Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] BS 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W pierwszej kolejności sprawdź wężyki podciśnienia pod kątem poprawności podłączenia i szczelności przy okazji.

Opublikowano

Szczelność wężyków tu akurat nie ma nic do rzeczy gdyż zmienna geometria jest ustawiona ciągle na full (przy nieszczelności tak by nie było) więc pewnie źle zostały podłączone.

Opublikowano

przed mrozami wszystko dzialalo pieknie, n75 byl juz czyszczony kiedys bo wogole sztangi nie podnosil, moze znow sie zawiesil,chyba ze jest to spowodowane tym ze zdjalem wezyk od egr i go zaslepilem bo zawor ciagle byl otwarty i na zimnym silniku mi gasl choc problem z przeladowaniem pojawil sie pozniej dokladnie jak temperatury zeszly do -15,[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:37_________________________________________________

ms_003.jpg

czy w ostatniej rubryce nie powinno byc 4,8?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:45_________________________________________________widze ze sam bede musial rozwiazac ten problem

Opublikowano

Wykonaj logi dynamiczne... zamiast strzelac focha... :wink4:

Opublikowano

po co mam robic logi dynamiczne jak wiem ze mi przeladowuje przy 100 km/h na 5 biegu a sztomel (bardzo szanuje jego wypowiedzi) od razu stwierdzil ze turbo pompuje na maksa i nie foc**je sie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...