Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wymiana tylniego zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Dzisiaj w nocy było u mnie -32stopnie. No i w mojej A4 rozszczelniły się amorki. Jak jadę na wybojach to z tyłu jedna wielka bujaka. Sprężyny też już mam na wykończeniu (tzn ściśnięte) no i chciałem się zapytać czy byłbym sam w stanie wymienić amorki i sprężyny "przed domem" czy muszę jechać z tym do warsztatu. Pytam się bo w warsztacie krzyknęli mi za ta wymianę 220zł :slina: Mam pojęcie o mechanice, bo sam w mojej niuni wymieniłem rozrząd, napinacze, paski, alternator dałem 120A, nowa chłodnice.... tylko teraz pytanie o zawieszenie.... czy trudno jest tam podejść... i czy trzeba jakoś sprężyny "ściskać" itp...??

Pozdrawiam

Opublikowano

Wiadomo, że jeśli chcesz włożyć amorek w sprężynę to musisz ją ścisnąć ale tutaj wystarczy pomoc w miarę silnego kolegi :naughty: sama wymiana nie jest trudna i jeśli robiłeś sam wyżej wymienione rzeczy to napewno dasz radę :good:

Jeśli amorki przymarzły to już są na wykończeniu :thumbdown:

Opublikowano

Czyli tak jak myślę, podnieść cały tył, aż będą koła w powietrzu, i dopiero wtedy odkręcić amorki, a mam jeszcze jedno pytanko, jakiś czas temu zaczęło mi coś pukać z tyłu z prawej strony, tak bardziej "góra" czy to wina amorka czy czegoś jeszcze?? bo dzisiaj w nocy to oba amorki mi powiedziały "papa"

Opublikowano

nie musisz całego tyłu podnosić, możesz to robić stronami

co do pukania to może to być amorek

Opublikowano

witam!

wymieniłem amorki i sprężynki, wszystko z kayaby. tylko teraz mam następny problem. mam z lewej strony wyrobione gumy w "kielichu" co się go przykręca do karoserii. nie potrafię tego znaleźć na allegro. wiedział by ktoś jak to sie nazywa? byłem na diagnostyce, wyszło mi 76% z prawej i 74% z lewej... niby wszystko było by ok, ale podczas jazdy słyszę takie głuche pukanie z tyłu z lewej strony, za zagłówkiem tylnej kanapy. jak składałem amorki to te gumy wyglądały normalnie jakoś w reku wyglądały na "zdrowe"...[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 13:54_________________________________________________

amorek.jpg

chodzi mi o ta gumę w środku z taka metalowa guma, mam już to wywalone i nie potrafię nigdzie takiego czegoś znaleźć. proszę o pomoc kolegów :confused4:

Opublikowano

Bez_tytu_u.jpg

Numery i nazwy części z ETKA

Opublikowano

Podepnę się do tematu. Wymieniłem tył i wsadziłem amory K&W (bo sprzedający dodał gratis do sprężyn -30). Podczas mrozów po prostu beton, zamarzały :facepalm: poza tym przy bujnięciu na drodze jest taki głuchy stuk. Jest możliwe, że ori odboje się nie trzymają i stukają? czyli moje amory, skoro zamarzają też już kończą żywot? Wszystko jest dobrze poskręcane, sprawdzałem3 razy każdą śrubę. Wcześniej na sprężynach 1Be i wyj#@anych amorach 1BA nie było takich stuków a te niby 72%, ale jeden zaczyna się pocić.

Opublikowano

Jeśli już się pocą i zamarzaja to są do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...