kenwood190 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam Mam problem z moja A4, auto stało w ostatnich mrozach na dworze nie było odpalane. Problem polega na tym gdy odpalę auto i stoi na niskich obrotach silnik normalnie pracuje lecz gdy wkręcę go na obroty zaczyna klekotać jak diesel. Proszę o pomoc z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Podejrzewam pompę olejową (słabe ciśnienie oleju), może tylko smok przytkany wtedy klepią szklanki (popychacze zaworowe) ale żeby się do michy dobrać ufff Czeka mnie to na wiosnę. Przy tym może ci rzęzić łańcuch wałków rozrządu gdy dobrze napinacz go nie napina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 no dobrze, ale gdy nie było mrozów to wszystko dobrze chodziło silnik nie klekotał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Może zbiegło się w czasie kto to wie ... zadałes pytanie co może klepać to dostałeś odpowiedź, a dlaczego klepie dowiesz się dopiero po diagnozie w realu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
del6 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 dokładnie mam to samo silnik 1.8 ADR przez te mrozy stał, mało co nim jezdziłem wczoraj przejechałem sie nim i zaczoł lekko klekotac po chwili chodził jak rasowy diesel usłyszałem łańcuch ale jak przygazowałem to ucichło i po chwili znów klekot nie wiem co to może być . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 U mnie też tak jakby klekocze na wolnych... :E To normalna praca 1.8T? Audi A4 B6 1.8T wuuut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
del6 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 ale u mnie czegoś takiego wczesniej nie było,a silnik mam bez turba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikwafel 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam. Mi kiedyś klekotał to się okazało że miałem za mało oleju i był stary bo dość długo nie wymieniałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Nie ma co panikować. Przejechać się trochę aby się sinik nagrzał i może wróci wszystko do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Frostyyy to, że łańcuch lekko słychać to nic, norma, przyzwyczaj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Wilgoć + olej + stanie długi czas na mrozie może powodować różne cyrki z przytkaniem smoka łącznie. Ja wprowadziłbym auto do jakiegoś ogrzewanego garażu żeby wszystko odmarzło, może prewencyjnie zmienił olej i zobaczył co się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Jak ktoś już wspomniał sprawdz najsampierw poziom oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 u mnie zniknął ten problem, postawiłem auto w warsztacie otworzyłem maskę i tak stał przez parę godzin przy piecu i pomogło. Zastanawia mnie jedno co mogło przymarznąć ze klekotał na rozgrzanym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 u mnie zniknął ten problem, postawiłem auto w warsztacie otworzyłem maskę i tak stał przez parę godzin przy piecu i pomogło. Zastanawia mnie jedno co mogło przymarznąć ze klekotał na rozgrzanym silniku. W przypadku kiedy ktoś mało jeździ, nie dogrzewa auta a jest wilgotno tak jak teraz olej łączy się z parą wodną która nie zdąży odparować. Robi się wtedy tak zwane masło które zbiera się w odmie, deklem zaworów itp. Jak komuś się sporo tego nazbiera a auto stoi dość długo nie odpalana w mroźne dni to ów masło może zamarznąć przytykając to i owo, między innymi kanaliki popychaczy itp. Często też zamarza sama odma - ona akurat z klekotaniem nie ma nic wspólnego, ale mogą wywalić przez nią zimeringi i uszczelki silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 no moje auto stało nie odpalane przez jakieś dwa tygodnie w największe mrozy. A gdzie znajduje sie ta odma a audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A gdzie znajduje sie ta odma a audi? O odmie było sporo - wychodzi z bloku pod kolektorem ssącym. Bardzo często jest też pęknięta. Ale odma raczej nie ma wpływu na klekotanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 sprawdź ciśnienie oleju i się wszystkiego dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kijaszi 2 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 u mnie stukalo na cieplym silniku i wolnych obrotach. Wsiadaj w OOOO jedz do mechaniora i niech zmiezy cisnienie oleju. Zamiast inwestowac w popychacze duzo mniej wydalem na nowa pompe oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 witam u siebie mam problem klekoczą szklanki a tak dokładnie to tak jak by jedna klekotała szklanki były wymieniane na nowe INA i nadal jest to samo po wymianie zrobione już ze 3 tyś km i nadal tak samo są chwile co przez np 2 minuty jest cicho a potem znów. co powinienem sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADHDmfe 4 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 to może to wcale nie szklanki tylko panewka, dźwięk dochodzi z głowicy bo tłok napier(piip) w głowice, osłuchaj dokładnie ten silnik a czyścił ktoś gniazda hydrauliki przy wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się