kobra7 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u. [security Access - 16], a nie login Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Miałem 4 ramienna kierownice z multifunkcja bez funkcji zmiany biegów. Kupiłem trzy ramienna odpowiednik tej z B7, mogła tez pochodzić z A6 C6 lub jakiejs A3, sprzedawca Czaki twierdził, że z A4 wersji exclusive o czym ma swiadczyć białanitka. Nowa kiera poza multifunkcją ma łopatki zmiany biegów. Przełożyłem je, ale zapomnialem o kupieniu łącznika 4E0-972-133. Teraz chwilowo smigam bez wpiętego łącznika i w związku z tym pytania: - czy to normalne, ze bez wpietego łącznika nie działa mi multifunkcja na kierownicy (głośniej, ciszej, odb telefonu) ? Wydaje mi się, że ten łacznik nie powinien mieć wpływu akurat na takie funkcje. Moze to wina nowej taśmy - 4E0 953 541 A ? Czy jest to odpowiednia do tego typu operacji tasma ? - czy moge mimo braku wpiętego łącznika uruchamiac vagiem manetki zmiany biegów? Jak to się robi? - swieci sie kontrolka air bag - rozumiem, że to normalne przy braku wpiętego łącznika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Potrzebujesz moduł kierownicy z końcówką Q albo R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dokładnie tak jak kolega pisał potrzebujesz również moduł z B7. Łącznikiem 4 pin masz przenoszony sygnał z poduszki więc powinien Ci się palić airbag jednak przyczyną nie działania manetek i oraz pokręteł jest moduł - masz pewnie N lub L a potrzebujesz Q lub R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaSiOrXx2 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mam taki mały problem. Dziś założyłem kierownice od b7 i tempomat, wszystko ładnie ale zrodził mi sie problem przy kalibracji skrętu. Po prostu za chiny nie może mi przejść tej kalibracji! Wyskakuje mi błąd kalibracji no i na dodatek abs świecą. Pomóżcie co robię nie tak. Kalibracje robię z instrukcja i nic to nie dział. Jest to możliwe ze tasiemka jest uszkodzona czy co? No i jeszcze jedna sprawa zakodowałem kluczyk dobrze ale ciągle pokazuje mi błąd, a pilot dobrze reaguje. Moje błedy 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 00955 - Key 1 35-00 - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Mam nadzieję że robisz to wszystko na odpalonym silniku i wszystko za jednym razem bez wychodzenia z adresu 03 ABS? A drugi błąd to kodowanie kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Potrzebujesz moduł kierownicy z końcówką Q albo R. Ale w starej kierownicy multifunkcja działała, dodatkowo mam tempomat więc z tego co twierdził sprzedawca (czaki z forum) mój moduł był odpowiedni. Jak vagiem sprawdzić jaki mam moduł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Potrzebujesz moduł kierownicy z końcówką Q albo R. Ale w starej kierownicy multifunkcja działała, dodatkowo mam tempomat więc z tego co twierdził sprzedawca (czaki z forum) mój moduł był odpowiedni. Jak vagiem sprawdzić jaki mam moduł? ..adres 16 jest tak jak chłopaki pisza potrzebujesz Q lub R a masz zapewne L lub N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Potrzebujesz moduł kierownicy z końcówką Q albo R. Ale w starej kierownicy multifunkcja działała, dodatkowo mam tempomat więc z tego co twierdził sprzedawca (czaki z forum) mój moduł był odpowiedni. Jak vagiem sprawdzić jaki mam moduł? Nawet jak masz najwyzszy modul B6 to i tak nie bedzie dzialal z multifunkcja B7. Sa po prostu inne... Szukaj z koncowka Q albo R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 bardzo bede wdzieczny jak ktoś pomoże mi coś takiego znaleźć np na allegro i w rozsadnej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaSiOrXx2 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Oczywiste ze na odpalonym i nie wychodząc z abs. Dziś byłem u kumpla i podpiąl sie do auta, no i stwierdził ze mam uszkodzenie czujnika skrętu a kalibracja jest poprawna. I teraz nie wiem czy tasiemka jest uszkodzona czy przez kalibracje. Jest możliwość vagiem sprawdzenie tasiemki? No coś wspominał ze moim vagiem(3) tego nie zrobie bo jest on do 2004r aut, a moduł jest nowszy.Jakiego vaga mam użyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 kupiłem i wymieniłem moduł i wywaliło kupe błędów -swieci airbag -swieci esp(swiece zarowe) -fis piszczy i mruga napis BREMSE -i swieci chyba kotrolka od recznego - nie działają manetki zmiany biegów działa natomiast multifunkcja (obie rolki), tempomat tez działa Prosze o podsumowanie kodowania wszystkiego po kolei by wszystko hulało jak trzeba (wertowałem cały wątek i w końcu przydałoby sie wszystko zaebrac do kupy) [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 13:11_________________________________________________Kolega we wczesniejszym poscie koduje sobie abs/esp, gdzie jest jakis manual do tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam. Panowie podpowiedzcie ten lacznik nr. 4E0-972-133 jest koniecznie potrzebny?? chce zalozyc kiere od b7, posiadam moduł z koncowka Q, tasme 4EO953541 A, tylko ten lacznik czy potrzebny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 skad mam wiedziec jakie mam hamulce, czy gdy wpisze nie te co sa bedzie zle ? bo reszta jest oczywista. Robiłem juz zgodnie z powyzszym, ale w kroku basic setings 04 Group 001 był czerwony napis no data lub cos w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam. Panowie podpowiedzcie ten lacznik nr. 4E0-972-133 jest koniecznie potrzebny?? chce zalozyc kiere od b7, posiadam moduł z koncowka Q, tasme 4EO953541 A, tylko ten lacznik czy potrzebny?? Przecież jest napisane w wątku że jest potrzebny. Alternatywą jest jazda bez aktywnej poduszki jeżeli nie masz dostępu do łącznika za 15 zł z ASO.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:31_________________________________________________ skad mam wiedziec jakie mam hamulce, czy gdy wpisze nie te co sa bedzie zle ? bo reszta jest oczywista. Robiłem juz zgodnie z powyzszym, ale w kroku basic setings 04 Group 001 był czerwony napis no data lub cos w tym stylu Z wlepki albo było sprawdzić wcześniej jakie masz kodowanie przed zmianą modułu !!! (najpierw czytaj później ró Ile razy można powtarzać te same rzeczy ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 łącznik 4E0-972-133 (14,90 w aso) jest potrzebny gdyz ten z b6 nie pasuje do tasmy. Ja mimo ze mialem łacznik z braku czasu dorezałem stary - docinajac dostosowalem stara wtyczke , jednak gdy juz bede mial czas poprostu poprzekladam piny i wszystko bedzie bez druciarstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Przecież jest napisane w wątku że jest potrzebny. Alternatywą jest zlutowanie kabelków od poduszki jeżeli nie masz dostępu do łącznika za 15 zł z ASO. Tam jest tylko 2 piny tak?? i je przelozyc tak jak w starym łączniku?? nie no lutował to nie bede, musze skoczyc do aso tylko ze mam kawalek i tak bylem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 kodowanie nie chche mi wyjsc... moze to vina Vaga 3.2.11 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 kodowanie nie chche mi wyjsc... moze to vina Vaga 3.2.11 ? Powinienes nim zakodowac.., no chyba ze nie masz pelnej wersji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 IMO potrzeba "silniejszego" VAG-a. Wersją 3.x nie mogłem zmienić kodowania np. w module airbag (nie wspominając o adaptacjach poszczególnych sterowników). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się