Reggi Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 No nie dziwne, davastator poczytał trochę forum i sypie podpowiedziami jak z rękawa Michał..bo zaraz dobiorę Ci się do d*py z okazji walentynek Nie robić mi tu bałaganu bo przyjdzie Chudynigga i zamknie wątek i jak zwykle nawsadza mi od różnych najgorszych Tylko rzeczowe podpowiedzi.
poziek Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Tylko rzeczowe podpowiedzi. Dzwonisz, pytasz, tłumaczę Ci. To jeszcze zakładasz wątek i dajesz możliwość wypowiadania się malarzom zacisków od polonezów
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 nie czytam forum, nie mam czasu, po mam lokcie utytlane od smaru skladam syrene 105 Bosto i to jest lepsze bo wiecej placa niz za audi
adams78 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 nie czytam forum, nie mam czasu, Ale za to piszesz jak najęty, wszędzie Cię pełno. Ragga, a DV masz dobry? I ile oleju dolewasz?
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Ragg, uderz do tego goscia w temacie LPG: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=42285 czytałem kilka jego wypowiedzi i widac że ma wiedze
adams78 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 E, no coś Ty :doh1: Koleś w UK, ostatnio na forum ponad dwa tygodnie temu
Reggi Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Tylko rzeczowe podpowiedzi. Dzwonisz, pytasz, tłumaczę Ci. To jeszcze zakładasz wątek i dajesz możliwość wypowiadania się malarzom zacisków od polonezów Przemawia przez Ciebie zazdrość Ragga, a DV masz dobry? Nie wiem..ale idzie do mnie nowy więc się za parę dni dowiem I ile oleju dolewasz? Od wymiany do wymiany, ani kropli. Ragg, uderz do tego goscia w temacie LPG: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=42285 czytałem kilka jego wypowiedzi i widac że ma wiedze NA lpg forum był w kwietniu mój temat o problemie z gazem.. wyszło, że soft AJL jest po c**ju, instalka za mocna i przelewa. Koleś po wpięciu sądy w wydech ustawił mi na tip top .. ale taka jazda trwała 2 dni Panowie.. nowy fakt... pojeździłem dłużej na PB.. i pompuje 0,5-0,6 bara.. auto jedzie... po przełączeniu na gaz leci na pysk 0,3 - 0,4 bara. Pompa paliwa będzie na podmiankę DV też. Jak znajdę garaż to posprawdzam czy nie ma gdzieś dziury, wyciągnę wężyk od WG i sprawdzę N75
poziek Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Przemawia przez Ciebie zazdrość :decayed No i tym sposobem umawiamy się, że ni chuuuja więcej nic ode mnie nie usłyszysz w sprawie auta. Nawet jak będziesz sie pytał jak zatankować to się słowem nie odezwę. Foch.
Reggi Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Przemawia przez Ciebie zazdrość :decayed No i tym sposobem umawiamy się, że ni chuuuja więcej nic ode mnie nie usłyszysz w sprawie auta. Nawet jak będziesz sie pytał jak zatankować to się słowem nie odezwę. Foch. Ja pier**le jak baba...jak baba Daruję Ci tym razem bo wiem, że masz ciężkie dni
adams78 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Gdzieś wyczytałem, że mapa LPG może "rządzić" mapą Pb Odłączasz na noc aku, rano podpinasz, przełączasz na Pb, odpalasz auto nie dotykając gazu i tak zostawiasz aż się załączy wentylator - czyli ze 20-30min. Jak się zagrzeje to na 60s trzymasz na 3000rpm, wyłączasz silnik, włączasz i przełączasz na gaz. Warto spróbować zanim wymienisz pół osprzętu, bo to nic nie kosztuje
Reggi Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Spróbuję Co do jazdy na lpg i PB.. po dłuższej przejażdżce na benzynie i 0,6 bara..auto zaczęło również śmigać na lpg na takim ciśnieniu bez spadków.. w pewnej chwili nawet skoczyło na 0,7 bara i wskazówka miała chęć wejść ciut wyżej..
adams78 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Z tym wchodzeniem wyżej to też nie tak dobrze, bo jak przeładuje to będziesz miał kolejne problemy
Reggi Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Z tym wchodzeniem wyżej to też nie tak dobrze, bo jak przeładuje to będziesz miał kolejne problemy No jak powinienem mieć normalnie 0,8 - 0,9 bara.. a jest 0,6 to jak przeładuje
adams78 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Wyżej znaczy duużo wyżej niż masz teraz :gwizdanie:
Norbi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Czytałem ostatnie 3 posty, więc nie krzycz Mister Raggamanowicz, ale przepływkie podmieniałeś, tak?
Reggi Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Niet przyjacielu.. przepływki nie ruszałem ---------- Post dopisany 17-01-2013 at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2012 at 22:52 ---------- WA mać. Pany znów zima i znów jeżdżę na 0,3 bara.. Wiosna, lato , ciepła jesień za***rdala 0,8 bara.. tylko spadnie poniżej 5 stopni i 0,3 i c**jnia z jazdą
Gość Shiftback Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje Kat by tak nie cofał z nagla. Mój AJL wstaje pomału po zmianie "N" i DVi. Universal Manual Adjustable Turbo Boost Controller Black Acura Audi BMW Cadillac | eBay szczypcami też można Moje wstaje dlatego chce przyciąć e"Na" - dziada. Nie gra Ci jakieś łożysko może.... heheheeeeee.... "regulatory, kręcidęłka, potencjometry, wskaźniki.... wszystko na desce... łatwiejsze rzeczy...." Teraz wpadłem na to na przykład.... jakby woda wpadała Ci do N75 i robiła akcje typu "nie puścimy wyżej tłoczka!" i zbita d*p..a .. Woda nie beńzyna ale swoją drogę znajdzie... (masz tam gwint.... a jak było?? ciepło zimno ciepło zimno....)
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ragg, ścisnij te dwa przewody co masz pod kolektorem ssacym i sie przejedz
Reggi Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Kurfa kata to ja nie mam już drugi rok Ragg, ścisnij te dwa przewody co masz pod kolektorem ssacym i sie przejedz Które dokładnie ? Jak ścisnąć ? Szczypcami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się