swiezak1111 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam mam taki problem zapala mi się czasami kontrolka cisnienia oleju. byłem na komputerze 2razy i wszystko jest wporządku. Kontrolka zapala się przy wyprzedzaniu z niskiego biegu i wysokich obrotach albo przy redukcji np z 5 na 3.. kontrolka zapali sie na sekunde miga i piszczy kilka sekund i gasnie. Może czujnik do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Raczej smok do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Poczytałem już inne tematy.. Mod może przenieśc do kosza ten. najwyzej sie podepne pod inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal0401 0 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Miałem podobne objawy, odkręciłem miskę olejową smok i silnik czysty. Tak na wszelki wypadek wymieniłem pompę olejową tak latam drugi miesiąć i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekag4 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dokładnie, to zapchany smok! Wiem, bo szukam drugiego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie strasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Jak jest ujowe cisnienie oleju to szybko zlapie panewki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Pierwsze co to trzeba zmierzyć ciśnienie oleju. VAG nie pokaże ci jakie ciśnienie masz. Jeśli będzie ok to wina czujnika. Jeśli nie to trzeba szukać przyczyn po kolei: sprawdzić czy nie ma wycieków z silnika, smok pompy, pompa. Jeśli nie te wcześniejsze to znaczy że silnik może być już w kiepskim stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 mam mały wyciek delikatny chociaz oleju nie ubywa. pokazuje sie na duzych mrozach jak teraz jak sie ocieplilo to juz nie podcieka. jak wroce do domu musze sie za to zabrac. silnik igła wiec o to sie nie boje. wiec wychodzi na to ,że smok lub pompa. wyciek jest w tym miejsciu. [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 16:47_________________________________________________dokładnie pod tym węzem od plynu chlodniczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 kolego luknij sobie na smoka pompy oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 właśnie się za to będe zabierał w sumie pierwszy raz ale raczej nic nie zepsuje :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 dasz rade nie taki diabeł straszny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalt 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam, podepne sie pod temat. Mam problem z kontrolką cisnienia oleju, zapala się i gaśnie, czasem się zapali przy wyższych obrotach, czasem przy niższych, na chwile zgaśnie i tak w kółko natomiast nigdy nie zapala się przy zimnym silniku. Pomiar ciśnienia oleju wskazuje przy wolnych obrotach 1.8 bara, przy 3 tyś obrotów 4.7-5 barów i co ciekawa kontrolka zapala się mimo wykręcenia czujnika oleju :/ Czy kontrolka bierze impulsy z jakis innych czujników jeszcze? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam, podepne sie pod temat. Mam problem z kontrolką cisnienia oleju, zapala się i gaśnie, czasem się zapali przy wyższych obrotach, czasem przy niższych, na chwile zgaśnie i tak w kółko natomiast nigdy nie zapala się przy zimnym silniku. Pomiar ciśnienia oleju wskazuje przy wolnych obrotach 1.8 bara, przy 3 tyś obrotów 4.7-5 barów i co ciekawa kontrolka zapala się mimo wykręcenia czujnika oleju :/ Czy kontrolka bierze impulsy z jakis innych czujników jeszcze? Pozdrawiam Pomiar na ciepłym czy zimnym silniku? Stan oleju ok? Który czujnik wykręcałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalt 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Pomiar na ciepłym silniku, stan oleju oczywiście dobry (min pod górną kreską), czujnik nad filrem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioximus 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Koledzy, pozwolę sobie podpiąć się pod temat, bo to ta dziedzina Proszę o informację jak to wygląda u Was z gaszeniem kontrolki ciśnienia oleju? U mnie przed odpaleniem silnika miga razem z kontrolką temperatury i fioletową. potem jak silnik zaskoczy, to gasną wszystkie trzy równocześnie. I tak jest zawsze. Czy ciśnienie oleju nie powinno mieć jakiejś zwłoki? Pytam, bo chodzi mi po głowie, że poprzedni właściciel (albo handlarz) podłączył tą kontrolkę pod np. ładowanie, albo coś innego, żeby po prostu gasła i był spokój... Nigdy nie zdarzyło się, żeby mignęła, albo świeciła w czasie jazdy. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Odłącz czujnik przy misce olejowej to się przekonasz jak jest zrobione IMO powinny gasnąć po odpaleniu samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Niedawno był wątek o zachowaniu się kontrolki oleju w zależności od typu i rocznika Audi. I okazało się, że w przypadku tego producenta kontrolka oleju zachowuje się często zupełnie nielogicznie. Jesteśmy przecież przyzwyczajeni do tego, że kontrolka gaśnie dopiero po zapaleniu silnika, gdy ciśnienie oleju wzrośnie. Okazuje się, że dla Audi nie jest to już takie oczywiste, a żeby było śmieszniej w różnych modelach kontrolka zachowuje się różnie. I na ten przykład w mojej padlinie z motorem 1.6 AHL z 1998 r. kontrolka oleju gaśnie w moment po przekręceniu kluczyka, praktycznie równo z kontrolką poduszek, a jeszcze przed odpaleniem motoru. Okazało się, że w tym modelu jest to całkiem normalne zachowanie, ale na jakiej zasadzie działa w takim razie to światełko, to nie mam pojęcia. Bo ciśnienia oleju nie ma, a światełko jednak gaśnie. Cuda panie, hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat_man 1 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Michalt, dla mnie to kontrolka się świeci bo masz wykręcony czujnik, nie ma sygnału i dlatego pokazuje na desce. co do ciśnienia, nie wiem jaki masz silnik u mnie w ADR ciśnienie powinno wynosić 1-3,5 na jałowym i 5-7 przy 3k więc jeśli masz mniej, powyżej 3 tys obr to sugeruje to problem z przytkanym smokiem, albo pompa nie domaga, ewentualnie zawór przelewowy za bardzo się otwiera, ale to i tak trza miskę zdjąć. IMHO ciśnienie graniczne nie jest dobrym ciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Ja niestety też mam problem z kontrolką ciśnienia oleju. Olej mam w normie, a kontrolka się zapala jak wjadę w jakieś nierówności - zjazd z drogi na boczną lub jak są duże przechyły. Denerwuje już mnie to. Wcześniej miałem wycieki z czujnika ciśnienia oleju to go wymieniłem. Chyba przyszedł czas na pomiar ciśnienia oleju i diagnozę co z autkiem. Martwi mnie ilość roboty która potrzebna jest żeby zrzucić miskę. Jakoś 2 tygodnie temu miałem okazję to robić na praktykach i ciekawie nie było, trzeba opuszczać sanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się