rakud29 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 witam koledzy gdzie znajduje sie taki czujnik wybija mi takie bledy kasuje i znowu bije Tuesday,14,February,2012,15:29:26:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG 9618 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 22691 146 87427 VCID: 75EAE38A239B20B4 2 Faults Found 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1386 /min Torque: 14.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 11000100 Idle Stabilization: 0.0°KW (no units): 35.0 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame RPM: 1785 /min Torque: 154.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 55.3 % Voltage: 11.70 V Bin. Bits: 11000100 Idle Stabilization: 0.0°KW (no units): 38.0 Readiness: 0 0 0 0 0 [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 15:44_________________________________________________up[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 19:17_________________________________________________kto pomoze
smite Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 żeby go wymienić trzeba rozpinać rozrząd.
rakud29 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 ok a gdzie on jest wkotym miejscu bo raz mi sie pojawia ten blad a raz nie dziwne to jest raczej pojawia sie jak zapale zimne auto i zaraz zgasze i zapalam od nowa to lubi zalapac i zgasnac i tak za kazdym razem wtedy jest ten blad postoi auto ze 2 godziny zapala i chodzi blad kasuje i nie ma co jest nie tak
lukjar7 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 najpierw sprawdzic opornosc, potem wlasciwe ustawieni rozrzadu ew wymiana
rakud29 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Czyli jak by był rozrząd przedstawiony to też biło by jego błąd dziwne bo auto chodzi dobrze
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 to to znaczy biło? czujnik ma usterke przemijajaca. silnik pracuje przez chwile w trybie awaryjnym, gdy usterka przemija pracuje normalnie. albo uszkodzony czujnik, jego konektor lub wiazka.
rakud29 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Miałem taki przypadek zapalam auto jest ok gasze zapalam i wybija błąd próbuje go skasować i się nie da za kilka godzin kasuje błąd auto odpala i bledu nie ma więc co jest kilka dni temu też tak się mi zrobiło[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 12:38_________________________________________________kto pomoze co jest nie tak raz mam ten blad a raz nie prosze tez napisac gdzie sie on znajduje
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 G40 w BLB jest pod prawym kołem pasowym wałków rozrządu, dokładnie pomiędzy napinaczem paska a rolką pośrednią przy tym kole i do jego wymiany nie trzeba zrzucać rozrządu tylko wystarczy zdjąć jego osłonę. Na poniższym foto autorstwa kolegi jaro4444 widać ten czujnik w miejscu, które opisałem z tym, że silnik leży na lewej stronie więc czujnik w tym ułożeniu znajduje się po prawej stronie górnego koła pasowego wałków rozrządu (ładnie go widać oraz kabel, który idzie przez zaślepkę gumową w otworze do jego wyjęcia) : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/31b0b59267b2d2ce.html (fotka w powiększeniu) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31b0b59267b2d2ce.html (fotka normalna) Co jest przyczyną, że raz błąd występuje a raz nie podał Ci już kolega Musashi.
rakud29 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Ok czy vagiem sprawdze ten czujnik czy działa ten od synchronizacji wałków to ten sam bo on pokazuje cały czas 0 jak nie to jak go miernikiem sprawdzić [br]Dopisany: 16 Luty 2012, 17:19_________________________________________________up [br]Dopisany: 16 Luty 2012, 23:40_________________________________________________kto pomoze z kolegow prosze jeszcze o odpowiedz ile tali czujnik kosztuje
Musashi Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 tel. do ASO po nr katalogowy i cene, pozniej dzwonisz z numerem katalogowym do sklepu moto i pytasz. najwazniejsze zeby nie byl f-my krzak (typu 4max)
rakud29 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 ok powiedz jeszcze jag go sprawdzic czy jest dobry czy zly vag pokaze czy tylko miernik
Musashi Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 usterke wykaze tylko VAG, ale zdarzaja sie sytuacje, ze pomimo braku usterki wykazanej VAG-iem, czujnik jest uszkodzony, tzn mierzy nieprawidlowo.
rakud29 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 ok ale jak nie ma bledu to jestem wstanie sprawdzic vagiem czy czujnik dziala pod jakas grupa i czy on jest powiazany z czujnikiem synchronizacji walkow rozrzadu . powiedz jeszcze jak sprawdzic poprawnie ustawiony rozrzad . wkladam dwie blokady o srdenicy 6 mm i co dalej na jak popuszcze te 3 sruby to mam wtedy spory ruch sa moze jakies znaki do tego . robilem rozrzad w oplu 2.0 benzynie i tam kola na znaki sie ustawialo i nie bylo probemu [br]Dopisany: 17 Luty 2012, 13:34_________________________________________________up
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Typowe uszkodzenie G40 jest pokazywane w grupie 004 (ostatnie pole - kąt synchronizacji) jeśli wcześniej pomimo poprawnego jego ustawienia (i ustawienia rozrządu) wskazuje wartości powyżej + 6* lub - 6*. Objaw to również utrudniony rozruch zimnego silnika.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 ok ale jak nie ma bledu to jestem wstanie sprawdzic vagiem czy czujnik dziala pod jakas grupa i czy on jest powiazany z czujnikiem synchronizacji walkow rozrzadu . powiedz jeszcze jak sprawdzic poprawnie ustawiony rozrzad . wkladam dwie blokady o srdenicy 6 mm i co dalej na jak popuszcze te 3 sruby to mam wtedy spory ruch sa moze jakies znaki do tego . robilem rozrzad w oplu 2.0 benzynie i tam kola na znaki sie ustawialo i nie bylo probemu [br]Dopisany: 17 Luty 2012, 13:34_________________________________________________up przestan stosowac up. jak ktos zasiadzie do komputera i bedzie mial chwile to odpowie. pisalem tobie, zeby sprawdzic wlasciwe ustawienie walkow rozrzadu, trzeba zablokowac odpowiednio wal, i dopiero wtedy walki. "fasolki na kolach walkow sa, zeby mozna bylo skorygowac ustawienie rozrzadu bez demontazu paska. wiec najpierw ustawiasz wal, a pozniej dopiero walki blokadami, wczesniej delikatnie luzujac sruby kol napedowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się