Gacek51 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Po wstępnej rozmowie z EcuProject zakładam nową listę na rok 2012 na grupowy chiptuning,potrzeba 10 osób i możemy mysleć o rozmnożeniu koni mechanicznych w swoich autkach,dlatego zapraszam do wpisywania się na listę,ceny pozostały takie same jak poprzednio,czyli takie: 1) 1,9tdi EDC 15 VP(na pompie) - cena 700zł 2) 1,9tdi EDC15+ PD - cena 800zł 3) 1,9tdi EDC16 -900zł 4) 2,0TDI EDC 16 -950zł 5) 2,0TDI PPD Siemens -1100zł 5) 3,0tdi EDC16 - 1200zł 6) najnowsze sterowniki EDC 17- od 1500zł do 1900zł w zależności od typu sterownika i auta 7) 1,8T-1200zł 8) 2,0tfsi-1400zł Noto zaczynamy 1.Gacek51 A4 B6 1.9tdi AWX 2.Yamahayzfr13 A4 B5 1.9 tdi AFN 3.IDUAL A4 B5 1.9 tdi AHH 4.Marcenao A4 B5 1,9 TDI AFN 5.gumis601 A4 B6 1.9tdi AVF 6. VW Bora 1.9 tdi AJM 7.Lukas4334 A4 B5 1.9 tdi AFN 8.raSheed A4 2.0 tdi BRD 9.simon_75 A4 B6 1.9tdi AVF 10.Tomcast A4 B6 1.9tdi AVF 11.marcin9680 A4 B6 1.9tdi AWX 12.Dr.A4 13.xDiselx A4 B6 1.9tdi AwX 14.Remigiusz A4 B5 1.9tdi AFN 15.tommy-cichy A4 B6 1.9tdi AVF Quatro 16.waldi_007 A4 B6 1.9tdi AWX 17.Egzekutor A4 B6 1.9tdi AWX 18.Lukasz10 Seat Leon 1.9 tdi ARL 19.domialex A6 C5 AWT 1.8t 20.czerwo123 Seat Leon 2.0tdi BKD 21.mariusz_589 A3 1.9tdi
nicramk Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Gacek51 nie orientujesz się czy auto musi mieć seryjny soft, bo ja już mam jakiś soft ale ch....y i chciałbym żeby od nowa mi wgrali taki jak trzeba.
Gacek51 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Najlepiej jakbyć zadzwonił 509696100 i bedziesz dokładnie wiedział.
nicramk Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ok, zadzwonie jutro. Widze ze mamy takie same silniki orientowałeś sie ile można wydobyć koni z AWX?
Gacek51 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Na serii ok 160-170 km,u mnie juz jest dosc namotane to celuje w 2xx km,a co wyjdzie to zobaczymy.
IDUAL Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Najlepiej jakbyć zadzwonił 509696100 i bedziesz dokładnie wiedział. To jest numer do ECU PROJEKT Bo ja piszał bym sie ale mam założone wtryski od AFN i nie wiem czy strojenie takiego auta też jest w cenie GRUPOWEJ.
Marcenao Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Ten Ecu Project jest we Wrocławiu? Jak wygląda taki grupowy chiptuning? Wszyscy razem zjeżdżają się jednego dnia do nich i po kolei "robią" auta? Ile mocy mogą wycisnąć z silnika AFN (110KM)? wstępnie jestem chętny: Marcenao Audi A4 B5 1,9 TDI AFN
gumis601 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Proszę o dopisanie mnie i kolegi do listy A4 B6 1.9tdi AVF+VW Bora 1.9 TDI 115 AJM
Gacek51 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 A więc tak panowie,przy grupowym 1 modyfikacja jest mozliwa np.wieksze wtryski,fmic,turbo.Przy dopłacie 200zł modyfikacji moze byc znacznie wiecej bez ograniczeń.Jeśli ktoś chce zmienić dotychczasowy soft po innej firmie też wliczone to jest do grupowego,oprócz softów robionych w firmach Dynosoft,MRmotors i Comsport po ktorych zmiana softu jest tańsza. Tak,EcuProjekt jest we Wrocławiu,musi być odpowiednia ilosc osób(10) i wtedy kazdy umawia się idywidualnie na strojenie. Jak kogoś pominełem na liscie lub coś się zmieni to pisać. nicramk dopisywać cię ?
Frimuś Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 pierw organizujecie ludzi a termin na kiedy byscie planowali?
Gacek51 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Każdy indywidualnie po zebraniu odpowiedniego grona,piszesz się,bedzie szybciej
Frimuś Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Jasne...dla jasnosci narazie mam serie ale planuje na czasie wymienic wtryski na 216 czyli koszta chipa nie ulegaja zmianie lecz gdybym do tego dolozyj jeszcze wydajniejesze turbo to juz ponosze...itd.
Gacek51 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Dobra to dopisuje,czasami lepiej troche dołozyć sprzetu i kasy,ale ma się spokój na dłuższy czas,powiedzmy
yamahayzfr13 Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 No ludzie, ogarniać sie bo na chipa chce jechać
Tomcast Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Mam silnik AVF nakulane już 225tys, czy taki podstawowy program na ok 170KM będzie dla niego bezpieczny? Sporo jeżdżę i szczerze mówiąc zależy mi na sprawnym i bezpiecznym wyprzedzaniu ale dobrze by było gdyby spalanie pozostało na tym samym poziomie czyli jakieś 5,5 w trasie. Jest to możliwe? Czy po takiej modyfikacji, nalezy jakoś bardziej dbać o silnik, częstsze wymiany oleju i filtrów? Jakie elementy się szybciej zużywają po tym? Chciałbym tym autkiem nakulać jeszcze jakieś 100tys albo więcej, więc pytanie czy warto tak żyłować silnik? Jeśli odpowiedzi będą satysfakcjonujące to się piszę
Gacek51 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Dla tego silnika 170 KM to taki normalny soft ,jeszcze bez przegięć,użytkownicy przy takich mocach mowia ze spalanie jest takie same lub delikatnie mniejsze,ze wzgledu nato ze nie musisz tak deptac w pedał,bo jest silnik zwawszy i szybciej reaguje na twoje polecenia,a z ekploatacja jak wszystko robisz na czas to nie powinno byc zadnych problemow.
lesjagl Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Hmm, a 3.0 benzynkę też się da podnieść z tych nędznych 220KM?
Gacek51 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 jesli masz to podparte jekimis zmianami mechanicznymi typu:wydech,dolot,obrobka głowicy to tak,w innym wypadku sobie odpusc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się