arszenik Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Elo Czy ktoś wie jak wyłączyć "bezpiecznie" ESP jeśli nie ma tego "pstryczka" w konsoli? Zeby nie zaburzał pracy komputera, absu itd. Czy samo wyciągnięcie ktoregos bezpiecznika zalatwi sprawę? I czy mozna to robic podczas jazdy, opalonego samochodu czy jak? Licze na pomoc od miłośników śnieżnego upalania quattrem Pozdro
schiller Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 kolego jezeli nie masz ... "pstryczka" ...to nie masz tez ESP
arszenik Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 kolego jezeli nie masz ... "pstryczka" ...to nie masz tez ESP jak bym nie mial to bym nie pytal - uwierz mi ;-) model 99/00, 10 airbagow, komputer i S4 pakiet... na naklejce w bagazniku po odkodowaniu kodów jest ESP... i pozatym go czuje ;-) wiec pytanie nadal aktualne...
schiller Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 napisz mi VIN na PW tp w poniedziałek sprawdzę
arszenik Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 chodzi mi jednak o kontrole trakcji ASR. Da sie to ustrojstwo wylaczyc podczas jazdy?
mydlo Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Raczej się nie da, zapewne jest powiązane z ABS-em i ESP
adadur Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Zarówno ASR jak i ESP ma swoje "pstryczki", dopierow w najnowszych autach tylko w "połowie" można ESP odłączyć pstryczkiem. Po wyłączeniu "pstyczkiem" ABS itp działają normalnie brak tylko kontroli trakcji.
arszenik Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 ale ja nie mam zadnych pstryczkow (ten guziczek 3ci na desce obok halogenow mam pusty) a czuje jak mi przeszkadza elektronika w wybrykach czasem... co dopiero zimą
adadur Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 Podjedz na zapiaszczoną droge i depnij mocno aby przyspieszyć jak zadziaa ASR zapali sie kontrolka i poczujesz redukcje momentu na kole aby złapało przyczepność. Tak sprawdzisz że masz ASR. DO ESP potrzeba pobawić się jazdą w slalomie lub w łukua ale bez ostrego dodawania gazu - będzie zapalać sie ta sama kontrolka. Można też sprawdzić kody z naklejki w bagazniku lub ksiązki serwisowej, powiedzą co auto tak naprawde posiadało wychodząc z fabryki. Jeżeli naprawdę masz którykolwiek z tych systemów to musi być pociągnięta wiązka w rejon przycisków, może ktoś sie pozbył tego przyciku tylko.
arszenik Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 w piz... da sie wcisnac ale jazda po lukach, slalomie jest kontrolowana... (sprawdzalem na torze)
adadur Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 No to chyba jest to tylko twoje złudzenie - kontrola po łukach czyli ESP ma w sobie zaadaptowany ASR i nie ma możliwości "zozbicia" tych systemów - resumując jak nie ma ASR napewno nie ma ESP.
arszenik Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 tzn wiesz co akurat ASR to raczej by nie zadzialal na biachu, trawie bo i tak zrywa przyczepnosc wiec nie dokonca jestem pewien ale akurat jakas kontrola przy lukach skretach, zaciaganiu recznego napewno jest... wiem co mowie bo na torze roznymi autami spedzilem troche czasu i zostawilem troche opon na naklejkach z tylu po rozkodowaniu nic nie ma o ESP ASR ale jest jedynie cos 1AH = electronic differential lock (EDL) a jak powinno wygladac oznaczenie jesli auto ma ESP lub ASR albo cos podobnego?
arszenik Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Opublikowano 16 Maja 2008 ja pierdziele to co moge miec? przeciez nie abs! nie dziala jak wchodze w zakret nie hamujac!
adadur Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 masz Q !!! a do tego może i obniżone zawieszenie i nie takie wąskie oponki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się