Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzis miałem zamawiac szklanki u toma i szczerze mówiąc chyba wstrzymam sie jeszcze tydzien aby wszystko było juz jasne i pewne, Tom za czarna szklanke INA chce 48zł , dzik 60zł podałem jednemu i drugiemu numer szklanki i obaj sa pewni ze sa to odpowiednie szklanki. Moze wałek jest od innego silnika niz twój ????? PUMA jak wyglądał wałek po demontażu bardzo wydarty ???

Opublikowano

Skoro mówisz, że kąt synchronizacji dobry to rozrząd dobrze złożony. Gość sprawdzał jak chodzi wałek rozrządu po przykręceniu na nowych panewkach? Były przypadki, że panewki Glyco były za ciasne i po skręceniu prawie nie szło wałkiem rozrządu obrócić.

Opublikowano

Nie mam pojęcia oddałem do zrobienia i dostałem takiego trupa jak teraz:kwasny:

Opublikowano

Dzwoń tam na reklamacje. Z tego co pamiętam kilka wpisów wcześniej podawałeś numery szklanek, które były inne niż te wyszczególnione przez Pretora.

//edit. Wprowadziłem w błąd, te szklanki które kupiłeś rzekomo posiadają numer zamiennika innej firmy 420 0209 10 wiec niby są wporządku. Nie chce nic sugerować ale jadąc do innego warsztatu stracisz kolejną kasę. Tamci w ramach gwarancji powinni sie tym martwić.

Opublikowano

Auto dzisiaj jedzie na inny warsztat tam otworzą i zobaczymy co powiedzą

Opublikowano
Opublikowano
Dzwoń tam na reklamacje. Z tego co pamiętam kilka wpisów wcześniej podawałeś numery szklanek, które były inne niż te wyszczególnione przez Pretora.

//edit. Wprowadziłem w błąd, te szklanki które kupiłeś rzekomo posiadają numer zamiennika innej firmy 420 0209 10 wiec niby są wporządku. Nie chce nic sugerować ale jadąc do innego warsztatu stracisz kolejną kasę. Tamci w ramach gwarancji powinni sie tym martwić.

Straciłem zaufanie do tamtego typa. On sam nie wiedział co jest grane więc zapłaciłem nie całą kwotę i powiedziałem że będziemy w kontakcie.

Opublikowano

I jak PUMA co powiedział drugi mechanior ???

Opublikowano

A więc Panowie co nie co już wiem.

Silnik nie odpalał itd ze względu że PD były nie odpowiednio ustawione, ten problem został już naprawiony.

Nadal silnik dudni ale według niego wałek i szklanki wszystko jest odpowiednio złożone.

Mocy nadal nie ma do 2.5 tys obrotów

Miałem na vagu błąd przepływki jednak po wymianie przepływki oraz sprawdzeniu wszystkich nadal ten sam problem.

Zrobiłem Logi okazuje się że Turbina nie ładuje do 2.5 tys obrotów potem jedzie normalnie.

Mechanik obstawia że uszkodzona jest Turbina i silnik dlatego tak dudni. Proszę o jakieś cenne rady co ewentualnie jeszcze mogę sprawdzić.

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

Na tych szklankach które kupiłem u TOMA był nr 038 109 309 C napis po polsku popychacz zaworowy oraz jakieś rosyjskie napisy oraz logo tepdoc czy coś takiego. Zastanawiamy się z mechanikiem czy te szklanki są WGL firmy INA ponieważ na pudełku nie było żadnego napisu INA.

Opublikowano

turbine mozna łątwo wykluczyc lub potwierdzic, wypnij rure dolotowa gdzies miedzy coolerem a kolektorem (na szybkozłączce) odpal motor i bedziesz słyszał czy dudnienie idzie z turbiny czy z kolektora. Jesli ze strony turbiny to cos z turiną, jesli z kolektora to zostaje ci tylko robienie głowicy obstawiał bym wytarte gniazda zaworów

Opublikowano

Wow to mnie przestraszyłeś teraz. A wytarte gniazda zaworów się jakoś inaczej nie objawiają jeszcze?

---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ----------

Co do dudnienia to jest one nadal z filtra powietrza.

Opublikowano

Sprawdź wartość podciśnienia na wolnych obrotach. Jak można nie ustawić PD po naprawie :facepalm:.

Opublikowano
Sprawdź wartość podciśnienia na wolnych obrotach. Jak można nie ustawić PD po naprawie :facepalm:.

Jak to sprawdzić i gdzie?

Opublikowano

Gdybyś mieszkał bliżej mógłbym Ci sprawdzić. Trzeba podpiąć vakuometr pod wężyk wychodzący z pompy tandemowej.

Opublikowano

Już właśnie kolega Juby_P wytłumaczył mi o co biega i dlaczego może być właśnie problem. Jutro będę rozmawiał z Mechanikiem o tym ciekawe czy to sprawdził.

Opublikowano

Mam podobny problem. Zaczęło sie kilka dni temu, a silnik mam świeżo po swapie - 2500 km zrobiłem. Czy po zdjęciu pokrywy można jednoznacznie ocenić czy to jest wina popychaczy? Niby powinny dać radę bo bylo wszystko dokładnie speawdzone. Spotkałem się też z opinią ze takie dudnienie może być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem rozrządu...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Moze i mnie ktos oświecić, jak spaliny w turbinie mogą powodowac dudnienie ??? ja tłumacze to sobie tak ze jesli wałek popychacze itp sa dobre to zostaje tylko sprawa samej głowicy a mianowicie wytartych zaworów i gniazd przez które sprezanie ucieka w dolot i powoduje dudnienie.

Zostawiając inne problemy, szklanki od TOMa sa ok ???? czy brać od dzika ?????

Opublikowano

spaliny w turbo nie będą dudnić, tu bardziej chodzi o to ze jak turbo nie ładuje na postoju czyli kierownice VNT nie są skierowane na wirnik to będzie bardziej słychać drgania harmoniczne z dolotu

Opublikowano

Ja miałem właśnie wymieniana tandem pompę 2 tyg. temu bo słabo odpalal i szarpal lekko... to moze byc przyczyną? Problem z pompą?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

aha czyli teraz nie walczysz z dudnieniem tylko z brakiem mocy, powiedz co myślisz opłaca sie brac te szklanki od toma czy nie warto oszczędzac ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...