biker110 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 czy to oznacza ze n75 sie skonczyl?dodam ze turbo po czyszczeniu no i oczywiscie blad 575 na 5 biegu przy 100 km/h
Ossek Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 W pierwszej kolejności sprawdź wężyki podciśnienia pod kątem poprawności podłączenia i szczelności przy okazji.
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Szczelność wężyków tu akurat nie ma nic do rzeczy gdyż zmienna geometria jest ustawiona ciągle na full (przy nieszczelności tak by nie było) więc pewnie źle zostały podłączone.
biker110 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 przed mrozami wszystko dzialalo pieknie, n75 byl juz czyszczony kiedys bo wogole sztangi nie podnosil, moze znow sie zawiesil,chyba ze jest to spowodowane tym ze zdjalem wezyk od egr i go zaslepilem bo zawor ciagle byl otwarty i na zimnym silniku mi gasl choc problem z przeladowaniem pojawil sie pozniej dokladnie jak temperatury zeszly do -15,[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:37_________________________________________________ czy w ostatniej rubryce nie powinno byc 4,8?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:45_________________________________________________widze ze sam bede musial rozwiazac ten problem
przemik Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Wykonaj logi dynamiczne... zamiast strzelac focha...
biker110 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 po co mam robic logi dynamiczne jak wiem ze mi przeladowuje przy 100 km/h na 5 biegu a sztomel (bardzo szanuje jego wypowiedzi) od razu stwierdzil ze turbo pompuje na maksa i nie foc**je sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się