domin79 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Mam takie pytanie nie posiadam BT tylko RNS-E + SDS + kiera MF B7 i gdzieś wyczytałem że u niektórych co nie mają BT działa przycisk MODE, u mnie pisze NO FUNCION. Czemu u niektórych działa a u innych nie? jak dolożysz BT przycisk zacznie działać bo jest to przełączenie pomiedzy ksiązką tel a radiem
virus Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT
domin79 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT ta tylko ciekawe co nim przełanczają skoro nie mają BT niezła ściema
domin79 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 ...bo tylko tak to działa (przelanczanie pomiędzy tel a innymi funkcjami które masz obecnie włączone) nie działa to w ten sposób że przełanczasz funkcje z kiery np.radio potem cd potem navi nie ma takiej możliwości gościowi coś sie popier....
marda16 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam mam kierownicę czteroramienną z multifunkcją ,przymierzam się do kupna trzyramiennej i tak z ciekawości czy ona jest tej samej wielkości czy mniejsza?
malik Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 i linki do aukcji z wyciągniętymi częściami z mojego. Dla klubowiczów zniżka. moduł "...N" pod pełny FIS, tempomat, multi... SPRZEDANY taśma "...D" pod multi...http://allegro.pl/show_item.php?item=1449032417 kiera w skórze (kolor ciemno szary - SWING) z AIRBAG i multi. SPRZEDANA Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy. Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość. Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro.
antonio Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy. Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość. Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro. racja, racja ludzie sobie zaraz myślą, że założył ktoś nową z b7 bo stara była styrana
PILOT_24 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Chyba, że stare graty sprzeda się w cenie nowych bo akurat multifunkcja i moduł pod tempomat z B6 jest towarem poszukiwanym. A jeszcze jak ktoś ma styrana starą to już nic nie stoi na przeszkodzie. A dodatkowo jak auto jest z rocznika kończącego produkcję b6 to już tylko koneserzy są w temacie co powinno być wsadzone w fabryce.
helios22 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Koledzy mam pytanie czy taśma o numerze 4E0-953-541 bez żadnej literki na końcu podejdzie do multifunkcji??? i czy taśma musi być konkretnie z b6 do b6 a z b7ki do b7
virus Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 to zależy jaką kiere chcesz założyć czy z b6 multi czy z b7 Jeśli ma to być kiera z B7 to taśma musi być 4E0-953-541 z końcówką A, B lub E bez końcówki nie będzie. Ta taśma jest z B7 i zakładasz ją do b6 razem z modułem od b7
Madbar Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Teoretycznie po przejechaniu około 300 metrów i zrobieniu kilku skrętów ten układ powinien sie sam skalibrować i błędy zniknąć.
bajk Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 zrobiłem już z 10km - niestety ciągle brak zmian..
bajk Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji..
letallec Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji.. No to pozostaje VAS
piotrcar Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189495.0
bajk Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u.
antonio Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u. ja swoim VCDS kodowałem niedawno B7 (był zmieniany moduł z S na Q) i bez problemu to zrobiłem
bajk Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Jak widać niektóre jednostki są oporne.. :gwizdanie:
antonio Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 8E0-953-513 A to przełacznik kierunkowskazów/świateł drogowych (lewa manetka)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się