Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie nie posiadam BT tylko RNS-E + SDS + kiera MF B7 i gdzieś wyczytałem że u niektórych co nie mają BT działa przycisk MODE, u mnie pisze NO FUNCION. Czemu u niektórych działa a u innych nie?

jak dolożysz BT przycisk zacznie działać bo jest to przełączenie pomiedzy ksiązką tel a radiem

Opublikowano

to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT :mysli:

Opublikowano

to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT :mysli:

ta tylko ciekawe co nim przełanczają skoro nie mają BT :decayed:

niezła ściema :tongue4:

Opublikowano

...bo tylko tak to działa (przelanczanie pomiędzy tel a innymi funkcjami które masz obecnie włączone) nie działa to w ten sposób że przełanczasz funkcje z kiery np.radio potem cd potem navi nie ma takiej możliwości

gościowi coś sie popier....

Opublikowano

Witam mam kierownicę czteroramienną z multifunkcją ,przymierzam się do kupna trzyramiennej i tak z ciekawości czy ona jest tej samej wielkości czy mniejsza? :mysli:

Opublikowano

i linki do aukcji z wyciągniętymi częściami z mojego. Dla klubowiczów zniżka. :naughty:

moduł "...N" pod pełny FIS, tempomat, multi...:naughty::good: SPRZEDANY :good:

taśma "...D" pod multi...:naughty:http://allegro.pl/show_item.php?item=1449032417

kiera w skórze (kolor ciemno szary - SWING) z AIRBAG i multi. :naughty::good: SPRZEDANA :good:

Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy.

Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość.

Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro.

Opublikowano

Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy.

Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość.

Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro.

racja, racja :good:

ludzie sobie zaraz myślą, że założył ktoś nową z b7 bo stara była styrana

Opublikowano

Chyba, że stare graty sprzeda się w cenie nowych bo akurat multifunkcja i moduł pod tempomat z B6 jest towarem poszukiwanym. A jeszcze jak ktoś ma styrana starą to już nic nie stoi na przeszkodzie. A dodatkowo jak auto jest z rocznika kończącego produkcję b6 to już tylko koneserzy są w temacie co powinno być wsadzone w fabryce.

Opublikowano

Koledzy mam pytanie czy taśma o numerze 4E0-953-541 bez żadnej literki na końcu podejdzie do multifunkcji??? i czy taśma musi być konkretnie z b6 do b6 a z b7ki do b7

Opublikowano

to zależy jaką kiere chcesz założyć czy z b6 multi czy z b7

Jeśli ma to być kiera z B7 to taśma musi być 4E0-953-541 z końcówką A, B lub E bez końcówki nie będzie. Ta taśma jest z B7 i zakładasz ją do b6 razem z modułem od b7 :wink4:

Opublikowano

Teoretycznie po przejechaniu około 300 metrów i zrobieniu kilku skrętów ten układ powinien sie sam skalibrować i błędy zniknąć.

Opublikowano

zrobiłem już z 10km - niestety ciągle brak zmian.. :disgust:

Opublikowano

tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji..

Opublikowano

tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji..

No to pozostaje VAS :mysli:

Opublikowano

jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da :D cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa

dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u.

Opublikowano

jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da :D cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa

dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u.

ja swoim VCDS kodowałem niedawno B7 (był zmieniany moduł z S na Q) i bez problemu to zrobiłem

Opublikowano

Jak widać niektóre jednostki są oporne.. :gwizdanie:

Opublikowano

8E0-953-513 A z czego to są moduły ?

B6

Opublikowano

8E0-953-513 A

to przełacznik kierunkowskazów/świateł drogowych (lewa manetka)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...