BizoOn Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam Tak jak w temacie, proszę o analizę logów dynamicznych Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72745.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72738.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72743.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72744.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72732.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72741.html Czy masz trudności z prawidłowym wyborem prefix-u!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu Przepraszam, przypadkowo pominąłem. Dzięki
BizoOn Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Też to zauważyłem. Podjechałem do kumpla z identycznym silnikiem i bez jakichkolwiek problemów, przepieliśmy przepływkę i żadnej poprawy Dodam że moja powędrowała do niego i autko szło jak burza bez żadnych problemów
BizoOn Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Nówka. Zachowanie auta: Rozpędzam go na 3 cim biegu od 1500 obrotów dochodzi do 3800-3900 i nagle nie ma reakcji na gaz a auto szarpnie i gwałtownie traci moc przy czym spadają obroty a pedał ciągle w podłodze
przemek4net Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 zrob loga 001S 013S 014S na rozgrzanym nieobciazonym silniku jezeli kumple ma auto po czipie to wiekszoc tunerow wysyla ogranicznik dymienia w kosmos wiec "lekko przycinajaca" przeplywka nie bedzie ciela dawek a w seryjnych mapach jak najbardziej malo kosztuje czasem wyczyszczenie moze przytkany wydech tez byc ale po logach to wyglada na przeplywke moze tez byc zjechany silnik co mu sie z oczywistych powodow zawory nie otwieraja w pelni, moze byc padaka pompa wtryskowa co koksu nie daje
BizoOn Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Kumpel nie ma auta po chipie, seria. Ale ja mam Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_70018.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_70022.html
grejf Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 vp44 nie wyglada na zgon. Obstawiam jak wrozka, ze zaworownia... zawory Ci sie uchylaja, nie otwierają..
BizoOn Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Ale gdyby to była wina zaworów to chyba ciężko by palił i w ogóle nie jechał ??
grejf Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Ale gdyby to była wina zaworów to chyba ciężko by palił i w ogóle nie jechał ?? NO generalnie brak mocy przy wyzszych obr.
BizoOn Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Ok. Zobaczę jutro jak wyglądają wałki A jak wytłumaczysz fakt, że jak jadę na 5/6 zaczyna brakować mocy, wciskam sprzęgło, obroty spadają poniżej 1000, puszczam dodaje gazu i już ciągnie ?? Dzięki za zainteresowanie tematem
przemik Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Pokaz ponownie. 004 Basic Settings 000 Basic Settings 004 stat 004 dynamiczny - jeszcze raz
BizoOn Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Przemik jeszcze nie ruszałem tego kąta, więc logi będą takie same jak Ci wysyłałem Od złego kąta nie byłoby chyba takich problemów, czy się mylę ??
przemik Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Ja bym nie zwlekał z ustawieniem kąta... od zamieszczania logów sie fura nie naprawi...
grejf Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 od zbytnio naciagnietego rozrzadu, motor bedzie mial nawet problemy osiagnac wysok. RPM nabiegu jalowym, a co dopiero drogowym, wiec ustawienie w V-ce kąta jest b.wazne i ma wplyw.
lukjar7 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 ciekawa teoria grejf, wytlumacz mi to bo nie rozumiem wplywu za mocno naciagnietego rozrzadu na prace silnika
BizoOn Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Zrobiłem 004 BS po korekcie kąta Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73202.html
przemik Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Cos nie halo jest z tą Twoja pompą wtryskową... zaloguj jeszcze 018 stat.
BizoOn Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Proszę 018 i 000 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73230.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73231.html Dodam że po korekcje kąta a4 jeszcze gorzej się zbiera Przedtem na 1/2/3 biegu dobrze ciągła, teraz 2/3/4/5/6 coś go trzyma, rozpędza się ale dużo gorzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się