lukaszooo 20 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Wybredny nie jestem b7 wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz233 2 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Tak wygląda mój wałek po 270 tys km. Wytarta jest pierwsza krzywka. Jak widać jest rozklepana na boki i ma ostre krawędzie. Na zdjęciu może tego wyraźnie nie widać, ale jak dla mnie zużycie jest spore i nie trzeba się znać żeby to zauważyć. Z drugiej strony krzywka ma rude pasy. Pozostałe krzywki wyglądają dobrze i nie widać na nich większych śladów zużycia. Broki siedzą na swoich miejscach. Przyznam szczerze że nie spodziewałem się takiego widoku. Myślałem że będzie to lepiej wyglądało skoro dudnienie nie jest aż tak bardzo słyszalne. Czuć palcem, że krzywka jest nierównomierna, dlatego po zmianie kąta synchronizacji na 0 dudniło bardziej. No cóż trzeba odłożyć zakup felg i sportowego zawieszenia na później i zacząć kompletować wałek i całą resztę :/. Popytam w kilku miejscach o używkę a jak nie znajdę to kupuję nowy ori. Edytowane 16 Marca 2015 przez mateusz233 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Audi naprawione silnik chodzi jak na pompowtrysk przystało, zero najmniejszego dudnienia aż miło posłuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffon 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Audi naprawione silnik chodzi jak na pompowtrysk przystało, zero najmniejszego dudnienia aż miło posłuchać Jaki wałek założyłeś? Też szykuję się na tą operację i nie wiem czy regenerować swój wałek(taką opcję polecił mi mój znajomy mechanik mówiąc że złożył już tak kilka aut i jeżdżą bez problemu) czy kupić nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Wałek ruville cena w ic ok 500 zł ja wymienialem jeszcze cała głowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Walek ruvilla wytrzymuje ok 40 tyś bo jest to zwykły stopowy odlew. Jedyna alternatywa to ori uzywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Zobaczymy w praktyce ile wytrzyma, ważne że się uporalem z problemem a nie którzy do tej pory nie umieli naprawić swoich tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Podobno cel uświęca środki ale według mnie wsadzenie ponad 3000zl w 12 letnie auto warte 20 tysi tylko po to aby za 40 tysiecy km czyli dwa lata bylo tak samo to głupota..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Skąd kolega Łukasz wie ze tak będzie? Pojmując kolegi rozumowanie wymiana rozrządu w samochodzie wartym 3000 nie ma sensu bo to 1/4 wartości samochodu, oby chodzil jak najdłużej a jeśli będzie coś nie halo będe wiedział gdzie szukać przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Zobaczymy w praktyce ile wytrzyma, ważne że się uporalem z problemem a nie którzy do tej pory nie umieli naprawić swoich tdi Gratuluję, może i kasa nie mała, ale przynajmniej masz efekt. Ja wydałem 3 tyś i problem nie ustał - to jest dopiero bez sensu Dlatego drugi raz mam obawy..... Ale póki co jeżdzę i nic się nie pogłębia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Gdybyś przeczytał te 32 strony dowiedział byś się dlaczego znam żywotność tego walka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Przeczytałem kolego, nawet jeśli coś będzie nie tak już będę wiedzieć gdzie szukać przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz233 2 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Czy to prawda że nowy ori wałek nie jest już tak dobry jak montowany fabrycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Musiał byś go założyć przejechać 250 tysięcy i zdać nam relacje wtedy znali byśmy odpowiedz. Ori jest kuty i hartowany, zamienniki to stopowe odlewy, sam materiał dużo mówi. W praktyce na zamienniku przejezdzisz max 50 tysięcy a po 20 tysiącach na krzywkach czuć już załamanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jadę do PL za 3tyg. będę zmieniał pompki to obadam mój nowy ori wałek po 13kkm przelotu. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffon 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ja prawdopodobnie swój wałek będę regenerował u gościa który w tym siedzi od lat bo czytając opinię o ruville albo o cenie nówki ori ta opcja pozostaje najlepsza.Pytanie czy nie obejdzie się bez wymiany głowicy ale kupno używki to loteria.Liczę że moje gniazda szklanek są w dobrej kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Niby czym uzupełni zużytą powierzchie krzywek? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffon 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Napawa jakimś stopem a potem hartuje.Z tego co mi mówił mój mechanik to gość zrobił mu już kilka takich wałków i ludzie jeżdżą bez problemu.Wydaje mi się to lepszą opcją niż kupno ruvilla i jego wymiana po 40 tys bo wykonanie jest lipne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jaka cena takiej usługi ???? Nie wiesz czy ta dolewka nie rozpadnie sie po 30 tysiącach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 I w piz*u wylądował... Od wymiany 30 tys. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się