Gracjan Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Modyfikacje: - Wkładka filtra powietrza K&N - Wydech przelotowy ( DP 2,75" (owinięte bandażem), następnie 2x2,5" do końca na dwóch tłumikach przelotowych ) Oprócz tego, auto ma nowe turbiny, uszczelniony dolot ( nieszczelne coolery ) i wymienione podciśnienie na silikonowe... Odwiedziłem EcuProject i wyszło coś takiego... Moje N75 nie ogarniało powyżej 320KM więc zostało podmienione i od razu lepiej... Pomiar serii: Podziękowania dla chłopaków z EcuProject za poświęcony czas i za to co zrobili :good:
grzes1150 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Coś tam pykło w wydechu pod koniec Teraz już jest czym jechać
miron78 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 No Gracjan wreszcie ruszyłeś tą serię Teraz już jest czym pojechać - gratki wyniku
Gracjan Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Udało się w końcu Jak pogoda będzie lepsza to jakieś filmiki nakręcę Dowiedziałem się, że mam strasznie głośny wydech
miron78 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 jeżeli chodzi o moc - to takie cyferki mnie zadowolą w moim padle
Gracjan Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Też nie mam zamiaru już nic więcej kombinować, tylko na wiosnę prawdopodobnie wpadnie FMIC i korekta
Michał Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 zmienisz zdanie za 2-3 miesiące, koxu zawsze jest mało no wydech fajnie się drze, film tego nie oddaje
SebolA4 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 To już musi dobrze się odpychać.Zdrowiutka sztuka.Gratulację
killerwik Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 MOcy zawsze jest za moalo, ja swoja jezdzilem rok na programie na 320km, po tym czasie stwierdzilem ze jest cos popsute bo przyzwyczailem sie do mocy i przestala dla mnie jechac, po zmianie na K04 gęba znowu sie usmiecha :>
Buba Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 powiem ci że nie wierze w te cyferki dlatego że na SMICach jest to nieosiągalny wynik
Buba Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 porównuje do setupu norbiaka stąd moim zdaniem wynik zawyżony
MAGIC87 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 gratulacje... jest juz czym jechac co do wydechu. kolega miał na pełnym przelocie ese wiec tam to dopiero sie darło
Gracjan Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 porównuje do setupu norbiaka stąd moim zdaniem wynik zawyżony Zawyżony, nie zawyżony, nie wiem... Ja wierzę tej hamowni bo nie mam powodu nie wierzyć, latem na tych smicach ucieknie koło 15-20 koni, w to też wierzę... Jedzie fc**j lepiej od tego co było i to mi wystarcza a czy jest 330 czy 332 czy 335 to i tak nie odczujesz
Flyer Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 powiem ci że nie wierze w te cyferki dlatego że na SMICach jest to nieosiągalny wynik a ja wierze, bo to wlasnie dobrze wystrojone auto, a nie latajace na gotowcu (poza tym jest zrobiony wydech co juz daje parenascie koni). u mnie tez seria wyszla 280PS i 440NM w podobnych warunkach na hamowni u Rogala, u Gracjana jest identyczna, wiec zaczalem w nia wierzyc...
jozek726 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 ślicznie się będzie teraz pchać :kox:
adams78 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Parę obłoczków dymu puściła... Nie myślałeś aby dać większe turbiny, skoro wymieniałeś na nowe?
Gracjan Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 Jak już zmieniać turbiny to zmieniać tak żeby to miało sens czyli: KO4 RS6 + osprzęt RS4, FMIC, wtryski 630, głowice 2.4 itd, pompa 044 ... Inaczej według mnie to nie ma sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się