peter22 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 w brb jest centralny IC więc styka bez problemu na T od AWX, AVF z serii KKK nowa koszt 2,3. Moim zdaniem wiecej pogada jak z BRD "rumunka" uzywka do tego... zeby robic PD AL'e, FMIC, sprzeglo race i T BRD + wydech 2,5'' to w BRB nie bedzie mocarnych szcztowych 180ps, tylko 200+. wiec wsadzaj KKK AVF wytnij katy remapa i z czapki... edit: chyba ze chcesz, to 1. sprzeglo race SACHS RACE PERFORMANCE 240mm z tarczą wzmocnioną organiczną do 1.9, 2.0TDi na dwumas wytrzymuje 450Nm bez uslizgów wchodzi tez na jednomas. 2,4t. 2.Co do PD zdajesz swoje jesli ok i robia hybrydy BOSCHowskich końcówek do pompek AL (otworki 0,195) - kazda pompka jest testowana i ustawiana na stanowisku serwisowym (cisnienie otwarcia, dawki, BIPy). przy zakupie kompletu (koncówki i regulacja pompek ), (4 zestawy na 4 pompowtryskiwacze) - opcjonalnie wymiana uszczelek. Koszt 2,4t. z kompleksowa robocizna. 3. FIMC rzeźba orurowań ok. zalezy u kogo, ale sred. 800-1,2t. 4. Turbo BRD lub hybryda GT22, lub od BMW 3.0 gt22 + flansza na wydech, EGR koszt turbo jesli robisz wydech to 5 kwasówka 2,5 cala 1m/50zl + koszty rzeźby wraz punktem 4. ok +/- 2t. 6. Map sensor [zegar] BOOST, ok 100-250zl. 7. dól olejowy od np. ARL'a koszty czesci rury, chlodnicy, pompy. 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t latasz na 450Nm i 200ps+ w brb nie ma centralnego IC chyba ze ktos sobie taki sam wsadził. oryginalnie jest tylko po lewej stronie
gangsta15 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Dziękuje za tak liczne odpowiedzi. Postanowiłem wsadzic turbo awx i większy IC jesli osiagne przy tym 160 165 koni będe naprawde zadowolony z wyniku. Dziekuje wam bardzo za pomoc :>
Dev Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 hamulce tez zmien bo te które masz nadaja sie tylko na szmelc
spanky Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Dziękuje za tak liczne odpowiedzi. Postanowiłem wsadzic turbo awx i większy IC jesli osiagne przy tym 160 165 koni będe naprawde zadowolony z wyniku. Dziekuje wam bardzo za pomoc :> na seryjnym IC wartosc 160 PS jest osiagalna
adrian998998 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t raczej taki setup 1500 zł... bo to nie korekta Sa pewne osoby co zrobia taniej i dobrze :naughty:
grejf Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 och sorry panowie, rzeczywiscie IC jest centralnie, ale w goferze BKC wybaczta... adrian998998 Mam dzialke obok Łochowa ''Kamienczyk'' to chyba wiesz... moze jakies spotkanie w maju.. pozdrawiam. peter22 przy ilu masz Max Nm po Roglu, masz wykres lub log Nd011? Zauwazylem tendencyjne wycinanie żadania cisnienia na T w granicach 1,5 do 2,6, zeby bylo "plasko w miare i wysoko", jak i druga rzecz ale cii...
jacow1985 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam i od razu wielkie dzieki za informacje, od dluzszego czasu zastanawialem sie jakby dodac moje a4 troche mocy, dla mnie 160km jak na razie bedzie zadowalajace, latem zamierzam troche pomodzic w nim wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :>
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 160kM to dopiero poczatek..... :decayed: :decayed:
aju Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 od 380Nm nawet zaczyna to trochę jechać, coś jak taczka gnoju z górki, mi się już podobało... ale jak się uzależnisz to będziesz chciał cały czas więcej.....
gangsta15 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quatro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego
aju Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam
Dev Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Wsumie masz racje ale troszke mi szkoda mojej a4 w niej chciał bym miec tak około 160 koni. Mieszkam w niemczech i czesto jezdze do polski a przy orginalnych 115koni i przy załadunku na maxa pod górki na autostradach cieszko bywało teraz po programie jest duzo lepiej Ale... to jednak nadal zamało:D Do porzadnego tuningu myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego tam zrobisz 160-170kM, no i ważna sprawa jest Q :good: :good: nie ma żadnych problemów z trakcją :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 20:18_________________________________________________ myslałem o a3 1.9 tdi 131koni w quattro i cos z tego maleństwa zrobic fajnego lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam tez szukam :wink4: :wink4:
aju Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 tez szukam a a4q na sprzedaż jest? bo mam chęć
Dev Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 jak znajdę BEX-a moja bedzie do "oddania" ale "... to nie sa tanie sprawy panie Paździoch..." :wink4: :wink4:
aju Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 jak znajdę bexa to nie będę chciał drugiej a4 po prostu załamały mnie 2 x A3 1,8tq i jedna S3 dobra koniec OT
MAGIC87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 lepiej 1,8t Q .... sam teraz takiej zabaweczki szukam W sumie sam bym sie przesiadł chetnie na BEXA + FMIC + WYDECH i sofcik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się