Lecz wszystko rozchodzi się o $. Różnica między 320/288 a 345/300 jest odczuwalna, także na portfelu.
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Sta c Cie na 345 robisz 345 Nie stać, robisz 320
Randor Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Dzięki za odp:) Stać mnie na 345. Adapter + 973/974 i po problemie. Na tył zaproponowano mi 325 ale nie wiem jak by miało to wyglądać, w sumie 300 wystarczy jaki zacisk do tego? Jakie tarcze i klocki to pewniaki w tym momencie? Oczywiście bez szaleństw. OZ + ferodo jak zawsze? Znalazłem w ostatniej chwili zwrotki z paska w8 za 300zł. Ładować je + zaciski 981/982 czy olać temat i wrzucać te 973/974 i adaptery? Chodzi tylko o skuteczność hamowania. Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Randor
przeCinek19 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Poszukuję 300mm na tył. Cały zestaw ktoś ma?
finch Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, Hamulce w moim Audiku dokonują żywota i chciałbym je wymienić na coś mocniejszego. W tej chwili jest seria 312x25 mm, auto to A4 B6 silnik 2,5 TDI 180KM w quattro S-line. Felgi 17" ET45. Czytałem temat i nie jestem do końca pewien co pasuje a co nie. Na pewno chce się zmieścić w rozmiarze felgi 17" bo już na tą chwilę jest trzepak i nie widzę sensu się przesiadać na większe koło, zacisk najlepiej 4 tłoki. Prośba o radę tych co już temat mają zgłębiony żeby nie wynajdywać koła od nowa. Pozdrawiam, finch Edytowane 3 Czerwca 2019 przez finch błąd
george Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Jeżeli są oryginalnie Audi to pod 17" hebel z eSki powinien wejść. Zestaw 320/288 wejdzie z zapasem.
davidlive Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Siema, zakładam do siebie zaciski 4 tłokowe z q5 brembo pod tarcze 345, pytanie z czego dobra tam przewód hamulcowy ?
davidlive Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) Ok ale w q5 jest mega długi, muszę cos pokombinować Edytowane 12 Czerwca 2019 przez davidlive
george Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Przymierzam się do zakupu B7 1,8 T Q. W serii siedzi 312/255. W przyszłości myślę o poprawie hebli. Czy 320 z A4 i 300 na tył z eski będzie miało zachowane proporcje siły hamowania? Plusem tego jest, że wejdzie pod 16".
DivaynEays Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 21 godzin temu, george napisał: Przymierzam się do zakupu B7 1,8 T Q. W serii siedzi 312/255. W przyszłości myślę o poprawie hebli. Czy 320 z A4 i 300 na tył z eski będzie miało zachowane proporcje siły hamowania? Plusem tego jest, że wejdzie pod 16". da rade
finch Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 W dniu 12.06.2019 o 09:47, davidlive napisał: Siema, zakładam do siebie zaciski 4 tłokowe z q5 brembo pod tarcze 345, pytanie z czego dobra tam przewód hamulcowy ? Ilu calowa felga przyjdzie na ten zestaw?
Randor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 W dniu 27.03.2019 o 19:11, Dev napisał: Tarcze S4 B8 330mm Jarzma A6 C6 3.0tdi polift Klocki a6 c6 FDB1655 Zaciski tyl VW T5 Czy ten zestaw pasuje na tył również do B5 Q? W weekend wrzucam 345 na przód i będę rozglądał się za jakimś sensownym tyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się