Tajfun211 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Jak mechanik poradził sobie z tym brokiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltor 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak mechanik poradził sobie z tym brokiem? wsadził go i zaklepał krawędż, coś takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosjano 0 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 I jak ustąpiło dudninie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes4reral 0 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a Panowie mozecie tego posluchac? 20sek...28sek...mocniej slychac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltor 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 I jak ustąpiło dudninie? tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Jakim środkiem uszczelnia się pierwsze i ostatnie mocowanie wałka? Elsa wspomina, że trzeba tam dac jakiś klej. Czy może ktoś podać jakąs konkretną nazwę/typ/producenta itp. W sklepach moto proponują sylikon, a wątpie, że ma byc to skałdane na sylikon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 moze metoda troche chałupnicza ale ja to wsadzałem na klej do śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 a jak sprawuje sie po czasie? nic nie cieknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 w marcu minie 3 lata i sucho, ważne aby do nowego wałka wsadzić tez nowy uszczelniacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Uszczelniacz to wiadomo. Wszystko oprócz wałka będzie nowe. Wałek ori po małym przebiegu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 jesli udało ci sie taki znalesc to jest to najlepsze wyjscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Gdzies czytałem ze warto zapodac wałek od 2.0SDI do 1.9tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dlatego że zasada jest taka sama jak w walkach dla vp. Te od sdi dają lepsze przyrosty mocy. Ze ja wcześniej o tym nie czytałem, to bym kupił wałek od sdi pd... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Wałek z SDI ma chyba też szersze krzywki, więc powinien byc wytrzymalszy. Co do mocy to podobno w górnych partiach obrotów można zyskać +10KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jak ma szersze krzywki zaworowe to ma węższe krzyki do napędu dzwigienek pompowtrysków... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes4reral 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Temat umarł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Koledzy owe dudnienie z filtra macie cały czas? Po odpaleniu na zimnym silniku też?? Czy tylko później, gdy się rozgrzeje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusik 1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 U mnie cały czas ale wydaje mi się ze na zimnym mniej dudni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes4reral 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 A czy może ktoś z was posłuchać mojego nagrania?może ktoś ma podobne odglosy http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się