Placek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A kodowaniem pomagał mi Łukasz i Bober, chłopaki wszystko zgodnie ze sztuką klepali. Nie wiem czy jest tutaj jakaś opcja zakodowania od poczatku ? Radio jest concert II - ale podobno to powinno współpracować.
Jeton Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Niestety w Concercie z kierownicy działa tylko podgłaśnianie. Nie działa przełączanie stacji. Sterowanie każdym innym radiem (Symphony II, RNS-D, RNS-E) działa już w pełni. Witam. Mam w B7 Audi Concert i kierownicę wielofunkcyjną. Mogę zmieniać stacje, wyszukiwać nowe i pogłaśniać. Pozdrawiam
Maniek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A kodowaniem pomagał mi Łukasz i Bober, chłopaki wszystko zgodnie ze sztuką klepali. Nie wiem czy jest tutaj jakaś opcja zakodowania od poczatku ? Radio jest concert II - ale podobno to powinno współpracować. ja tez mialem concerta II i nie dzialala lewa rolka, dopiero jak zalozylem RNS-E zaczelo dzialac...[br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 12:04_________________________________________________ Niestety w Concercie z kierownicy działa tylko podgłaśnianie. Nie działa przełączanie stacji. Sterowanie każdym innym radiem (Symphony II, RNS-D, RNS-E) działa już w pełni. Witam. Mam w B7 Audi Concert i kierownicę wielofunkcyjną. Mogę zmieniać stacje, wyszukiwać nowe i pogłaśniać. Pozdrawiam ale Ty kolego masz B7, a my mowimy o B6 i rezanej kierownicy od B7 :gwizdanie:
AndyN Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Niestety w Concercie z kierownicy działa tylko podgłaśnianie. Nie działa przełączanie stacji. Sterowanie każdym innym radiem (Symphony II, RNS-D, RNS-E) działa już w pełni. Witam. Mam w B7 Audi Concert i kierownicę wielofunkcyjną. Mogę zmieniać stacje, wyszukiwać nowe i pogłaśniać. Pozdrawiam To przydałby się odczyt autoscana z Vag'a. Byłyby wersje kontrolerów/podzespołów i poprawne kodowanie. Byłby materiał do porównań z tym samym ale z auta Placka
Placek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 ale Ty kolego masz B7, a my mowimy o B6 i rezanej kierownicy od B7 A to nie to samo, inne budy ale kiera+radio chyba ten sam zestaw ? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 13:03_________________________________________________Jestem niestety w kropce, zupełnie nie mam rady. Może ktoś z Was instalujących kiere od B7 pod concertem II miał by zrzut ustawień i mógł by wrzucić na forum lub przesłać mailem? Uratujecie mi skóre.
boberek Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 A kodowaniem pomagał mi Łukasz i Bober, chłopaki wszystko zgodnie ze sztuką klepali. Nie wiem czy jest tutaj jakaś opcja zakodowania od poczatku ? Radio jest concert II - ale podobno to powinno współpracować. tylko nie BOBER :chytry:
Placek Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 tylko nie BOBER :chytry Sorka boberek. Zapominam o nickach bo ta kiera sen z powiek mi spędza a nie znam sie na kodowaniu.
kazuyaet Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Co myślicie o tym zestawie http://www.allegro.pl/item719640344_kierownica_audi_a4_a6_s6_rs6_q7_tt_r8_airbag.html
malik Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Co myślicie o tym zestawie http://www.allegro.pl/item719640344_kierownica_audi_a4_a6_s6_rs6_q7_tt_r8_airbag.html Świetna cena! Ja swoj komplet kupiłem za ~1900PLN z przesyłką.
Gamling Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Ja niedawno dałem 1600 za komplet, kiera ze skóry pikowanej którą ciężko trafić.
malik Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Ja niedawno dałem 1600 za komplet, kiera ze skóry pikowanej którą ciężko trafić. Perforowanej. Pikowanie wygląda zupełnie inaczej.
Gamling Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Perforowanej. Pikowanie wygląda zupełnie inaczej. Masz racje. Z perforowanej.
b3rs Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam. Co prawda dotyczy multi w B7 ale skoro tutaj toczy się dyskusja... Sąsiadowi zachciało się multi i zaczeliśmy montowanie u niego. Moduł ma 8E0 953 549 Q, taśmę 4E0 953 541 B, więc zakupił kiere i nowe okablowanie pod multi 4F0 971 589 A. Wszystko zamontowane, zakodowane w 16 i pupa nic nie działa, nie podświetla przycisków. W tym przypadku pinów raczej zmieniać nie trzeba, bo wszysko jest katalogowo z tego modelu, zreszto w wiązce są wolne tylko 2 piny a nie 4 a wszystkie kabelki sa czarne. VAG wywala błąd brak połaczenia z modułem sterowania czy jakoś tak. Coś przeoczyliśmy czy jak? mały updejt Znalazłem takie coś: {Radiosysteme (Generation II)} Steuergerät Codierung (Chorus II/Concert II/Symphony II) STG 56 (Radio-/Navigationssystem) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 i tam też jest kierownica multi do zakodowania w ostatniej pozycji, przetestuję czy działa. ____________________ Przekodowanie wszystkiego co ma związek z multi nic nie dało błąd jaki wywala to 01426 - Jednosta obsługi w kole kierownicy (E221) 49-00 - Brak komunikacji tempomat tez wcięło, chociaż nie wiem czy działał wcześniej. Działa tylko klakson Uwalony jest moduł czy co? Czy pozamieniać kabelki? Ale ta opcja jakoś mi nie pasi, wszystko jest katalogowo od B7. Chociaż nie wiem jakie numery maja przyciski w kierownicy. _____________________________________ Jeszcze jeden updejt, tempomat jednak działa, ale kiera chyba jest od jakiegoś innego Audi, w każdym bądź razie przyciski w kierownicy mają końcówki 527 i 527A, i teraz już nie wiem jak mu to podłączyć, potrzeba inny moduł? z literką R czy jak? Sprawdziłem połączenia wiązki i sa jak na schemacie narysowanym przez kolegę konian w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkn_wymiana_kierownicy_4ramiennej_multi_na_r8tt_multi_fotostory-t45414.0.html ze sterowania w kierownicy wychodzą trzy kabelki, które wypadają na podłączone piny w wiązce. ale niestety to nie działa. _____________________________________ No i winna okazała się taśma, założona druga i śmiga.
piotrcar Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 panowie czy to jest warte 1200zl???? http://www.blocket.se/stockholm/Audi_TT_s_Ratt_komplett_med_airbag_Detaljer_24195351.htm?ca=11&w=3 i czy ten kabelek co wystaje z poduszki to jest ten co trzeba czy nie???
Młody Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Okablowanie poduszki - 4F0 971 589 A (tylko jeśli nie było w zestawie z oryginalną poduszką) - ASO - około 80PLN -- masz odp. myślę że warto
piotrcar Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 wlasnie sie zastanawiam.potrzebowal bym jeszcze tasme,znalazlem z koncowka A na allegro za 150zl.wiec mysle ze w 1500zl bym mial wszystko
boberek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 ja musze sprawdzic czy nie mam taśmy od B7 bo cos mi świta ze gdzies powinna być
Tobi_one Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 jak sprawa ma sie w B8? jest podobnie czy tez troche wiecej rezania jest? z tym, że ja mam teraz kierownice czteroramienna bez multifunkcji, wiec chcialbym nawet zalozyc kierownice bez multi taka mniejsza trójramienna od R8 lub TT tylko czy sie da? czy ktos kto sie zna w tym temacie pomoglby mi znalezc odpowiednia kierownice i zamontowac ja tak zeby tez poduszka dobrze działała, zeby nie bylo zadnych błędów... pozdrawiam Tobi_one
letallec Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Musiałbyś rozkręcić kolumne i sprawdzić. A bez ingerencji fizycznej można to zrobic VAG'iem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się