malik Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zaciski są właśnie wyjebane. Kolorek miazga:slina:Znalazłem ostatnio touarega V10 bez silnika i mocno się zastanawiałem nad przekładką silnika ale jakoś jeszcze się nie przekonałem do wnętrza VW. Touareg V10 ma znacznie lepiej wykonane wnętrze niż modele z niższymi silnikami. Zupełnie nie jak VW. Jest nawet trochę detali z Cayenne. Zresztą Q7, touareg i Cayenne to bardzo podobne konstrukcyjnie auta. Ta sama płyta podłogowa, zawieszenie, hamulce, itd.
Buba Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej
Nowak_zg Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to fakt ale jednak do wnętrza Q7 sporo brakuje. Orientowałeś się jakie koszta serwisu pneumatyki bo w sumie to mnie przeraża najbardziej regeneracja amortyzatora pneumatycznego ok 1500zl sztuka + ewentualna wymiana kompresora tyle z kosztow pneumatyki
malik Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live!
peter22 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 no to czekamy co tam wyjdzie:naughty:
hornet Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autko jutro wjeżdża do mistrza Rogallotti. Będzie relacja live! To kolejnym modem będzie spadochron do hamowania
malik Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Można było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach. Więc d*py nie urywa ale jest OK
dziadek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 a da radę odczuć różnicę przy takim przyroście gdzie wcześniej było już ponad 300KM?
Nelson Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Te silniki występowały w manualach?
pawel1380 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Procentowo przyrost mocy nie szokuje.Ale ważne że bezpiecznie.
PABLO Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zawsze lepsza elastyczność i co ważne bezpiecznie dla skrzyni. W manualu chyba nie było?
hornet Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Te silniki występowały w manualach? nie
hornet Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 http://lh6.googleusercontent.com/-hb9d_pho8ds/UEDjif5MJbI/AAAAAAAAkII/gwdwi8soqco/s800/2012-08-31_16-33-29_665.jpgMożna było dać więcej ale za radą Witka zrobiliśmy delikatniej bo problemem może być skrzynia. Niestety Tiptronic lubi padać przy większych przebiegach i mocach. Więc d*py nie urywa ale jest OK Myślałem, ze 4 pojawi się z przodu:whistling:
Buba Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Malik powiem ci że jestem zawiedziony. Liczyłem na 400 i 900 conajmniej. Na parowcowej stroili ostatnio A8 4.2 i wynik zdecydowanie lepszy ---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ----------
malik Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Tia, ciekawe ile skrzynia wytrzyma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się