Misian88 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam! Dzisiaj w nocy było u mnie -32stopnie. No i w mojej A4 rozszczelniły się amorki. Jak jadę na wybojach to z tyłu jedna wielka bujaka. Sprężyny też już mam na wykończeniu (tzn ściśnięte) no i chciałem się zapytać czy byłbym sam w stanie wymienić amorki i sprężyny "przed domem" czy muszę jechać z tym do warsztatu. Pytam się bo w warsztacie krzyknęli mi za ta wymianę 220zł Mam pojęcie o mechanice, bo sam w mojej niuni wymieniłem rozrząd, napinacze, paski, alternator dałem 120A, nowa chłodnice.... tylko teraz pytanie o zawieszenie.... czy trudno jest tam podejść... i czy trzeba jakoś sprężyny "ściskać" itp...?? Pozdrawiam
pepik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Wiadomo, że jeśli chcesz włożyć amorek w sprężynę to musisz ją ścisnąć ale tutaj wystarczy pomoc w miarę silnego kolegi sama wymiana nie jest trudna i jeśli robiłeś sam wyżej wymienione rzeczy to napewno dasz radę Jeśli amorki przymarzły to już są na wykończeniu
Misian88 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Czyli tak jak myślę, podnieść cały tył, aż będą koła w powietrzu, i dopiero wtedy odkręcić amorki, a mam jeszcze jedno pytanko, jakiś czas temu zaczęło mi coś pukać z tyłu z prawej strony, tak bardziej "góra" czy to wina amorka czy czegoś jeszcze?? bo dzisiaj w nocy to oba amorki mi powiedziały "papa"
kamien85 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 nie musisz całego tyłu podnosić, możesz to robić stronami co do pukania to może to być amorek
Misian88 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 witam! wymieniłem amorki i sprężynki, wszystko z kayaby. tylko teraz mam następny problem. mam z lewej strony wyrobione gumy w "kielichu" co się go przykręca do karoserii. nie potrafię tego znaleźć na allegro. wiedział by ktoś jak to sie nazywa? byłem na diagnostyce, wyszło mi 76% z prawej i 74% z lewej... niby wszystko było by ok, ale podczas jazdy słyszę takie głuche pukanie z tyłu z lewej strony, za zagłówkiem tylnej kanapy. jak składałem amorki to te gumy wyglądały normalnie jakoś w reku wyglądały na "zdrowe"...[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 13:54_________________________________________________ chodzi mi o ta gumę w środku z taka metalowa guma, mam już to wywalone i nie potrafię nigdzie takiego czegoś znaleźć. proszę o pomoc kolegów
karol24 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Podepnę się do tematu. Wymieniłem tył i wsadziłem amory K&W (bo sprzedający dodał gratis do sprężyn -30). Podczas mrozów po prostu beton, zamarzały poza tym przy bujnięciu na drodze jest taki głuchy stuk. Jest możliwe, że ori odboje się nie trzymają i stukają? czyli moje amory, skoro zamarzają też już kończą żywot? Wszystko jest dobrze poskręcane, sprawdzałem3 razy każdą śrubę. Wcześniej na sprężynach 1Be i wyj#@anych amorach 1BA nie było takich stuków a te niby 72%, ale jeden zaczyna się pocić.
kamien85 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Jeśli już się pocą i zamarzaja to są do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się